Klára J. (larina) ID 9915
|
|
mimibazar.cz/larina
|
Oblast: Česká Třebová |
|
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
|
Registrace: 31. 1. 2006 |
Naposledy: 10. 5. 2019, 9:28
|
Aktualizace: 8. 4. 2019, 14:32
|
|
|
|
|
|
Blažena Š. (Jakku)
ID 35871
, mimibazar.cz/jakku
(24. 2. 2015, 13:01)
|
Paní si dne 8.2. objednala zboží - Doposud platbu nemám na účtě - několikáté upomínání s paní nepohnulo. I když byla připojená na MMB. NEDOPORUČUJÍ. Bl. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Klára B. (labakan)
ID 224939
(20. 2. 2015, 8:59)
|
8.2 jste si objednala zboží. 13.2 odpoledne jsem Vám psala, že platba není připsaná. Tentýž den jste byla naposledy přihlášená, ale žádné odpovědi jsem se od Vás nedočkala Tímto Vaši objednávku ruším |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Klára J. (larina)
ID 9915
, mimibazar.cz/larina
(23. 2. 2015, 22:44)
|
Dobrý den, velice se Vám omlouvám. Odjela jsem na jarní prázdniny mimo domov a na objednávku jsem zapomněla. Nebyl to úmysl. Klára |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Monika L. (MONIK)
ID 276897
(11. 8. 2014, 16:05)
|
Dobrý den Kláro, nevím z jakého důvodu se mnou nekomunikujete, mám u Vás mikinu prodlouženou světle zelenkavou, ZAPALTILA JSEM 15.7.2014. DO DNES NEMÁM MIKINU, VY NEREAGUJETE NA EMAILY. ZKRÁTKA NEKOMUNIKUJETE, . TAK VÁM PĚKNĚ DĚKUJU |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
HELENA k. (DENULIS)
ID 174132
(21. 11. 2009, 14:36)
|
PANÍ SI IOBJEDNÁ INFORMACE O PLATBĚ DORAZILI V ZÁPĚTÍ OD OBJEDNÁNÍ A PAK MI NAPÍŠE,ŽE ZBOŽÍ NECHCE,ŽE JÍ NEDORAZILY PODKLADY K OPLATBĚ A KDYŽ JSEM JÍ ODESLALA VÝPIS Z MAILU, RADŠI NEREAGUJE!!!!!!!!!!!NEDOPORUČUJI!!!!!!!!!!!! |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Klára J. (larina)
ID 9915
, mimibazar.cz/larina
(22. 11. 2009, 12:15)
|
Milá paní Heleno, myslím, že vaše bouřlivá reakce se spoustou rozzuřených smajlíků je trošku přehnaná, kvůli náušnicím za 200kč. Neblokovala jsem vám je nijak dlouho a každý má právo koupi zrušit. Já to udělala na základě toho, že mi od vás nepřišly platební údaje, což se mi bohužel poslední dobou stává, že ne každý mail dorazí. Že nereaguji a okamžitě neodepíšu je tím, že mám dvě děti a zaměstnání a nesedím on-line u PC. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
HELENA k. (DENULIS)
ID 174132
(22. 11. 2009, 17:58)
|
TO JE ale váš problém,moje odpověd ohledně platby Vám přišla 10min.po Vaší objednávce TAKŽE VÝMLUVY A VÝMLUVY,ZDE MMB JE TO ASI NORMÁLNÍ,OBJEDNAT SI A NEZAPLATIT |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
Klára J. (larina)
ID 9915
, mimibazar.cz/larina
(24. 11. 2009, 21:10)
|
Ano zde je MMB, obchoduji a nakupuji zde více než tři roky a kromě toho vašeho, nemám jediné špatné hodnocení, takže odvolávat obchody nemám ve zvyku. Nemám potřebu se vymlouvat nebo lhát, takže mě vaše útoky docela uráží. Spoustu maminek si nákup z mého alba rozmyslelo i po závazné rezervaci a styděla bych se dělat takové scény a obviňovat někoho, že se vymlouvá. Na MMB nejsme vázáni žádnou závaznou smlouvou, stejně jako v obchodě můžu ještě vyndat |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Kamila S. (Enka9)
ID 128977
, mimibazar.cz/enka9
(upraveno 25. 7. 2009, 20:25)
|
Dobrý večer Kláro, v době kdy jsem Vám psala negativní hodnocení jsem byla opravdu nazlobená už jen proto, že jste mi neopovídala na mé maily. Nešlo mi o pár kaček za botičky, ale spíše o princip. To jsem ještě nevěděla v jak těžké a složité životní situaci jste se Vy a Vaše holčička ocitly. Beru proto zpět, obchůdek nakonec dopadl dobře, botičky už nosíme a hlavní je, že jsme si vše vysvětlily. Hezký večer Kamila |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Klára J. (larina)
ID 9915
, mimibazar.cz/larina
(20. 7. 2009, 16:01)
|
Ano přiznávám, botičky jsem opravdu odeslala s velkým zpožděním a chápu, že se zlobíte. Vždy vše odesílám hned po zaplacení, ale teď mi to okolnosti nedovolily. Věřím, že je to mé první a poslední negativní hodnocení |
ODPOVĚDĚT
|