Zuzana H. (Susal) ID 107222
|
mimibazar.cz/Susal
|
Oblast: Brno |
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
|
Registrace: 24. 1. 2008 |
Naposledy: 3. 11. 2017, 10:58
|
Aktualizace: 6. 6. 2017, 10:12
|
|
|
|
|
|
lidusska g. (lidusska)
ID 212746
, mimibazar.cz/lidaskagabrhelova
(upraveno 17. 5. 2012, 6:55)
|
Paní omylem poslala mou objednávku na jinou adresu. |
ODPOVĚDĚT
|
|
Zuzana H. (Susal)
ID 107222
, mimibazar.cz/Susal
(16. 5. 2012, 8:50)
|
Co to na mě zkoušíte? Váš balíček jste si vyzvedla 15.5. Žádnou další pohledávku u mně nemáte. http://www.ceskaposta.cz/cz/nastroje/sledovani-zasilky.php?barcode=rr309651863cz&locale=CZ&send.x=0&send.y=0&send=submit&go=ok |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Zuzana H. (Susal)
ID 107222
, mimibazar.cz/Susal
(17. 5. 2012, 8:20)
|
Nemám problém uznat svoji chybu, ale nařčení paní G. je lživé a nepravdivé. Jsem si jistá, že z mojí strany vše bylo v pořádku a paní má pouze potíže s komunikací na poště. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Eva H. (evahulova)
ID 212897
(upraveno 7. 5. 2012, 17:05)
|
Měním své původní negativní hodnocení na neutrální. Ze strany paní Holečkové došlo k nápravě,za což jsem moc ráda. Eva Hulová |
ODPOVĚDĚT
|
|
Zuzana H. (Susal)
ID 107222
, mimibazar.cz/Susal
(7. 5. 2012, 14:00)
|
Někdy se i u dobrého prodejce mohou vyskytnout okolnosti, které zdrží hladký průběh vyřízení objednávky. Na stránkách eshopu jsem informovala o nemoci a jsem ráda, že po třech týdnech opět naplno funguji. Děkuji všem zákazníkům, kteří se pravidelně vracejí. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Drahomíra H. (miraka)
ID 11483
, mimibazar.cz/miraka
(8. 3. 2012, 20:34)
|
Mám u vás objednáno zboží od 25.2. Minulý týden jste slíbila, že se mi ozvete, abychom mohly obchod dokončit. Teď však nereagujete ani na maily, ani na vzkazy a já nevím, co se děje. Potřebujeme na vystoupení tu sukni, to přece víte, máme s ní ještě vůbec počítat? Mohla byste se ozvat a věnovat nám pár minut ze svého času? |
ODPOVĚDĚT
|
|
Zuzana H. (Susal)
ID 107222
, mimibazar.cz/Susal
(8. 3. 2012, 21:53)
|
Vaše červené emaily opravdu nejsou na místě. Navíc označit si zboží podruhé v době slevy a požadovat slevu bohužel nemohu akceptovat. Co se prodlení v emailech týče, každý má někdy prioritní osobní záležitosti a ty nehodlám nikde zveřejňovat. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
Drahomíra H. (miraka)
ID 11483
, mimibazar.cz/miraka
(upraveno 10. 3. 2012, 14:29)
|
Poskytnutí slevy jste nám potvrdila vy sama a teď sem píšete opak. Vaše jednání považuji za nekorektní a u mě máte jednoznačně palec dolů. |
ODPOVĚDĚT
|
|
Dana E. (professor)
ID 63261
, mimibazar.cz/professor
(13. 11. 2011, 10:48)
|
dobrý den, musím napsat, že jednání ohledně poslání balíčku bylo opravdu bleskové,ale nebyla jsem spokojená s kraťáskami, bylo tam pár vad ok, ale navíc kraťásky byly ušité doma(zkrácené dlouhé džíny a opravdu to nevypadá moc hezky).dana |
ODPOVĚDĚT
|
|
Zuzana H. (Susal)
ID 107222
, mimibazar.cz/Susal
(13. 11. 2011, 12:17)
|
Dobrý den, Vaše hodnocení bohužel není na místě. Kraťasy nebyly nijak doma spravované (zajímavé, že jste to neuvedla hned ? ) a byly bez vad, navíc jsme celou situaci řešily po mailu, kde jsem Vám navrhla možnost vrácení zboží. Tuto možnost jste nevyužila a na uvedený mail ani nereagovala. Já jako prodejce mám svědomí čisté. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Dana E. (professor)
ID 63261
, mimibazar.cz/professor
(14. 11. 2011, 18:42)
|
dobrý den pro vaše čisté svědomí vám zasílám na email snímek doma zkracovaných dlouhých kalhot a prodány jako kraťasy. A píši vám jen proto, že absolutně odmítáte realitu, že jste psala bez vad a kalhoty vady měly. |
