|
Jaroslava P. (jaro5)
ID 129988
(upraveno 14. 4. 2020, 11:35)
|
Paní Simona vše napravila,tak upravuji hodnocení na kladné.Vše proběhlo v pořádku,zboží dorazilo podle pravidel,včetně dárečku,za který děkuji a mohu prodávající všem doporučit,Jarka |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Zuzana D. (Zuka)
ID 87477
(upraveno 1. 11. 2017, 8:18)
|
Naprosto stejná zkušenost jako Barbora N. Balíček až po třítýdenní urgenci s omluvou, že byla prodávající v nemocnici, přitom navštěvovala MMB... Balíček navíc nepřišel kompletní a prodávající opět nereaguje, ani na maily, ani na vzkazy, přitom MMB navštěvuje... Pochopila bych a omluvila cokoliv, ale ne za těch okolností (a s přihlédnutím ke stejným hodnocením v minulosti...). Zaplaceného zboží už se asi nedočkám... |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Zuzana D. (Zuka)
ID 87477
(1. 11. 2017, 8:20)
|
Již vše v pořádku doposláno, děkuji. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Barbora N. (Brambora1)
ID 64573
(18. 10. 2017, 13:30)
|
Po objednávce a zaplacení jsem čekala 14 dní, než paní zboží odeslala . 2x jsem psala - na e-mail i přes vzkazy na MMB a žádná odpověď . Přitom každý den navštěvovala své stránky na MMB . Po těch 14 dnech se paní ozvala, že balíček odesílá a omlouvala se, že byla v nemocnici . V historii hodnocení jsem zjistila, že se už takto omlouvala víckrát. Balíček nakonec přece jen dorazil ! |
ODPOVĚDĚT
|
|
Radka V. (ZDR)
ID 16178
, mimibazar.cz/zdr
(upraveno 4. 11. 2016, 15:06)
|
I já se bohužel musím přidat k negativnímu hodnocení.Též nemám doteď balíček s objednaným zbožím za cca 700Kč a paní na mail nereaguje.Asi nás bude víc,co bude nuceno hlásit policii.Bohužel tuto paní nemohu doporu .Škoda,že paní reaguje,až po poslání balíčku.Balíček je již doma. |
ODPOVĚDĚT
|