Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

Neutrální hodnocení uživatele miroslava m. (akrim03) ID 170119

miroslava m. (akrim03) ID 170119
mimibazar.cz/akrim03
Oblast: Praha
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
Registrace: 23. 10. 2008
Naposledy: 28. 8. 2018, 12:34
INZERÁTY 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
HODNOCENÍ 1389
VŠECHNY FOTOGRAFIE 0
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
HODNOTIT MOHOU POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
VŠECHNA | POZITIVNÍ | NEGATIVNÍ | NEUTRÁLNÍ
Inzerentka získala za poslední měsíc 0 neutrálních hodnocení , celkem již získala 3 neutrálních hodnocení
Michaela Š. (myšák) ID 4704 , mimibazar.cz/mysak (27. 3. 2014, 16:55)
Zboží přišlo v jiném barevném provedení než jsem objednávala, takže dcery jsou hodně zklamané (N).
Hezký den. M.
ODPOVĚDĚT
Jana T. (amálinka) ID 866 , mimibazar.cz/amalinka (18. 11. 2012, 19:08)
Uděluji negativní hodnocení jako varování pro ostatní nakupující...U paní Mirky jsem dnes objednala 4 věci, protože má velmi příznivé ceny. Bohužel u tří z nich mi bylo odepsáno, že nejsou skladem... Což by mi nevadilo, nicméně paní Mirka tím myslela, že už ani nebudou, protože prý vzhledem k velkému počtu objednávek nemohou dělat rezervace. Mnou požadované zboží mají ale v nabídce dál. Raději objednejte jinde, abyste se vyvarovali zklamání jako já...
ODPOVĚDĚT
miroslava m. (akrim03) ID 170119 (18. 11. 2012, 19:54)
Vysvětlila jsem Vám v e-mailech, že zboží nelze z technických důvodů odstranit, nepřečetla jste si ani obchodní podmínky a začala s osočováním. Odpověděla jsem Vám rychle, abych Vás nenechávala v naději, že zboží bude, protože není skladem a nechci Vám to slibovat, protože by se to do vánoc nemuselo na 100% stihnout. O náhradní varianty jste také zájem neměla. Chápu, že jste zklamaná, že budete muset nakoupit za vyšší ceny a je to důvod Vašeho rozhoř
ODPOVĚDĚT
Lucie P. (Lucin pucin) ID 383215 , mimibazar.cz/lucinpucin (21. 11. 2012, 23:08)
Jsem na straně paní prodávající. Panebože lidi mějte trochu pochopení!!!!!
ODPOVĚDĚT
Jaroslava P. (Plhule) ID 108273 (20. 6. 2011, 9:25)
Dobrý den,
tak (G) už došel a vše je vpořádku. Jen mě mrzí, že přestože jsem na to celkem spěchala a i jsem Vám to psala, že to potřebuju do této soboty na synovy narozeniny (a i v sobotu jsem běžela na poštu, jestli to tam není), tak balíček došel bohužel až dnes, i když peníze jsem Vám posílala už minulý čtvrtek.
Takže až na tu rychlost jsem spokojená a děkuji za jinak bezproblémový obchůdek. (Y)
Přeji hezký den.
Jarka (hello)
ODPOVĚDĚT
Reklama | Podmínky serveru | Desatero | Ochrana kupujících | Logo Ověřený obchodník | Dobrý prodejce | Ceník členství | Návod pro inzerci | Osobní údaje | Kontakt | Redakce
Jednotná kontaktní místa | Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů
Informace o fungování interního systému | Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s.
se sídlem náměstí Marie Schmolkové 3493/1, 100 00 Praha 10, IČO: 02346826, zapsaná v OR, sp.zn. B 19490 a dodavatelé obsahu