Kamila Z. (KamPet) ID 118351
KamPet s.r.o.
|
|
mimibazar.cz/kampet
|
Bazárek na Slovensku
|
Oblast: Frýdek-Místek |
|
Telefon: 773288738 |
Registrace: 10. 3. 2008 |
Naposledy: 15. 8. 2016, 21:20
|
Aktualizace: 6. 8. 2016, 13:19
|
|
|
|
|
|
Denisa M. (117)
ID 2043
, mimibazar.cz/moravcova
(upraveno 6. 5. 2014, 7:03)
|
Dekuji peníze jsou zpět. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Kamila Z. (KamPet)
ID 118351
, mimibazar.cz/kampet
(5. 5. 2014, 20:43)
|
Dobrý den, byla bych ráda, pokud by byly uvedeny informace na pravou míru. Objednávku jste zrušila a na základě tohoto požadavku byl vystaven dobropis, který byl také minulý týden vyplacen na Váš účet. Vše proběhlo v době do 14ti dnů (NIKOLIV PO MĚSÍCI JAK PÍŠETE), byť na vrácení peněz máme 1měsíc, příkaz jsme dali ihned, z důvodu státního svátku byla platba odepsána z účtu následující pracovní den. Bohužel musím já konstatovat, že byť jsem Vás k |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Lucie K. (Lucilka)
ID 70820
, mimibazar.cz/lucilka
(upraveno 30. 4. 2014, 16:23)
|
děkuji za dodané zboží. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Jana S. (JanaS73)
ID 28254
, mimibazar.cz/janas73
(26. 10. 2012, 8:28)
|
Balíček dorazil v pořádku, rolničky jsou krásné, ale výhrady mám ke korálkám Fimo. Inzerováno je v balení +- 70 ks. Objednala jsem 2 balíčky, takže +- 140 ks a mám celkem 60 ks (v jednom balíčku 20ks, v druhém 40ks). Chápu, že se balíčky připravují podle váhy a že jsou v nich menší i větší korálky, takže v každém balíčku je počet jiný podle náhodného složení korálků, proto je, předpokládám, uvedeno to přibližné množství, které ovšem podle mojí zkušenosti zásadně neodpovídá realitě. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Kamila Z. (KamPet)
ID 118351
, mimibazar.cz/kampet
(26. 10. 2012, 15:42)
|
Ano, tyto fimo korálky jsou na váhu - a je jasné, že menších korálků bude v balíčku podstatně více ( to určitě nikdo reklamovat nebude ) a větších zase méně. To máte jako když si koupíte ovoce - větších jablíček budete mít do kila méně, menších zase více . Uvedené množství je skutečně přibližné, jak bychom měli jinak tyto rozmanité korálky balit - vážit a přitom počítat kousky - dokážete si představit nabalit takových 500 balíčků z jedné šarže která příjde od výrobce?? Toť oříšek |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
Jana S. (JanaS73)
ID 28254
, mimibazar.cz/janas73
(30. 10. 2012, 7:54)
|
Je mě jasné, že nemůžete každý balíček přepočítávat přesně na korálky. Nemyslela jsem to zle, spíš jako připomínku k textu u inzerátu, že když podle něj nakoupíte, tak čekáte opravdu něco jiného. Pokud uvedete přibližně 70ks a dojde jich 20, tak je to špatně. Asi by bylo lepší uvést rozmezí, jako že od 20 do 90 ks dle velikosti korálků. A nereklamovala jsem je - korálky se mě líbí. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Helena H. (Hela7)
ID 44255
(29. 11. 2011, 12:22)
|
Dobrý den Kamilo, 2x jsem posílala objednávku, jednou jste mi napsala, že se podíváte a nic...psala jsem ji tedy za 2-3týdny, a žádná reakce... Dokážu pochopit, nějakou nemoc....ale že by jste byla nemocná celý měsíc??? |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Kamila Z. (KamPet)
ID 118351
, mimibazar.cz/kampet
(29. 11. 2011, 16:19)
|
Helenko, psala jsem Vám už v říjnu, že ty motýlky jsou skladem jen cyklámové a zelené, smetanové už nebyly od září skladem. Žádnou další zprávu od Vás nemám K. |
ODPOVĚDĚT
|
|
Lenka H. (lenuska676)
ID 119895
, mimibazar.cz/lenuska676
(23. 11. 2011, 13:58)
|
Zdravím, já se přidávám. Taky jsem posílala 2x objednávku (jednou zde přes MMB, jednou mailem) a taky klid po pěšině...... |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Kamila Z. (KamPet)
ID 118351
, mimibazar.cz/kampet
(24. 11. 2011, 1:55)
|
Dobrý den, omlouvám se, jsem nemocná, snažila jsem se napsat všem zákaznicím, ale angína byla silnější. V příadě, že vaše obj. platí, napište, vyřídím obratem. K. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Kateřina B. (Marmeladka)
ID 148865
, mimibazar.cz/marmeladka
(28. 3. 2011, 22:00)
|
No, nevím co si mám myslet. Asi toho máte moc a nestíháte... Objednala jsem si 24. 2. různé stuhy a nic... nikdo se neozval... ani, když jsem psala jestli je něco v nepořádku, nebo je nějaký problém. Škoda |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Kamila Z. (KamPet)
