Dana M. (ruzovicka) ID 112335
|
|
mimibazar.cz/ruzovicka
|
Oblast: Strakonice |
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
|
Registrace: 15. 2. 2008 |
Naposledy: 14. 6. 2020, 12:49
|
Aktualizace: 7. 4. 2020, 9:26
|
|
|
|
|
Anna O. (Motteggio)
ID 406161
(19. 11. 2017, 23:48)
|
Pěkné zboží (podložka do kočárku), ale na odeslání jsem musela po předchozí mé platbě čekat téměř měsíc. Chápu, může se stát, z tohoto důvodu nedávám negativní, ale pouze neutrální hodnocení. Děkuji za obchod. |
ODPOVĚDĚT
|
|
Lucie Š. (SLlucie)
ID 516414
(5. 11. 2014, 17:08)
|
Dobrý den, posílala jste uz tunel? Dekuji Lucie Švandová |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Dana M. (ruzovicka)
ID 112335
(5. 11. 2014, 18:01)
|
Dobrý den Luci, ano je na cestě k Vám.D.M. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Lucie Š. (SLlucie)
ID 516414
(5. 11. 2014, 19:46)
|
Děkuji. L.Š |
ODPOVĚDĚT
|
|
zuzana t. (hunana)
ID 23376
, mimibazar.cz/hunana
(6. 10. 2014, 0:15)
|
Dobrý večer. skoro 14 dnů čekám na balíček lyžáky Nordica. Žádala jsem o číslo p. l. stále nic. Buď tě prosím tak laskava a ozvětě se. Nebo obratem pošlete peníze zpět. Děkuji Tomsová |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Dana M. (ruzovicka)
ID 112335
(6. 10. 2014, 11:06)
|
Dobrý den, je třeba si hlídat poštu, balíček byl odeslán minulý týden pod tímto číslem : BA0150530661X D.M. |
ODPOVĚDĚT
|
|
Šárka P. (pesoutova)
ID 39888
, mimibazar.cz/pesoutova
(31. 7. 2014, 10:35)
|
Paní Dana se neozývá, tři týdny po zaplacení marně čekám na boty.... Nevím, co si o tom mám myslet, budu muset hledat řešení... Buďte, prosím, ostatní ostražití, ať nedopadnete jako já... Lenka |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Naďa L. (Myškin)
ID 227754
(upraveno 3. 8. 2014, 23:39)
|
měla jsem stejný problém, sice sem tam odepsala a utvrzuje mě o odeslání, ale na poště nic, nakonec číslo zásilky dorazilo...chce to asi pevné nervy.. Naďa |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
Ivana R. (ivaru)
ID 19181
, mimibazar.cz/ivaru
(17. 8. 2014, 19:12)
|
také mám stejný problém, už 14dní od zaplacení 458,- čekám na balíček nebo aspon nějakou odpověd na mé maily !!!!!!!!!!!!! ještě počkám pani týden.... |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
Ivana R. (ivaru)
ID 19181
, mimibazar.cz/ivaru
(26. 8. 2014, 23:26)
|
...tak jsem se naštěstí dočkala a docela v pohodě s pani nakonec domluvila. zboží je krásné, takže nakonec vše dopadlo dobře, takže děkuji! ivaru |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
Šárka P. (pesoutova)
ID 39888
, mimibazar.cz/pesoutova
(15. 9. 2014, 21:03)
|
Boty jsem nakonec obdržela, paní údajně odjela na dovolenou, peníze ode mne měla tři týdny ale, světe div se, nakonec vše dobře dopadlo.... Děkuji Lenka |
ODPOVĚDĚT
|
|
angelika n. (angi2)
ID 451241
(19. 12. 2013, 17:47)
|
Dobrý den,je to už tak 14dní a nevím co se děje z vaší strany,bez žádné komunikace a já penízky odeslala a boty stále nedošly a vy nereagujete,prosím vysvětlení,děkuji |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Dana M. (ruzovicka)
ID 112335
(20. 12. 2013, 9:38)
|