ODPOVĚDĚT
|
|
Hana H. (Sebestovah)
ID 4675
(29. 8. 2011, 21:30)
|
nektere zakoupene veci neopovidaly popisu, nasly se flicky, ktere nesly vyprat. Bohuzel jsem kvuli dovolene nestihla o 3 dny veci vyreklamovat. Flicky jdou videt pri blizsim prozkoumani i na inzerovane fotografii, ale s pani neni domluva. Proto neutral. Mrzi me to, jinak fajn obchod |
ODPOVĚDĚT
|
|
Zuzana H. (Susal)
ID 107222
, mimibazar.cz/Susal
(upraveno 29. 8. 2011, 23:28)
|
Povinností zákazníka je zkontrolovat zboží bezprostředně po převzetí, které proběhlo 12.8. !!!. Vyšla jsem paní Haně vstříc s osobním odběrem, ale ač jsme byly domluvené na prozvonění na mobil, zvonkem mi vzbudila děti. Každá mince má dvě strany. V mailech paní ani pořádně neuvedla, o které věci konkrétně jedná. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Hana H. (Sebestovah)
ID 4675
(30. 8. 2011, 7:01)
|
tak to si me asi pletete s jinou pani nebo cilene lzete Ja vas prozvanela na mobil, ale to neni predmetem tohoto hodnoceni. Neutral byl hlavne za veci, ktere neodpovidaly popisu ptala jsem se vas na moznost vymeny vadneho zbozi, myslim, ze na uvod je dulezita hlavne domluva, zda to jde, pokud byste byla vstricnejsi, dozvedela byste se o kterou vec jde hned v nasledujicim mailu. Nejde to, no tak hold nejde, tak vas nemusi trapit konkretne o co slo, ne? Jenom prosim vas nelzete ano, cely probl |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
Hana H. (Sebestovah)
ID 4675
(30. 8. 2011, 7:23)
|
NEVESLO SE cely problem je o tom, ze bylo vadne zbozi, ja na to dosla pozde, vy nejste ochotna vymenit, ani kdyz jsem flicky nasla po blizsim prozkoumani na vasi fotografii. 14dni je fuc, mam smulu. Ja vas nechci nijak poskozovat, jenom jsem chtela upozornit, at si na flicky a popis zbozi daji ostatni pozor, at je to pak nemrzi jako me, to je cele... |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
Zuzana H. (Dětský bazárek)
ID 368035
, mimibazar.cz/detskybazarek
(upraveno 30. 8. 2011, 11:56)
|
Omlouvám se, buzení dětí beru zpět, moje mýlka. Přesto trvám na tom, že jste měla dostatek času ozvat se dříve. Nemám problém z uznámí reklamace nebo vrácení zboží, ale upozornit na údajné neuvedené vady po více než 14 dnech po osobním odběru mi přijde opravdu přitažené za vlasy. Prosím, abyste tu dále nediskutovala, toto oddělení slouží jako hodnocení, ne jako diskuse. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Eva S. (Caress)
ID 65549
, mimibazar.cz/caress
(24. 8. 2011, 10:36)
|
Balíček dorazil v pořádku... věcičky ale neodpovídaly popisu... téměř polovina věciček měly různé vady.. Paní Zuzana nabídla možnost vrácení zboží a po posouzení i příp. vrácení částky. Nabídku jsem nevyužila, vztahovala se i na vrácení drobné hračky, kterou mi paní Zuzana zaslala zdarma vzhledem ke zmatkům ve svém bazárku (=objednala jsem i jiné věci jako první zájemce, ale paní již věci neměla) Těžko dítěti vysvětlím, že ji beru hračku.. |
ODPOVĚDĚT
|
|
Zuzana H. (Susal)
ID 107222
, mimibazar.cz/Susal
(24. 8. 2011, 11:46)
|
Spokojení zákazníci se budou vracet, kdo není spokojený, může zboží vrátit. V množství zboží jsem mohla vady u paní Evy přehlédnout, proto jsem BEZ ŘEČÍ a to zdůrazňuji, nabídla vrácení peněz po obdržení balíčku. Nikdo nebude vracet peníze, pokud si zboží nepřekontroluje. Paní Eva tu plete více věcí dohromady, to že oblečení nechce vrátit je její rozhodnutí a já ji k tomu nutit nebudu. |
ODPOVĚDĚT
|
|
Ilona M. (kyticka25)
ID 46307
, mimibazar.cz/kyticka25
(upraveno 6. 6. 2011, 21:22)
|
