Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

Neutrální hodnocení uživatele Kristýna M. (Mkiki) ID 110390

Kristýna M. (Mkiki) ID 110390
Oblast: Orlová
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
Registrace: 6. 2. 2008
Naposledy: 7. 5. 2023, 22:49
INZERÁTY 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
HODNOCENÍ 112
VŠECHNY FOTOGRAFIE 0
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 1
NÁVODY 0
HODNOTIT MOHOU POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
VŠECHNA | POZITIVNÍ | NEGATIVNÍ | NEUTRÁLNÍ
Inzerentka získala za poslední měsíc 0 neutrálních hodnocení , celkem již získala 1 neutrálních hodnocení
Monika P. (Canela) ID 91756 , mimibazar.cz/canela (17. 4. 2010, 9:10)
koupila jsem si masážní polštář před týdnem, který po pár použití nefunguje...reakce této prodávající je :Vzniklé situace je mi líto, polštář nebyl používaný, takže nevím zda vaše tvrzení je pravdivé nebo ne. Předpokládám, že jste před nákupem četla podmínky prodeje, cituji: "Jakékoliv případné reklamace prosím uplatňujte ihned po obržení balíčku, reklamace po "týdnu" užívání nemohu akceptovat". což je super, že jsem 2650kč vyhodila do p
ODPOVĚDĚT
Kristýna M. (Mkiki) ID 110390 (upraveno 20. 4. 2010, 9:39)
Ráda bych reagovala na toto hodnocení: Paní si u mě objedná masážní polštář, už na začátku chce "jen tak" slevu z ceny, poté chce abych ji balík poslala ještě před zaplacením a okamžitě, protože na to strašně spěchá. Poté co ji balík dorazí se vůbec neobtěžuje ozvat, což považuji za slušnost a polštář týden používá. Po týdnu užívání si vzpomene a napíše mi, že je z polštáře zklamaná, že jeden kloub v jednom směru drhne.
ODPOVĚDĚT
Kristýna M. (Mkiki) ID 110390 (upraveno 26. 6. 2012, 13:51)
Polštář byl úplně nový, nepoužívaný...takže bůhví pročpak paní Monika po týdnu požadovala reklamaci, jestli ji polštář omrzel nebo se jí zachtělo další slevy, každopádně její nákupní praktiky byly už od začátku dost podivné...týden polštář bez problému používá a pak ho chce vrátit +o(
ODPOVĚDĚT
Reklama | Podmínky serveru | Desatero | Ochrana kupujících | Logo Ověřený obchodník | Dobrý prodejce | Ceník členství | Návod pro inzerci | Osobní údaje | Kontakt | Redakce
Jednotná kontaktní místa | Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů
Informace o fungování interního systému | Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s.
se sídlem náměstí Marie Schmolkové 3493/1, 100 00 Praha 10, IČO: 02346826, zapsaná v OR, sp.zn. B 19490 a dodavatelé obsahu