Milá Angeliko, balíček je na cestě. D.M. |
ODPOVĚDĚT
|
|
Šárka D. (mazlik)
ID 13941
(4. 11. 2013, 12:16)
|
Dobrý den, prosím o zaslaní podkladů k platbě na hnědé kozačky, stále mi nic nepřišlo. Děkuji Dufková |
ODPOVĚDĚT
|
|
Martina Š. (marti-s)
ID 8375
, mimibazar.cz/marti-s
(upraveno 14. 10. 2013, 15:38)
|
Odpověď na inzerát 17.9., podklady k platbě od paní a zadání mé platby 18. 9., balíček dorazil 11. 10.! Škoda toho dlouhého čekání a váznoucí komunikace, protože zboží je přesně dle představ a za velmi dobrou cenu! |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Dana M. (ruzovicka)
ID 112335
(13. 10. 2013, 21:06)
|
Dobrý večer pani Martino, doufám že balíček dorazil v pořádku. Ještě jednou se omlouvám za zdržení. D.M. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Dana M. (ruzovicka)
ID 112335
(23. 10. 2013, 9:13)
|
RR463601943CZ |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Marcela Burešová (Marselus)
ID 361783
, mimibazar.cz/marselus
(2. 6. 2013, 8:00)
|
MILÁ Dano,míry už posílat nemusíte,když jsem si pročítala VAŠE hodnocení,vůbec mě nepřekvapuje,že jsem se jich nedočkala,ikdyž jsem vám psala dva emaily a jeden vzkaz.Tímto,na jiné nereagujete,vám chci jen říct,že už o svetřík nemám zájem a můžete mě anulovat ,Marcela |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Dana M. (ruzovicka)
ID 112335
(2. 6. 2013, 19:21)
|
Milá Marcelko, byla jste druhý zájemce.Svetřík je bohužel prodaný.Děkuji za pochopení.D.M. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
Marcela Burešová (Marselus)
ID 361783
, mimibazar.cz/marselus
(3. 6. 2013, 19:19)
|
a to se divím že jste si toho všimla,vzhledem k tomu že podklady k platbě jste posílala mě nikoliv první zájemkyni |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Lenka Č. (cermakova75)
ID 136485
, mimibazar.cz/cermakova75
(19. 9. 2012, 12:20)
|
Dobrý den, objednané a dávno zaplacené věci konečně dorazili. Bohužel neodpovídá popis - kde jste psala super mikča na parádu a přišla flekatá - dost jetá a za Kč 199,- mi přijde dost drahý. To bych se styděla za tuto cenu nabízet. Navíc o těch flekách ani zmínka. Zdravím. |
ODPOVĚDĚT
|
|
Michaela S. (misahonza27)
ID 262531
(11. 10. 2011, 11:21)
|
Balíček dorazil tak jak měl, ale vyskytly se jiné potíže , které byly posléze vyřešeny. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Hana K. (kiki29)
ID 63001
(22. 9. 2011, 20:03)
|
Dani ,více jak před týdnem jsme žádala podklady pro botičky a změření záclonky.Dosud nic.Máte zájem vůbec prodávat?přihlášená jste každý den... |
ODPOVĚDĚT
|
|
Alena S. (Sochča)
ID 212607
(21. 5. 2011, 6:29)
|
Dobrý den, ač nerada píši neutrál. Rezervovala jsem si u Vás lampičku do 10.5. a ujistila jsem Vás, že si ji na 100% koupím, podklady k platbě jste mi nedala, tak jsem 11.5. o ně žádala poprvé - nic, tak za nějaký den podruhé -nic, pak ještě psala vzkaz na mmb a bylo mi ppo nějaké době odpovězeno, že jste lampičku již prodala někomu jinému. Údiv z mé strany nebral konce. Byly jsme přece domluvené. Já , co slíbím -dodržím. Ale nemohla jsem Vám zaplatit 10.5. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Dana M. (ruzovicka)
