Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

Negativní hodnocení uživatele Hana K. (gerdulina) ID 94581

Hana K. (gerdulina) ID 94581
mimibazar.cz/gerdulina
Oblast: Zlín
Ověřená adresa
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
Registrace: 19. 11. 2007
Naposledy: 4. 12. 2017, 8:29
INZERÁTY 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
HODNOCENÍ 11
VŠECHNY FOTOGRAFIE 0
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
HODNOTIT MOHOU POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
VŠECHNA | POZITIVNÍ | NEGATIVNÍ | NEUTRÁLNÍ
Inzerentka získala za poslední měsíc 0 negativních hodnocení , celkem již získala 2 negativních hodnocení
Žaneta Z. (pinkys) ID 67780 (15. 5. 2009, 15:13)
Paní Hana,nekomunikuje a neodpovídá na emaily .Vyhrála aukci a neodebrala (N) (N) (N) (N).Nedoporučuji..... (nejdeto) (nejdeto) (nejdeto) (nejdeto)...Žaneta
ODPOVĚDĚT
Stanislava K. (stanulinka) ID 31447 (14. 11. 2008, 17:25)
(N) (N) (N)Pozor na pani neumí pochopit že zdržet se může každý ,,hodnotí špatné chování a komunikaci... :-@ *-) já jsem se několikrát omlouvala ,ale marně ... (6) (6) (6)
ODPOVĚDĚT
Hana K. (gerdulina) ID 94581 , mimibazar.cz/gerdulina (upraveno 18. 11. 2008, 18:34)
Neměla jste férové jednání.
S nikým jsem ještě neměla takový problém jako s Vámi.
Tak nevím, koberečky jsem vyhrála v aukci 29.10., uhradila jsem je 1.11. - takže jste měla peníze na účtě tak 4 - 5.11. - v pátek 7.11. jste mi psala že odpoledne nebo nejpozději v pondělí odešlete balíček.
V úterý 11.11. jste mi napsala, že jste balíček ještě neposlala.
Čtvrtek 13.11.- žádná změna - koberečky nemám.
Ve čtvrtek jste mi zase napsala, že jste balíček ještě neposlala, že možná v pátek.
To mě natolik rozčílilo, že jsem Vám napsala nehezký mail a taky jsem v něm psala, že pokud to nenapravíte, tak se spojím se správcem a budu žádat nějaký postih.
Až po tom nehezkém mailu, jste mi konečně v pátek odepsala, taky dost nehezký mail a napasala jste mi, že jste konečně poslala můj balíček - po 14 dnech od platby!
Nemůžete se mi divit. Jednala jste dost nefér.
Kdyby jste mi hned na začátku - např. v prvním mailu napsala, že to bude trochu déle trvat, tak to pochopím.
Ale hrát mrtvého brouka a den po dni se vymlouvat je opravdu doooooost nefér.
Nakupovala jsem např. u jedné maminky a ta mi hned v prvním mailu (možná že to měla i v podmínkách) napsala, že jelikož už chodí do práce, tak odesílá balíčky vždy následující sobotu po připsání peněz na účet - tohle je férové jednání.
Každý by si toho měl brát na svá bedra tolik, kolik sám zvládá.
ODPOVĚDĚT
Reklama | Podmínky serveru | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Ceník členství | Návod pro inzerci | Osobní údaje | Kontakt | Jednotná kontaktní místa
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu