Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

Neutrální hodnocení uživatele Monika D. (nejbaby) ID 167633

Monika D. (nejbaby) ID 167633
mimibazar.cz/monikad
Oblast: Brno
Telefon: +420 777 911 014
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
Registrace: 15. 10. 2008
Naposledy: 10. 10. 2015, 22:42
INZERÁTY 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
87182530
DIČ CZ8662064269
HODNOCENÍ 808
VŠECHNY FOTOGRAFIE 0
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
HODNOTIT MOHOU POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
VŠECHNA | POZITIVNÍ | NEGATIVNÍ | NEUTRÁLNÍ
Inzerentka získala za poslední měsíc 0 neutrálních hodnocení , celkem již získala 11 neutrálních hodnocení
Martina V. (Martaz) ID 82185 , mimibazar.cz/martaz (23. 12. 2010, 20:20)
zboží mi taktéž po několika slibech dodáno nebylo, ale peníze mám nazpět, ač nikdo mejlem nedal vědět.............. :-SVelká škoda, tolika slibů................NEDOPRUČUJI
ODPOVĚDĚT
Gabriela J. (gabi65) ID 31288 , mimibazar.cz/gabi65 (upraveno 24. 12. 2010, 0:48)
Z negativního hodnocení měním na neutrální.Zboží,které jsem měla zaplacené mi sice nedorazilo,ale podařilo se mi sehnat jinde,takže radost bude.Včera jsem telefonicky kontaktovala paní Zuzanu a ta mi slíbila,že peníze hned odešle zpět a tak se i stalo-peníze jsem měla hned na účtě.Věřím,že to nebylo způsobeno úmyslně,vždy jsem se dovolala a paní byla milá.
Hezké vánoce.Gábina
ODPOVĚDĚT
Zuzana Z. (zuzel) ID 31374 (upraveno 22. 12. 2010, 18:58)
Dobrý den,z negativního měním na neutrál.Nakonec jsem se balíku dočkala.Komunikace v telefonu byla příjemná.Paní poslala vše i s dokladem. :-)
Takže děkuji,že to nakonec dopadlo dobře a kluci budou pod stromečkem nadšení.
Pěkné vánoce.Zuzka
ODPOVĚDĚT
Lenka S. (šilba) ID 217189 (16. 12. 2010, 9:24)
DOŘEŠENO ---------- Ač je tu spoustu maminek spokojených,já mám bohužel taky problémy s objednávkou a veškerá komunikace s paní vázne!!!Věcičky jsem objednávala 13.11 část zboží dorazila až 4.12 o druhé části nikdo neinformoval,jestli bude.Je takový problém napsat,že zboží není????Můžu si ho koupit jinde!!!Napsala jsem několik emailů,odpovědi jsem se do dneška nedočkala,tudíž jsem po měsíci čekání objednávku zrušila a jsem zvědavá jestli budou vráceny peníze za nedoda
ODPOVĚDĚT
Eva R. (rulcka) ID 47125 (15. 12. 2010, 20:57)
DOŘEŠENO ---------- Připojuji se k tomu, že u této prodavající je " šílená komunikace" ... balíček mi dnes po 14 dnech konečně dorazil, ale pouze s jednou věcí, druhá nepřišla... když jste teda při balení věděla, že to druhé není nechápu proč nenapíšete, ať s tím nepočítám a mohu shánět jinde !!! Psala jsem už 3 emaily, ale ani na jeden mi nebyla podána odpověď.Nejprve mě zajímalo, kdy byla odeslána moje objednávka a také mě zajímá vrácení peněz za nedodané zbo
ODPOVĚDĚT
Zdenka Rošerová (feratka) ID 107092 , mimibazar.cz/feratka (7. 12. 2010, 19:42)
Dobrý večer ,nezlobte se ,ale objednávku ruším.Čekám několikátý den na podklady.Objednám jinde.Díky a mnoho spokojených zákazníku.Zdena
ODPOVĚDĚT
Kamila M. (Keimi) ID 21607 , mimibazar.cz/keimi (17. 12. 2009, 22:04)
Dobrý večer paní Moniko,dvakrát jsem se Vás dotazovala na zboží,o které jsem měla vážný zájem,neboť to měl být dárek k Vánocům.Nereagujete na vzkazy na MMb,nechápu,proč tady prodáváte,když nestíháte reagovat na dotazy ?Přeji přesto pěkné svátky ,Kamila
ODPOVĚDĚT
Kateřina Š. (katkasus) ID 17970 (4. 12. 2009, 15:56)
Dobrý den, taky jsem si objednala již před měsícem hračky (na e-shopu), nic se nedělo, před chvílí mi paní volala, že nestíhají, některé hračky nemají. Ale posílají to, co je a vrací peníze, tak se snad dočkáme.
Katka
ODPOVĚDĚT
Jana Š. (Lasicka) ID 61069 , mimibazar.cz/janasmehlikova (upraveno 8. 12. 2009, 11:34)
Dobrý den, jak jsem slíbila, upravuji hodnocení. Náš obchod sice trval dva měsíce a musela jsem to být vždy já, kdo inicioval komunikaci, přičemž na odpověď jsem čekala i několik dní. Ale aspoň jsem se jí dočkala. Peníze za nedodané zboží dnes konečně přišly na účet, takže vše je dořešeno, jen už u Vás, nezlobte se, objednávat příště nebudu. Za ty nervy to nestojí.
Jana
ODPOVĚDĚT
Petra Č. (chada) ID 21310 , mimibazar.cz/chadulka (3. 12. 2009, 16:44)
Tak si tady pročítám hodnocení a taky se přidávám k nespokojeným zákazníkům :-Sdávám neutrální,protože my teda dneska přišla aspoň jedna věc,kterou sem si objednala před měsícem plus ještě jednu,ale myslím,že kdybych včera nezavolala,tak by se nic nedělo dál :-@přijala ste ode mě objednávku před měsícem,potvrdila mi to a já po měsíci mám pouze jednu věc a druhou sem musela stornovat,protože bych se balíčku asi nikdy nedočkala 8o|psala sem Vám za posl
ODPOVĚDĚT
markéta n. (markuš) ID 240 (24. 11. 2009, 13:00)
Balíček dnes dorazil . Děkuji . Markéta
ODPOVĚDĚT
Reklama | Podmínky serveru | Desatero | Ochrana kupujících | Logo Ověřený obchodník | Dobrý prodejce | Ceník členství | Návod pro inzerci | Osobní údaje | Kontakt | Redakce
Jednotná kontaktní místa | Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů
Informace o fungování interního systému | Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s.
se sídlem Komunardů 1584/42, 170 00 Praha 7, IČO: 02346826, zapsaná v OR, sp.zn. B 19490 a dodavatelé obsahu