ID 112335
(21. 5. 2011, 9:06)
|
e-mail z 12.5.11 Dobrý den Alenko, prosím o zprávičku zda si lampičku vezmete, vím že jste psala ze date vedet do 10.5. ale uz mi psali dalsi zajemci a ja bych rada prodala..dekuji za pochopeni.D.M. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Alena S. (Sochča)
ID 212607
(22. 5. 2011, 6:28)
|
Milá Dano, tento email, jak píšete NENÍ z 12.5.2011, ale ze 6.5.2011 a já na něj ihned reagovala, že si lampičku určitě koupím. |
ODPOVĚDĚT
|
|
Markéta L. (markuska 75)
ID 306752
, mimibazar.cz/markuska75
(23. 3. 2011, 12:08)
|
Obchůdek s paní Danou mi zklamal .Poslala jsem jí peníze za kšiltovku a stále nic nepřicházelo,tak jsem ji několikrát pslala ,nakonec prý balíček poslala někomu jinému,což mě mrzí. .Markéta |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Alena F. (wothanova)
ID 36768
, mimibazar.cz/wothanova
(1. 3. 2011, 21:35)
|
Paní Dana hodně zklamala. Nejdříve na moji poptávku nereagovala, ikdyž dle změn v albíčku o mne věděla, na třetí dotaz se konečně ozvala. A ted mi nejspíše poslala zboží na jinou adresu a dělá opět mrtvého brouka. Jelikož jsem mimo domov, chtěla jsem zaslat balíček do práce a ted leží na poště a já ani nevím, jesli si ho stihnu vyzvednut. Maminy dobře zvažte, jestli s touto maminou obchodovat, evidentně nemá moc času, mezitím co mi se válíme na gauči a prudíme ostaní. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Dana M. (ruzovicka)
ID 112335
(2. 3. 2011, 10:22)
|
Dobrý den Alenko, balíček jsem zaslala na adresu uvedenou pod inzerátem,pokud jsme byli domluvené jinak tak to se omlouvám, ale byla jsem nemocná a nejspíš jsem na to zapomněla.Ale stejně děkuji za milé hodnoceníčko D. |
ODPOVĚDĚT
|
|
Kristýna T. (tyyynkaaa)
ID 286022
, mimibazar.cz/tyyynkaaa
(9. 1. 2011, 12:55)
|
Hodnotim VELMI NEGATIVNE celkovy pristup k inzeratum. Nejen, ze uzivatelka neraguje vubec na e-mailovou komunikaci, ale uziva neprilis duveryhodnou argumentaci a vymlouva se, ze se maily ztraci. Dale neni schopna ani odpovedet na dotazy (neco malo pres mesic) a uz vubec ne oznamit uzivateli, ze predmet jiz neni k prodeji. Odpoved se dostavila po 2 tydenni urgenci - pry ukradeno - manzel nyni vyuziva inzerovane zbozi a uzivatelka o tom nevedela? Neslusilo by se alespon odpovedet? Vymlouvat se na |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Dana M. (ruzovicka)
ID 112335
(9. 1. 2011, 16:30)
|
Děkujeme za názor, ale zboží nebylo zaplaceno či jinak rezervováno, takže nevidím problém v tom, že jsme se nakonec rozhodli si jej ponechat. To je právo každého prodávajícího. Hezký den |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Barbora H. (ozvěna)
ID 4484
, mimibazar.cz/ozvenaa
(8. 1. 2011, 11:22)
|
bohužel, musím napsat negativní hodnocení-a to teprve druhé za 6 let mého bytí na MMB...24.12. jsem si u Vás objednala 3 trička a poprosila Vás o rozměry. Rozměry jste zaslala a já chtěla podklady k platbě..jelikož vím, že mejly se ztrácí,psala jsem přes vzkazy..dnes je 8.1., nikde žádná reakce na mé tři vzkazy a to i přes to, že na MMB jste od doby objednání byla několikrát. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Dana M. (ruzovicka)
