Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

Neutrální hodnocení uživatele Simona Š. (sisa) ID 145717

Simona Š. (sisa) ID 145717
mimibazar.cz/sisa
Oblast: Havířov
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
Registrace: 17. 7. 2008
Naposledy: 17. 2. 2020, 20:39
INZERÁTY 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
HODNOCENÍ 53
VŠECHNY FOTOGRAFIE 0
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
HODNOTIT MOHOU POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
VŠECHNA | POZITIVNÍ | NEGATIVNÍ | NEUTRÁLNÍ
Inzerentka získala za poslední měsíc 0 neutrálních hodnocení , celkem již získala 1 neutrálních hodnocení
Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 76114 (6. 8. 2013, 21:30)
Zrušení objednávky po 10 dnech až když jsem se zeptala na platbu :-(
ODPOVĚDĚT
Simona Š. (sisa) ID 145717 , mimibazar.cz/sisa (upraveno 8. 8. 2013, 1:12)
Paní Veroniko, já se znovu omlouvám za opožděné zrušení objednávky ( omlouvala jsem se už jednou ), ale někdy toho je opravdu více na práci ( hlavně pokud máte mimčo a ještě jsou venku i doma šílená vedra...) a člověk nesedí jen u počítače. Až po objednání zboží jsem si bohužel všimla, že v popisku u zboží nebylo napsáno, čím je mantinel naplněn a dotazovala jsem se, pak jste mi napsala, že vatelínem a já podle obrázku soudila, že molitanem, který je podle mých zkušenostech lepší. Pozdě jsem zjistila, že stejný mantinel už doma mám, ale v bílém. Ano zboží jsem zrušila, ale vaše reakce je poněkud ....přehnaná?
ODPOVĚDĚT
Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 76114 (8. 8. 2013, 9:47)
Paní Simono nezlobte se,ale já vám vždy odpověděla obratem.Objednala jste si dva kusy mantinelu,zaslala jsem podklady,po týdnu jste mi napsala z čeho mantinel je ,ODPOVĚDĚLA JSEM OBRATEM!!!
PO 6 DNECH JSEM SE ZEPTALA NA PLATBU A NAPSALA JSTE ,ŽE TO CHCETE ZRUŠIT,to jste mohla napsat po přečtení z čeho mantinel je ,tolik času to nezabere!Já pro vám mantinel druhý objednala a blokovala,STORNO SE DOVÍM AŽ KDYŽ SE ZEPTÁM NA PLATBU! A moje reakce je přehnaná? :-o
Já mám
ODPOVĚDĚT
Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 76114 (8. 8. 2013, 9:50)
také hodně práce,rodinu,zahradu ,zaměstnání ale dělám co musím.
Každá objednávka je závazná a pokud zákazník zboží nechce musí je řádně zrušit.Ne že prodejce čeká na platbu a dozví se ,že to zákazník nechce až když se zeptá kdy bude platba provedena.
Zkuste se na to podívat ze strany prodejce,pochybuji,že by vám to nevadilo.
ODPOVĚDĚT
Simona Š. (sisa) ID 145717 , mimibazar.cz/sisa (upraveno 20. 8. 2013, 11:49)
Ano, taky jsem zažila jako prodejce různé storna objednávek, ale nikdy mě to tak nerozčílilo jako vás, teda možná trochu, pokud to byla dobírka. A to šlo o spotřebiče do kuchyně. Přece, když už jste se dala na tuto cestu, tak musíte být trochu obrněna trpělivostí. Zákazník náš pán! Přeji vám mnoho dalších úspěchů jak v práci, tak v rodině. Zdravím z Havířova!!!
ODPOVĚDĚT
Reklama | Podmínky serveru | Desatero | Ochrana kupujících | Logo Ověřený obchodník | Dobrý prodejce | Ceník členství | Návod pro inzerci | Osobní údaje | Kontakt
Jednotná kontaktní místa | Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů
Informace o fungování interního systému | Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu