Markéta T. (Marketa-seriozni) ID 150415
Markéta Tarasová
|
|
mimibazar.cz/marketa-seriozni
|
Bazárek na Slovensku
|
Oblast: Sokolov |
Telefon: 722127583 |
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
|
Registrace: 10. 8. 2008 |
Naposledy: 19. 2. 2017, 15:47
|
|
|
|
|
|
Hana C. (Banán2)
ID 12196
, mimibazar.cz/banan2
(upraveno 13. 4. 2015, 19:32)
|
Nakonec vše vyřešeno. Děkuji. |
ODPOVĚDĚT
|
|
Monika R. (monikajjnl)
ID 332589
, mimibazar.cz/monikajjnl
(upraveno 9. 4. 2015, 13:56)
|
vše už vyřešeno |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Petra S. (speta)
ID 8367
, mimibazar.cz/speta
(18. 9. 2013, 18:08)
|
bohužel nepatřím mezi spokojené zákazníky.......objednané zboží jsem hned zaplatila, cca po 12 dnech jsem se sháněla po balíčku, s tím že paní Markéta odpověděla, že balík odeslaný není, protože kolegyně našla na zboží vadu.... a jiné už nemá ... o čemž mně kdokoli zapomněl informovat. Takže kdybych se sama neozvala, tak asi stále čekám, čekám, čekám........Sice se mi paní Markéta omluvila, ale to mi včasný dárek pro manžela nezajistí... t |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Markéta T. (Marketa-seriozni)
ID 150415
, mimibazar.cz/marketa-seriozni
(18. 9. 2013, 19:44)
|
Dobrý den Petruš, ano, co píšete je pravda a ještě jednou se Vám omlouvám. Došlo k pochybení na naší straně, což mě velmi mrzí. Vždy se snažíme vše co nejrychleji vyřešit, ale tentokrát jsme to nezvládli. Jako menší kompenzaci mohu nabídnout přiložený dárečku k další případné objednávce. Markét |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Martina K. (bucimama)
ID 198913
(18. 7. 2013, 9:30)
|
Dobrý den, dnes mi dorazila souprava panda, ale bez trička... tričko mám také placeno, velikost 92 |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Zuzana Ž. (andulka111)
ID 10855
, mimibazar.cz/andulka
(12. 7. 2013, 6:35)
|
Dávám neutrální hodnocení, s průběhem celého obchodu nejsem spokojená. Objednáno 7.6., zboží skladem k zaslání do tří dnů (potvrzeno mailem) přišlo po měsíci (8.7.), paní mě informovala až týden po přijetí platby (20.6), když jsem se již dotazovala na balík, že triko mělo vadu a reklamovala ho (sama by mi toto nedala vědět). Dále přišly obě věci v jiné velikosti, než jsem objednávala a neobdržela jsem v zásilce tištěný doklad, o který jsem si 9.6 psala. Díky špatné komunikaci ze strany prodávající přišly obě věci objednané jako dárek na 26.6. až více než 10 dní po oslavě. Pokud bych se o problému dozvěděla včas, mohla bych objednat jinde a určitě bych obdržela i zboží v požadované velikosti. |
ODPOVĚDĚT
|
|
Ivana N. (hnilka)
ID 428059
(3. 4. 2013, 9:52)
|
Komunikace fungovala výborně, ale v případě vrácení zboží se čeká měsíc na peníze. Ať se daří |
ODPOVĚDĚT
|
|
Jarmila V. (DaTeEs)
ID 269142
(29. 8. 2012, 17:07)
|
Objednané a zaplacené zboží nedorazilo za celých 23dnů. S paní jsme se domluvily na vrácení peněz. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Anonymní uživatel (Zrušený účet)
ID 18108
(24. 11. 2011, 12:29)
|
Bohuzel mam zkusenosti s dlouhou dobou dodani u bot jez byly skladem z "Oblečení z mého šatníku!" a spatnou komunikaci, to mne od dalsich obchodu odrazuje. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Markéta T. (Marketa-seriozni)
ID 150415
, mimibazar.cz/marketa-seriozni
(24. 11. 2011, 16:21)
|
Dobrý den Emili, ano, máte pravdu dodání bylo delší. Ale zpoždění bylo pouze 2dny - což myslím, že není v tomto předvánočním schonu, tak hrozné. Navíc jsem se omluvila a pro maličkého poslala i mslku v balíčku. Se špatnou komunikací nesouhlasí - na vše jsem odpověděla do 24h, jak mám psáno v obchodních podmínkách. Přesto se mějte krásně a užívejte předvánoční čas. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
Anonymní uživatel (Zrušený účet)
ID 18108
(24. 11. 2011, 22:07)
|
Dobry vecer, chapu, ze se musite obhajit. Bohuzel si za svym hodnocenim stojim. V PP mate uvedeno, ze balicek odesilate do 3 pracovnich dnu (proto jsem u Vas objednala), platba byla odeslana k 11.11.,dotaz k 18.11. zda byl balicek odeslan. Odpoved, ze byla platba pripsana v utery, a ze balicek odesilate v pondeli. Vcera jsem se tedy znovu ptala a Vase odpoved znela : "Dobrý den Emili, číslo pošlu zítra dopoledne - nyní už nejsem v kanceláři. Balíček ještě nedorazil?Markéta" Datum odeslani 23.11. to nejsou 2dny zpozdeni. Preji spokojene zakazniky. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
Markéta T. (Marketa-seriozni)
ID 150415
, mimibazar.cz/marketa-seriozni
(24. 11. 2011, 23:52)
|
Dobrý večer Emili, ano, já jsem zde také potvrzovala, že jsem je odeslala později - o tom není debaty. Ale píšete i o špatné komunikaci, se kterou nesouhlasím - na vše jsem Vám odpověděla. Navíc zpoždění jsou opravdu jen 2 pracovní dny, Platba od Vás dorazila 15.11. (úterý), čtvrtek byl státní svátek - takže měl být odeslán v pondělí. A do středy jsou to pouze 2pracovní dny. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
|
Anonymní uživatel (Zrušený účet)
ID 18108
(25. 11. 2011, 9:03)
|
Ma posledni reakce. Vzdy jsem psala nejprve e-mail {preposilala puvodni}, na ten se mi odpovedi nedostalo, pak jsem psala pres vzkazy - na ten jste odpovedela. Vcera jste i velice rychle zareagovala na e-mail, ve kterem jsem Vam preposlala informace o Vami odeslanem balicku. "Mlsky" Vam dnes zasilam zpet. Bohuzel jsem boty videla stale v nabidce, ke vcerejsimu datu tam bylo jiz 5 zajemcu, hodnoceni Vam stale pribivaji {k cemuz Vam gratuluji, ze se Vam ksefty hybou}, takze se nemuzete divit, z |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
|
|
Anonymní uživatel (Zrušený účet)
ID 18108
(25. 11. 2011, 9:04)
|
takze se nemuzete divit, ze mam svuj nazor. Pokud si nejsem jista, ze balicek odesel, nepisu na dotaz informace, ktere nemuzu splnit a uprimne napisu - jsem zavalena praci, omlouvam se, mrknu na to a balicek co nejdrive odeslu. Takova odpoved mi bohate staci. |
ODPOVĚDĚT
|
|
Jitka K. (Jitka44)
ID 189602
(upraveno 25. 10. 2011, 20:13)
|
...... |
ODPOVĚDĚT
|