ID 118351
, mimibazar.cz/kampet
(30. 3. 2011, 1:01)
|
Dobrý den, jsem ráda, že jsme si vše vysvětlily, bohužel situace poslední cca 3měsíce není u mne příliš "růžová" co se zdraví týká, věřím, ž se vše vyřeší 30.3.2011 v nemocnici. Mějte se krásně a děkuji. |
ODPOVĚDĚT
|
|
Lenka M. (Erralie)
ID 139325
, mimibazar.cz/erralie
(25. 3. 2011, 18:08)
|
O zboží jsem si zažádala 15.2. a do dnes mi bohužel žádné nedorazilo , ikdyž mi to bylo opakovaně slíbeno. Takže bohužel nemůžu doporučit. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Kamila Z. (KamPet)
ID 118351
, mimibazar.cz/kampet
(30. 3. 2011, 1:04)
|
Dobrý den, situace je taková jak se snažím napsat ve vzkazech. Poslední 3 měsíce mám zdravotní potže, které mi nedovolí reagovat na objednávky tak jak bych chtěla. Věřím, že tento týden se vše vyřeší a zákrok v nemocnici bude uspokojující. Vám přeji hlavně zdraví, v okamžik, kdy schází a zlobí, je to ostatní nepodstatné a malicherné |
ODPOVĚDĚT
|
|
Petra J. (carodejkapetra)
ID 232613
(upraveno 3. 3. 2011, 14:41)
|
Obchůdek se nakonec nekonal. S Kamilou jsme si vše vysvětlily |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Anna S. (Ela z Frelu)
ID 1311
, mimibazar.cz/ElazFrelu
(upraveno 28. 12. 2010, 12:50)
|
Lituji, ale nemohu jinak od 22.11.2010, kdy jsem poprvé paní Kamilu kontaktovala o látku, tak do dnešního dne zůstalo jen u písemné komunikace. Prosila jsem ji, že bych chtěla stihnout ušít pro dceru kalhoty k vánocům. Podklady k platbě mi nezaslala, pak prý látku odeslala i s fakturou, což bych se divila, že dnes někdo nečeká na platbu předem. Takže do dnešního dne látku, kterou jsem chtěla nemám, koupila bych ji u jiné prodávající, ale bohužel ji nikdo nemá. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Anna S. (Ela z Frelu)
ID 1311
, mimibazar.cz/ElazFrelu
(30. 12. 2010, 14:25)
|
Dobrý den, tak balíček dnes dorazil-odeslán 17.12. látečka už vysrážená, tak hned po novém roce se bude šíííííít. Díky moc Anna |
ODPOVĚDĚT
|
|
MARTINA N. (uinen)
ID 87510
, mimibazar.cz/uinen
(21. 12. 2010, 16:08)
|
Dobrý den, balíček dnes k mojí velké radosti v pořádku dorazil. Podle čísla balíku se od pátečního brzkého rána nacházel na depu. Teď už mi je bohužel na nic, pod stromeček to nestihnu. Škoda, že se to díky přepravní společnosti tak zdrželo. Dodaná galanterie je moc pěkná. V obchůdku máte super věci, jen je potřeba počítat s delšími dodacími lhůtami než je na MMB zvykem. Rovněž mě docela mrzelo, že kromě faktury se zákazníky nekomunikujete, takže |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Jitka B. (Aktijb)
ID 190260
(10. 11. 2010, 10:51)
|
Dobrý den,balíček dnes po třech týdnech dorazil tato přepravní společnost General Parcel Čechy je velice nespolehlivá,ještě jsem provolala spoustu peněz za to,aby mi doručili balíček,takže mě to i s poštovným přišlo na 200Kč!Raději budu vybírat zboží od prodejců,kteří preferují ČP,protože ti doručí vše do 3 dnů....já měla tu smůlu a měla problémy,no nedá se nic dělat i tak děkuji za zboží,které přišlo v pořádku.S pozdarvem Jitka |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Barbora L. (prokyn)
ID 227942
, mimibazar.cz/prokyn
(1. 12. 2009, 18:36)
|
Dobrý den, balíček jsem obdržela až dnes. Zboží je v pořádku. Jen dodací lhůta mi přišla delší, než obvykle. Zásilková firma mi jej navíc sama ještě pozdržela.V pá oznámili dodání a nic se nestalo. V po oznámili další dodání a ani se neomluvili za pozdržení. Na dotaz co se stalo, tak prý toho mají moc. Nemohli jsme,tak jsme se domluvili na út.No a dnes zmeškaný hovor a na zpětné volání,že toho mají dost a nenaloží ho.Po vynadání dodali |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Kamila Z. (KamPet)
ID 118351
, mimibazar.cz/kampet
(1. 12. 2009, 21:58)
|
Dobrý den Barboro, pozdržení přepravní službou mne mrzí, pravdou je, že toho mají skutečně moc, my expedujeme denně okolo 60ti balíků a jezí k nám cargo kamion, jinak bychom to nezvládli. Volat nemají za povinnost, ale je to vše bohužel o lidech . Hlavně že se balíček našel a přišlo Vám k dobru i větší množství koženky než bylo zaplaceno |
ODPOVĚDĚT
|