|
|
|
|
Martina K. (kama) ID 330 (upraveno 7. 5. 2015, 20:42) | ||
Bohužel musím udělit negativní hodnocení. Více než měsíc mám u paní zaplacené boty, které mi ovšem nedodala. Nereaguje ani na e.maily. Nevím jaký k tomu má důvod ............... Paní Petra mi vrátila peníze na účet a omluvila se. Samozřejmě se to může stát. Vše dobře dopadlo. Děkuji | ||
ODPOVĚDĚT |
Jana K. (chatnoir) ID 10036 , mimibazar.cz/chatnoir (upraveno 23. 2. 2015, 18:27) | |
platba přišla, děkuji | |
ODPOVĚDĚT |
Soňa J. (jonja) ID 189964 (24. 10. 2014, 18:22) | |
MÁM TOHO DOST ...NEPÍŠETE, BALÍČEK NEPOSÍLÁTE, NA MEILY NEODPOVÍDÁTE, SNAD JE TO POCTIVÁ PRODÁVAJÍCÍ, ALE TOHLE SE MI UŽ NĚJAK NEZDÁ A JSEM FAK NAŠTVANÁ... Pokud mi můj zaplacený balíček přijde, ráda napíšu kladné hodnocení, ale zatím jsem na rozpacích.... |
|
ODPOVĚDĚT |
Martina F. (Martina10) ID 292446 (upraveno 15. 5. 2014, 15:25) | ||
HALÓ HALÓ !!! DĚJE SE NĚCO S PETROU? NEPÍŠE, BALÍČEK NEPOSÍLÁ, NA MEJLY NEODPOVÍDÁ, SNAD JE TO POCTIVÁ PRODÁVAJÍCÍ, ALE TOHLE SE MI UŽ NĚJAK NEZDÁ. Pokud mi můj zaplacený balíček přijde, ráda napíšu kladné hodnocení, ale zatím jsem na rozpacích.... Martina |
||
ODPOVĚDĚT |
Renata N. (RENDYSEK) ID 19219 (14. 10. 2011, 9:06) | ||
dobrý dne je mi líto,vaší rezervaci jsme nuceni zrušit,objednáno od 13.9.bez další vaší reakce,posílaly jsem 2 meilíka Renat |
||
ODPOVĚDĚT |
Nikola G. (Nikol87) ID 270606 (upraveno 19. 4. 2011, 9:33) | ||
Dobrý den, společně jsme problém vyřešily,,,děkuji za vrácení peněz...mějte se Nikola |
||
ODPOVĚDĚT |