Lucie C. (ecipisek) ID 131598
Lucie Ciprijánová
|
mimibazar.cz/ecipisek
|
Oblast: Teplice |
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
|
Registrace: 3. 5. 2008 |
Naposledy: 28. 7. 2022, 13:28
|
|
|
|
|
|
Miluše V. (Mivš)
ID 210920
, mimibazar.cz/mivs
(7. 12. 2015, 17:06)
|
I když se obchod neuskutečnil, jsem nespokojená. 12.11. oznámeno, že triko bude za 2 týdny. 2.12. jsem se musela sama připomenout, jak to vypadá s objednávkou (přistoupila jsem na možnost dodání do Vánoc, ale obávala jsem se návalu u ČP). Triko stále nebylo na skladě, proto jsem 4.12. žádala o podklady ke zbytku objednávky. Do dnešního dne žádná odezva ze strany Lucie. Je mi líto, ale uděluji neutrál za špatnou komunikaci a objednávku ruším. Míla V. |
ODPOVĚDĚT
|
|
Lucie C. (ecipisek)
ID 131598
, mimibazar.cz/ecipisek
(8. 12. 2015, 12:33)
|
Dobrý den, mrzí mě, že mě takto hodnotíte, na emaily odpovídám nyní před vánocemi do 2-3 pracovních dní, jelikož denně odpovídám na více jak sto emailů, pracuji denně včetně sobot a nedělí 12 hodin denně, abych maximálně vyhověla všem zákazníkům, napsala jste v pátek, já odpověděla v pondělí , ale to jsem se dočetla, že objednávku stornujete, potvrdila jsem vám storno objednávky, bohužel nemohu za to, že se mi zásilka s triky opozdila, tapety máme |
ODPOVĚDĚT
|
|
Lucie C. (ecipisek)
ID 131598
, mimibazar.cz/ecipisek
(8. 12. 2015, 12:38)
|
Tapety máme skladem a do vánoc je ještě 14 dní na to aby jste mě hodnotila špatně, že jsem nedodala zboží do vánoc. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
JItka P. (Kopplovka)
ID 81089
, mimibazar.cz/kopplovka
(13. 12. 2010, 22:30)
|
Dobrý večer, moc mě překvapuje, kolik tu máte kladných hodnocení. Já si u Vás objednala zboží v říjnu minulého roku přes Váš e-shop a do dneška mi nepřišla žádná odpověd, natož pak zboží, které jsem si objednala na prodejnu V prodejně jsem se přesto zastavila, jestli mi zboží náhodou nepřišlo.... a paní prodavačka mi jen sdělila, že toto řeší majitel (objednávky). Moc Vám tedy děkuji za ochotu a nikdy nedodané zboží. Jitka |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
JItka P. (Kopplovka)
ID 81089
, mimibazar.cz/kopplovka
(upraveno 15. 12. 2010, 10:27)
|
Jelikož jste mi také dala neutrální hodnocení - mstivě a neprávem ( já jsem žádnou chybu neudělala ) , tak jsem v e-mailu našla Vaší objednávku, kterou jsem u Vás udělala a nikdy nebyla vyřízena......nevěříte asi, že to tak opravdu bylo....mám všechny emaily k Vám...mohu přeposlat. Jitka |
ODPOVĚDĚT
|
|
Sylva M. (Bibisia)
ID 83898
(19. 1. 2010, 10:22)
|
Dobrý den, zvažovala jsem, zda napsat hodnocení, ale přece jen mi to nedálo. Autosedačka dorazila v pořádku a vypadá dobře, ale prosila jsem paní jestli by mi neposlala český návod jak ji přimontovat (myslím si, že je to důležité), a také mi chybí účet (jako u nového zboží bývá zvykem), ale paní se mi už bohužel neozvala. |
ODPOVĚDĚT
|
|
Lucie C. (ecipisek)
ID 131598
, mimibazar.cz/ecipisek
(20. 1. 2010, 7:36)
|
Dobrý den, mrzí mne vaše hodnocení, snažíme se zákazníkům maximálně vyhovět. Mohu se zeptat jakým způsobem jsme nás žádala o chybějící paragon a návod, nejsem si Vaši žádosti vědoma? Paragon i návod dáváme do každého balíčku, prohlédla jste důkladně krabici ve které bylo zboží zasláno? Hezký den Lucie Ciprijánová. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Sylva M. (Bibisia)
ID 83898
(21. 1. 2010, 14:30)
|
Ano, prohlédla jsem to já i manžel a opravdu tam nic nebylo, a žádala jsem Vás o návod emailem. Ten paragon mě tak nemrzí, ale hlavně ten český návod, protože anglicky tak moc dobře neumím.
Také mě to mrzí, protože takové hodnocení nedávám ráda, ale zase jsem to tak hrozně nemyslela, protože sedačka je pěkná. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
Lucie C. (ecipisek)
ID 131598
, mimibazar.cz/ecipisek
(22. 1. 2010, 19:43)
|
Dobrý den, paragon a návod Vám zašlu během příštího týdne. Hezký víken Lucie C. |
ODPOVĚDĚT
|