Kristýna M. (Mkiki) ID 110390
|
|
Oblast: Orlová |
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
|
Registrace: 6. 2. 2008 |
Naposledy: 7. 5. 2023, 22:49
|
|
|
|
|
|
Monika P. (Canela)
ID 91756
, mimibazar.cz/canela
(17. 4. 2010, 9:10)
|
koupila jsem si masážní polštář před týdnem, který po pár použití nefunguje...reakce této prodávající je :Vzniklé situace je mi líto, polštář nebyl používaný, takže nevím zda vaše tvrzení je pravdivé nebo ne. Předpokládám, že jste před nákupem četla podmínky prodeje, cituji: "Jakékoliv případné reklamace prosím uplatňujte ihned po obržení balíčku, reklamace po "týdnu" užívání nemohu akceptovat". což je super, že jsem 2650kč vyhodila do p |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Kristýna M. (Mkiki)
ID 110390
(upraveno 20. 4. 2010, 9:39)
|
Ráda bych reagovala na toto hodnocení: Paní si u mě objedná masážní polštář, už na začátku chce "jen tak" slevu z ceny, poté chce abych ji balík poslala ještě před zaplacením a okamžitě, protože na to strašně spěchá. Poté co ji balík dorazí se vůbec neobtěžuje ozvat, což považuji za slušnost a polštář týden používá. Po týdnu užívání si vzpomene a napíše mi, že je z polštáře zklamaná, že jeden kloub v jednom směru drhne. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
Kristýna M. (Mkiki)
ID 110390
(upraveno 26. 6. 2012, 13:51)
|
Polštář byl úplně nový, nepoužívaný...takže bůhví pročpak paní Monika po týdnu požadovala reklamaci, jestli ji polštář omrzel nebo se jí zachtělo další slevy, každopádně její nákupní praktiky byly už od začátku dost podivné...týden polštář bez problému používá a pak ho chce vrátit |
ODPOVĚDĚT
|