ID 112335
(8. 1. 2011, 13:23)
|
Děkuji za Váš zájem. Posílám podklady k platbě. číslo účtu 43-7832490227/0100 částka 375Kč. Jako variabilní symbol prosím uveďte vaše ID. Ihned po obdržení částky balíček odešlu. S pozdravem Dana M. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
Barbora H. (ozvěna)
ID 4484
, mimibazar.cz/ozvenaa
(11. 1. 2011, 16:43)
|
dobrý den, díky, již nemám zájem...bohužel..odepsala jste, až po mém nelichotivém hodnocení, škoda..dlouho jsem sháněla alespoŇ tři trička s opicí za jedno poštovné.. |
ODPOVĚDĚT
|
|
Helena S. (Hela33)
ID 194768
, mimibazar.cz/hela33
(5. 1. 2011, 17:04)
|
Dobrý večer, lyže dorazily v pořádku. Jako výtku bych měla dlouhé čekání na objednané zboží, sliby, že zboží bude odesláno ještě před Vánoci,i když se tomu tak nestalo, nekomunikace. I přesto děkuji za obchod. |
ODPOVĚDĚT
|
|
Hana K. (hsikorka)
ID 91079
(upraveno 13. 12. 2010, 20:34)
|
Dobrý den Dano, upravuji svoje hodnocení,jelikož dnes balíček v pořádku dorazil,ale skutečně mi nepřišel žádný email s informacemi o odeslání...Děkuji |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Dana M. (ruzovicka)
ID 112335
(11. 12. 2010, 23:52)
|
Dobrý den, nejenže jsem vás informovala o tom, že balíček odesílám v pondělí a odeslala, tak i to, že se odeslání opozdí!!!!!!!Nesedím neustále u počítače jako spoustu maminek tady na mimi, jelikož mám i jiné povinosti...a než napíšete negativní hodnocení, čtěte PODMÍNKY PRODEJE a hlavně svoje e-maily a za to, že poště doručení balíčků trvá déle než týden, za to fakt nemůžu a hlavně neovlivním.D.M. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Dana M. (ruzovicka)
ID 112335
(13. 12. 2010, 21:08)
|
Dobrý večer Hani, tak to jsem ráda. Opravdu jsem vám ale psala Nevadí, hlavně že dorazil včas.Hezký večer.D.M. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Ivona S. (ivones)
ID 90911
(2. 11. 2010, 10:43)
|
Rada bych se zeptala přez hodnocení jak to vypadá s balíčkem. Přes vkazy nekomunikujete a už mi to příjde dlouho .Ivona |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Dana M. (ruzovicka)
ID 112335
(2. 11. 2010, 11:45)
|
Dobry den, nevim nevim kde stala chyba, ale balicek jsem jiz davno posilala.Dohledam podaci listek a pisnu.D.M. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Šárka M. (ssarkam)
ID 103191
(upraveno 11. 4. 2010, 21:16)
|
Dobrý den,dnes mi přišla odsávačka,ale bohužel v tom nebyl návod na sestavení, uzávěry na lahvičky.Můžete mi tedy popsat alespon jak to mám správně sestavit?Tak sestavení se nám tedy povedlo,ale bohužel musím konstatovat,že to nám to nešlo proto,že tam byla odsávačka jakoby spečená,proto tam zobáček nechtěl zapadnout.Museli jsme tomu pomoct nožem.A na víc se nám zdá,že odsávačka byla použita určitě víckrát.Je mi to líto,ale bohužel já ze svého stan |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Dana M. (ruzovicka)
ID 112335
(11. 4. 2010, 21:27)
|
Dobry vecer, je mi lito, ale já odsávačku neprodávala jako novou, cena i stav odpovidalo mrzí mě že, vám to nešlo sestavit, ale nam fungovala úplně normálně D. |
ODPOVĚDĚT
|