Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

Neutrální hodnocení uživatele Hana B. (cress22) ID 192404

Hana B. (cress22) ID 192404
Oblast: Písek
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
Registrace: 19. 1. 2009
Naposledy: 20. 9. 2020, 20:51
INZERÁTY 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
HODNOCENÍ 59
VŠECHNY FOTOGRAFIE 0
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
HODNOTIT MOHOU POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
VŠECHNA | POZITIVNÍ | NEGATIVNÍ | NEUTRÁLNÍ
Inzerentka získala za poslední měsíc 0 neutrálních hodnocení , celkem již získala 2 neutrálních hodnocení
Monika B. (moniska001) ID 245746 , mimibazar.cz/moniska001 (19. 1. 2012, 7:45)
Hanko, je to přesně 20dní co čekáme od Vás na platbu za židličku :-S
Bohužel jste mi přestala odpovídat na mejly, přesto, že se přihlašujete - proto píši touto cestou - nevím, co si mám myslet :-o.
Po Vašem zaplacení samozřejmě ráda hodnocení upravím.
S pozdravem Monika
ODPOVĚDĚT
Hana B. (cress22) ID 192404 (12. 3. 2012, 21:21)
Dobrý den,tak až dnes jsem našla Vaše jméno-toto hodnocení,psala jsem Vám maily ale byly jako nevyžádané.Mohla jsem pro to udělat asi víc,pravda,omlouvám se...
ODPOVĚDĚT
Patricie V. (macziczka) ID 6321 , mimibazar.cz/macziczka (9. 6. 2011, 8:28)
Bohužel, já jsem z obchůdku zklamaná.Paní Hana žádala přodlouženou rezervaci a slevu, což jsem poskytla. Platbu jsem urgovala ještě po delší době než žádala. Odpověď byla s omluvou, že zapomněla a a´t ji počkám, že má stále zájem. Po dalších 14 dnech a mém připomenutí mi ale objednávku zrušila. Sice komunikuje ,ale 6 neděl mi blokovala zboží. :´(. Pat
ODPOVĚDĚT
Hana B. (cress22) ID 192404 (11. 6. 2011, 10:54)
Ano,tento obchůdek se mi nevyvedl a opravdu jsem na rezervaci zapoměla.Poté jsem ale chtěla dohodu,že bych zakoupila jiné zboží,že se mi již rezervované nehodí, jelikož jsem pořídila jiné ve větším množství,na to mi ale nebylo odpovězeno...Nehodlám se ale ospravedlňovat udělala jsem chybu za kterou jsem se omluvila,znova jsem nebídla,že obchůdek napravím a zakoupím jiné zboží na to mi opět nebylo reagováno,takže má snaha vyšla v prázdno...H.B.
ODPOVĚDĚT
Reklama | Podmínky serveru | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Ceník členství | Návod pro inzerci | Osobní údaje | Kontakt | Jednotná kontaktní místa
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu