Kamila B. (branikovi) ID 117560
|
|
mimibazar.cz/branikovi
|
Oblast: Kroměříž |
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
|
Registrace: 7. 3. 2008 |
Naposledy: 5. 11. 2018, 21:32
|
Aktualizace: 24. 11. 2012, 13:17
|
|
|
|
|
|
Leona K. (detskepokojicky)
ID 27726
, mimibazar.cz/detskepokojicky
(30. 3. 2012, 9:28)
|
Po dlouhém zvážení a rekapitulaci naší spolupráce musím udělit toto hodnocení za prvé děkuji za zadání zakázky, kdybych ale věděla, jakého "poděkování" se od Vás bez upozornění po tom všem stresu dočkám, asi bych ani ty doplňky nešila ..Víte - peníze a termíny nejsou v životě všechno, ano zakázku jsem dodala na 3x ,stálo mě to dvoje zvýšené poštovné navíc, ale ani jsem nemukla, byla to životní situace,která se nedala řešit v tu chvíli jinak. Nejsem žádná podvodnice, jsem hlavně MÁMA a pokud jsou okolnosti takové,jaké byly, snažím se hlavně o domluvu s druhou stranou...zboží jsem Vám dodala do posledního motýlku, o to víc mě mrzí Váš komentář, protože si myslím, že danou situaci jsem zvládla nejlépe, jak jsem vzhledem ke svému zdravotnímu stavu a okolnostem mohla... Vám přeji ať se daří dobře a zvládáte vše tak perfektně jako doposud |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Kamila B. (branikovi)
ID 117560
, mimibazar.cz/branikovi
(1. 4. 2012, 22:44)
|
Leonko - já taky dlouho zvažovala - než jsem to hodnocení napsala. Máma jsem já i Vy. Já to brala jako obchod - já zadám zakázku za kterou jsem Vám včas a předem zaplatila a vy dodáte zboží v dohodnutém termínu. Ano termíny a peníze nejsou vše - ale v tom případě raději nepodnikejte a místo toho si užívejte mateřské -navíc pokud jste hlavně máma. Za podvodnici jsem Vás nikdy neoznačila. Já děkuji za přání týkající se mé práce - mám vždy zařízenu nouzovou variantu - zažila jsem nutnou hospitalizaci při které jsem přišla o miminko a vše bylo odevzdáno včas. Jsem puntičkář a to jsem Vám také psala - tak se nebudu omlouvat za to jaká jsem. Kdybych věděla jak se naše zakázka potáhne také bych volila někoho jiného - nemám ráda nedochvilnost a také zdlouhavé domlouvání. Poštovné navíc jsem Vám nabízela, že uhradím - nereagovala jste na to - klidně napiště částku a já Vám ho dopošlu. Zakázka je hotová a tím bych už opravdu raději skončila. Přeji hodně sil, spokojených zákazníků a hlavně hodně krásných chvil s dětmi ty jsou to nejdůležitější co máme. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
Leona K. (detskepokojicky)
ID 27726
, mimibazar.cz/detskepokojicky
(2. 4. 2012, 14:26)
|
Kamčo, abychom to měli uzavřené z obou stran Leona K. (leontasek) ID 27726, mimibazar.cz/leontasek (2.4.2012, 14:15) DNES achjo, už to začíná být opravdu úsměvné... tímto Vás zcela upřímně žádám, abyste už nevkládala nic na moje stránky, hodnocení jste mi napsala, já jsem reagovala, napsala jsem hodnocení Vám, a tím to pro mě končí... Nikdo neznevažuje ničí práci, zřejmě si spoustu věcí vykládáte trochu jinak, než jsou myšlené.... Naposledy Vám opravdu přeji jen to dobré a a´ť se máte hezky, Vy i Vaše děti i manžel ... a pěkné velikonoce - stejně jako to přeji všem svým zákazníkům. Je jasné, že pokud mám tři děti tak už zřejmě nikdy nebudu stíhat termíny, to se nedá nic dělat, jsou zákazníci, kterým to nevadí a rádi si počkají... a tímto jim patří můj velký dík, protože mi tím dávají šanci jít dál... ale přesto děkuji i Vám, protože jsem si touto zkušeností uvědomila spoustu věcí.. .. učím se za pochodu, dělám chyby a určitě jich ještě spoustu nevědomky nasekám... tak naposledy - děkuji za zakázku, a mějte se moc hezky, to myslím zcela upřímně. Lea a tři malé neposedné princezny |
ODPOVĚDĚT
|