Kateřina M. (Klaudiam) ID 98905
Nábytek KELT s.r.o.
|
|
mimibazar.cz/klaudiamarsalkova
|
Oblast: Havířov |
|
Telefon: 774829819 |
Registrace: 5. 12. 2007 |
Naposledy: 29. 3. 2016, 13:08
|
Aktualizace: 18. 12. 2013, 13:53
|
|
|
|
|
Dagmar S. (majds)
ID 198429
(29. 12. 2010, 21:03)
|
Píšu negativní hodnocení za nedodané zboží a nevrácení peněz. Pořád jen sliby a výmluvy. Trvá to od 7.listopadu. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Kateřina M. (Klaudiam)
ID 98905
, mimibazar.cz/klaudiamarsalkova
(upraveno 29. 12. 2010, 23:15)
|
Dobrý den, podložka Vám měla být zaslána 14.12. a Vy jste zásilku odmítla. Nicméně pravdou je, že jsme Vám v předvánočním shonu nestihli vrátit Vaší platbu. Toto pondělí jste nás kontaktovala a bylo Vám sděleno, že je u nás dovolená a peníze Vám pošleme. Ty jsme také v pondělí večer odeslali na účet, ze kterého nám přišly. Ale vidím, že psaní negativních hodnocení je pro Vás nejspíše sport. S pozdravem Kateřina Motloch Maršálková |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Dagmar S. (majds)
ID 198429
(31. 12. 2010, 21:44)
|
Opravdu - až teď ve čtvrtek po tomto negativním hodnocení teprve peníze přišly. Konečně!!!! Více negativních hodnocení znamená, že asi u vás není všechno tak, jak má být. Přesto vám přeji hodně spokojených zákazníků. D.Skopalová |
ODPOVĚDĚT
|
|
Radmila B. (Rad21)
ID 232675
, mimibazar.cz/rad21
(29. 12. 2010, 10:43)
|
Dobrý den, musím udělit negativní komentář!!! Prodávající je nespolehlivá!!! Objednala a ihned zaplatila jsem sáňky témeř před měsícem a zatím zboží ne,máme!!!! To, že sáňky nedorazily když byl první sníh a my je potřebovali,to jsme přešli. Ale když nedorazily ani do Vánoc -tak to je podpásovka. Kdybych zboží neměla zaplacené, tak bych si sáňky objednala určitě u konkurence(a za stejnou cenu)!. Takže varuji ostatní před touto prodávající!!!!! |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Denisa Hájková (DENISYSVATBY)
ID 118929
(28. 12. 2010, 11:35)
|
Moc mě to mrzí a NIKDY jsem negativní hodnocení nedávala, i když sama prodávám přes MMB a nejen tady, mám zkušenosti s nespolehlivostí apod, ale nidky to neřeším..prostě lidé jsou různí... ALE VY JSTE MI ZASADILA KUDLU PŘÍMO DO ZAD. Dva dny před Vánoci, kdybych sama nezavolala a neoptala se, by jste se mi ani neuráčila říct, že KOČÁREK NENÍ SKLADEM!!! Ve středu, když v pátek jsem ho měla mít pod stromkem!!!TOHLE SE NEDĚLÁ!! |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Kateřina M. (Klaudiam)
ID 98905
, mimibazar.cz/klaudiamarsalkova
(29. 12. 2010, 23:08)
|
Dobrý den paní Malá, je mi líto, že Vám kočárek nedošel a určitě v tom nebyl úmysl. Objednávek bylo mnoho a jen stěží, byli pracovníci schopni kontaktovat klienty o stavu jejich objednávek, jelikož byli celodenně vytíženi příjímáním hovorů, expedicí zboží a všemi záležitostmi spojenými s "předvánočním šílenstvím". Netuším, z jakého důvodu na Vás kočárek nevyšel, ale určitě to pozjišťuji, jakmile budou zaměstnanci v práci. Pokud byste |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
Kateřina M. (Klaudiam)
ID 98905
, mimibazar.cz/klaudiamarsalkova
(29. 12. 2010, 23:13)
|
chtěla na kočárek počkat, jako kompenzaci Vám mohu nabídnout slevu ve výši 20%. Prosím nehledejte v tom úmysl. Děkuji Kateřina Motloch Maršálková |
ODPOVĚDĚT
|
|
Dagmar S. (majds)
ID 198429
(20. 12. 2010, 18:38)
|
Od 7.listopadu nemám dodané mnou ihned zaplacené zboží, prodávající začala komunikovat, až když jsem chtěla vrátit peníze. Ty mi jen slibuje, ale neposílá. Takže nemám ani zboží, ani vrácené peníze. Dáša |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Kateřina M. (Klaudiam)
ID 98905
, mimibazar.cz/klaudiamarsalkova
(29. 12. 2010, 23:11)
|
Dodávám ještě, že Vaše platba byla připsána 22.11.2010. Poté se začala Vaše objednávka realizovat !!! |
ODPOVĚDĚT
|