Paní Holečková, opravdu nechápu vaše chování a jednání . Ještě jsem se s něčím takovým na MMB nesetkala!Mám u vás několik spojených objednávek z 13.5. Nejenže jste nebyla schopná mi za více jak 14 dní poslat správné podklady k platbě, ale když jsem se vám pak dovolala, tak jsme se domluvily na osob.předání věcí. Minulý týden jsem vám volala mnohokrát a nejste ochotná ani zvednout telefon. Jak uvádíte na MMB - na SMS neodpovídáte a nevoláte zpět. Když vám ale volám já po x-té, taky neodpovídáte! Co mám tedy dělat? Pokud se neozvete do zítra, považujte mé objednávky ZA ZRUŠENÉ. Koukám, že více lidí má s vámi stejný problém... Pokud se situace změní, jsem ochotna toto hodnocení upravit... |
ODPOVĚDĚT
|
|
Zuzana H. (Susal)
ID 107222
, mimibazar.cz/Susal
(6. 6. 2011, 20:03)
|
Dobrý den, ano - považujte objednávky za zrušené. Jak jsem Vám osobně sdělila, řeším momentálně osobní záležitosti a ať se mi to líbí nebo ne - jsou momentálně prioritní. Nechápu Vaše hodnocení - nevznikla Vám žádná škoda, NEDLUŽÍM VÁM ANI ZBOŽÍ ANI PENÍZE - to bych ráda zdůraznila. Chápu, že Vás jako zákazníka nemusí zajímat, jestli v osobním životě něco řeším nebo, ale i tak to bohužel na situaci nic nezmění, i když mě to mrzí. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Ilona M. (kyticka25)
ID 46307
, mimibazar.cz/kyticka25
(6. 6. 2011, 21:22)
|
Dobrý večer, chápu, že můžete mít osobní problémy, které jsou přednější...v tom případě ale nechápu, proč na to neupozorníte ve vzkazech, případně proč dočasně nepozastavíte přijímání objednávek. Sice mi Vaším jednáním nevznikla škoda ani na financích ani na zboží, ale díky vaší nekomunikativnosti jsem nevěděla na čem jsem, jestli věci budu mít nebo ne, nebo jestli bude má objednávka stornována či ne. Teď již vím, že ano. Taky mě to mrzí, že to takto dopadlo. Přeji vám aŤ se vše brzy vyřeší.... |
ODPOVĚDĚT
|
|
Veronika H. (Zinaida)
ID 214166
(24. 5. 2011, 11:42)
|
Zboží hezké, ale kalhoty, které byly nabízeny jako velikost 98, jsou bohužel pro tříměsíční dítě (což je napsané i na cedulce), takže jsou mi celkem na nic. Paní na slušné upozornění vůbec nereagovala... |
ODPOVĚDĚT
|
|
Zuzana H. (Susal)
ID 107222
, mimibazar.cz/Susal
(24. 5. 2011, 12:00)
|
Dobrý den, u všech věcí jsou uvedené rozměry a měla jste možnost přeměřit. Z vlastní zkušenosti vím, že ne vždy odpovídá velikost uvedená výrobcem a potvrdí Vám to většina komerčních prodejců, kteří si s měřením nabízeného zboží dávají práci. Co se týče Vašeho emailu - řeším momentálně osobní záležitosti a času se nedostává, není to o tom, že s Vámi nekomunikuji. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Jana Š. (smidule)
ID 247771
, mimibazar.cz/smidule
(12. 3. 2010, 13:00)
|
Dobrý den Zuzko, v pořádku dorazil, spokojená ale moc nejsem, tepláčky o nichž jste uvedla, že jsou bez vad jsou zašpiněné a flekaté. Svetřík je v pořádku. Děkuji a přeji hezký víkend, Jana |
ODPOVĚDĚT
|
|
Zuzana H. (Susal)
ID 107222
, mimibazar.cz/Susal
(12. 3. 2010, 13:21)
|
Dobrý den, vady si nejsem vědomá, oblečky prohlížím a na flíčky nebo jiné chyby vždy upozorňuji. Pokud nejste spokojená, můžeme se domluvit na vrácení peněz. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Zdeňka H. (Nevoralka)
ID 149413
, mimibazar.cz/nevoralka
(12. 3. 2010, 11:25)
|
Dobrý den Zuzko, došel v pořádku, jedny šatičky jsou ale flekaté a nejde to vyprat ani mým zázračným odflekovačem, takže s nimi spokojená nejsem, ostatní věci jsou v pohodě. Přeju pěkný víkend, Zdenka s Kačenkou |
ODPOVĚDĚT
|
|
Zuzana H. (Susal)
ID 107222
, mimibazar.cz/Susal
(12. 3. 2010, 12:01)
|
Dobrý den, na vadu (flíček) jste byla upozorněná v popisu, z mojí strany jsem nic nezamlčela. Také přeji pěkný víkend. Zuzka |
ODPOVĚDĚT
|