|
Markéta S. (marketa.db)
ID 30417
, mimibazar.cz/marketadb
(upraveno 1. 2. 2010, 18:55)
|
Dobrý den paní Simono, takže protože jste svůj slib nakonec dodržela, upravuji hodnocení, ale věřte mi, že si u vás už nikdy nic neobjednám. Abych řekla pravdu, dost se mi ulevilo, že mám peníze zpátky, protože je nevydělávám snadno !!! |
ODPOVĚDĚT
|
|
Valérie H. (huroska)
ID 186004
, mimibazar.cz/huroska
(upraveno 19. 1. 2010, 13:46)
|
pani ma nejake potize, coz se da samozrejme chapat. slibila, ze do patku vse napravi a ja ji verim. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Andrea R. (juicy mum)
ID 111952
(upraveno 29. 1. 2010, 21:29)
|
15.1.2010 PANÍ SIMONO,
ZATÍM TO VYPADÁ, ŽE ZÁSILKA OD VÁS JE NA SVĚTĚ. AŽ ROZBALÍM BALÍK A PŘIJDOU ZBYLÉ PENÍZE ZA NEDODANÉ ZBOŽÍ NA MŮJ ÚČET, BUDE VŠE VYŘEŠENO A TAKÉ TO UVEDU V HODNOCENÍ.... 29.1. Ano, povlečení po vleklé komunikaci přišlo, došly i peníze zpět za nedodané zboží. Přesto nedoporučuji obchod zde, ačkoli se zdá, že s mnoha jinými maminkami dopadl obchod lépe. JE TO TEDY LOTERIE. ANDREA R. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Martin M. (orchidej902)
ID 38648
, mimibazar.cz/orchidej902
(2. 12. 2009, 11:07)
|
Dobry den Simono, dnes konecne dorazil. Uvnitr vsak nebyla darkova sada, kterou jste mi posilala na fotce do mailu, nybrz 2 samostatne krabicky s parfemy. Neutralni hodnoceni udeluji take proto, ze jsem objednavku a penizky posilala jiz 29.10. a balicku se dockala az dnes, tzn. vice nez po mesici... snad maji ostatni maminky tady lepsi zkusenost s nakupem u Vas. Mejte se hezky a preji uz jen spokojene zakazniky. |
ODPOVĚDĚT
|
|
Simona C. (Siiisiii)
ID 163443
(3. 12. 2009, 17:26)
|
Ano to mate pravdu v krabicce to melo byt ale melo tam byt 125+75 ml. A dosel vam balicek sice bez krabicky ale 125+125ml.takze se da rict ze jste na tom jeste vydelala i kdyz bez krabicky. |
ODPOVĚDĚT
|
|
Anonymní uživatel (Zrušený účet)
ID 143044
(upraveno 6. 9. 2009, 16:38)
|
Simono,dnes jsem zjistila,že jste mi napsala negativní hodnocení.Nechápu proč - za opožděnou platbu,kterou nedopatřením zavinil můj manžel jsme se Vám několikrát omluvili a platbu ihned odeslali.Sama jste platbu neurgovala,takže vina není jen na naší straně.Další obchody se mnou, jež jste v uplynulých dvou měsících uskutečnila,jen dokazují mou spolehlivost.Proto Vás žádám,abyste to lživé hodnocení odstranila,jinak budu nucena zhodnotit Vás.S pozdravem |
ODPOVĚDĚT
|
|
Simona C. (Siiisiii)
ID 163443
(9. 9. 2009, 11:55)
|
Dobrý den Chápu Vaše rozhozčení ae nemohla jsem jednat jinak Manžel nebo vy ted si nejsem jista si u mne objednal 2 věci a ja čekala na zaplaceni ale žadná platba mi nepříšla a na maily taky nikdo neodpovídal. proto jsem udelila negativni hodnoceni ale potom se vše vyřešilo díky Váší osobě!platba došla během 2 dnů a vše bylo v pořádku. proto negativní hodnoceni stahuji. S paní Zuzankou jsem obchodovala i několikrat poté a vždy přisla platba v pořádku. Simca |
ODPOVĚDĚT
|