|
|
|
|
Anna Vokáčová (aenja) ID 50317 , mimibazar.cz/aenja (upraveno 20. 12. 2011, 10:01) | ||
já moc spokojená nejsem ,paní psala ,že malovací koník není,tak jestli může poslat něco jiného,napsala jsem,že pejska a došel medvěd.taky tvrdila,že byl odeslán 14. a posílala až 16.po mém dotazu. | ||
ODPOVĚDĚT |
Hana Š. (haniameli) ID 172548 , mimibazar.cz/haniameli (20. 12. 2011, 15:10) | |
Dobrý den, balíky zasíláme pomocí online podání, kde se může lišit naše datum podání a datum podání na poště (záleží kdy si pošta pro balíky přijede, resp. kdy jsou odvezeny a hlavně projety čárovým kódem na poště). A je jasné že nyní před Vánocemi to není hned. Určitě jsme nezasílali až po Vašem dotazu. Za to že jste měla v balíku jiné zvířátko se omlouváme a kdyby jste písla mailík, určitě bychom vyřešily. |
|
ODPOVĚDĚT |
Martina Rašková (martinahanzesova) ID 193498 (19. 12. 2011, 21:51) | ||
Dobrý den, balíček dorazil, buhužel balení bylo rozřezané a poškozené. Až po dotazování paní napsala že zboží bylo vystaveno na prodejně, o čejm jsme nebyly informováni. Z toho plyne že zboží nebylo nové a nebylo ani originálně zabaleno. Prodávající by měl o takových věcech informovat dopředu. | ||
ODPOVĚDĚT |
Hana Š. (haniameli) ID 172548 , mimibazar.cz/haniameli (20. 12. 2011, 15:00) | |
Dobrý den, psala jsme Vám mail, že panenky jsme na prodejně Vůbec neměly a jestliže je poškozený obal, čehož jsme si nevšimly, prosíme zaslat zpět na reklamaci. Což jsme Vám také psala. Veškeré zboží je samozdřejmě nové a nepoužité!! Zboží máme v regálech na prodejně a jestliže si zákazník přeje produkt ukázat, tak vyhovíme, ale rozbalíme pouze pokud jde zase zabalit do původního stavu - jako v kterémkoliv jiném obchodě. |
|
ODPOVĚDĚT |