Simona P. (sissa) ID 9
|
|
Oblast: Praha |
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
|
Registrace: 20. 11. 2004 |
Naposledy: 20. 4. 2020, 10:52
|
|
|
|
|
|
Zdeňka Z. (Yorkshir)
ID 45666
(1. 8. 2014, 22:31)
|
Je mi líto ale musím dát negativní. Paní prodávala lehátko chicco a tak jsem odpověděla ještě ten den kdy inzerát vložila a poprosila jí zda mi může zdělit kdy bylo cca lehátko kupované a zda by měla originál fotku. Paní mi to sice zdělila a fotku poslala ale pak mi paní po 2 nebo 3 dnech odpověděla,že je už lehátko pryč,ža byla paní rychlejší a přitom jsem odpověděla na inzerát první. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Simona P. (sissa)
ID 9
(2. 8. 2014, 11:41)
|
je to tak, ale já mám i inzeráty ještě na jiných bazarech, jako většina tady a prostě jiná paní mi hned zavolala na mobil, a hned si přijela, takže prostě byla rychlejší, nechtěla ani účet, ani detailní fotky apod.,přijela, vzala a hotovo,vy jste mi poprvé psala 29. a já vám odpovídala 30. ,tedy hned, jak jsem se dostala k PC, tak to prostě chodí,i já jsem byla někdy pomalejší a něco mi uteklo, smiřte se s tím. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
Silvie Dostalová (Jasma)
ID 323129
, mimibazar.cz/jasma
(2. 8. 2014, 19:04)
|
Souhlasím s p.Simonou-udělala by jsem to stejně a nevidím na tom nic zlého. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
Simona P. (sissa)
ID 9
(4. 8. 2014, 11:27)
|
děkuju za pochopení, taky myslím, že je to normální, nikdo přece nebude doma o věc dál zakopávat, když neví, zda ji paní bude potom chtít či ne a přitom odmítne maminku, co je za dveřma |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
GÁBINA J. (ornela)
ID 26386
(3. 10. 2009, 10:46)
|
Takže nápodobně paní Simono,možná jste zvyklá,že vám někde vrací peníze,když již danou věc nepotřebujete.Brzda na odrážedle přestala fungovat po roce,což se v případě opotřebování brzd stává,rozhodně se nejedná o výrobní vadu a není to důvod k vrácení platby.Jak jsem doporučila,nechte si brzdu seštelovat v servisu jízdních kol, jako každý normální člověk - částka do 50 Kč. My vám ji samozřejmě také upravíme, ale zaplatíte 2x poštovné. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
GÁBINA J. (ornela)
ID 26386
(3. 10. 2009, 11:14)
|
Celou dobu mi vykládáte, jak na něm dcera ráda jezdí, takže nechápu proč jste brzdičku už nenechala opravit a trváte na reklamaci a vrácení peněz, zřejmě z důvodu koupě novějšího modelu, jako u vašich 14 kočárků, které jste vystřídala na dvě děti soudit mi však nepřísluší, jako to děláte vy, 3x jsem vám napsala, aby jste poslala odrážedlo a my brzdu doštelujeme či spravíme, peníze vám ale vracet nebudeme!!!! |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
Simona P. (sissa)
ID 9
(5. 10. 2009, 17:37)
|
TAK PROČ TO POŘÁD SOUDÍTE, KDYŽ SAMA PÍŠETE , ŽE VÁM TO NEPŘÍŠLUŠÍ, TO JE UBOHÝ, ZASE SI MYSLÍTE, ŽE VŠECHNO VÍTE, JAK JSTE DOKONALÁ, KOČÁRKY JSEM NEREKLAMOVALA, BYLY POUŽITÉ, TO ZA PRVÉ, NÝBRŽ VŽDY PRODALA A KOUPILA DALŠÍ, ABYCH ZJISTILA, CO KTERÝ NABÍZÍ, ALE TO SEM NEPATŘÍ, JÁ JSEM NIKDY NEPSALA, ŽE CHCI PENÍZE, TO JSTE ŘEKLA VY, |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
Simona P. (sissa)
ID 9
(5. 10. 2009, 17:37)
|
CHTĚLA JSEM JEN NOVOU BRZDU, NA KTEROU MÁM NÁROK V RÁMCI ZÁRUKY, ALE ASI NE U POCHYBNÉ OBCHODNICE, JAKO JSTE VY, UBOŽAČKO. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
|
GÁBINA J. (ornela)
ID 26386
(upraveno 3. 11. 2009, 1:09)
|
Skutečně? Napsala jsem vám , že zakoupení nové brzdy vás příjde na stejno jako poštovné, když budete kolečko posílat k nám - stejná částka plus mínus 20 kč.Nevím proč bych měla být ubožačka, pokud na brzdě není výrobní vada, tzn. došlo-li k závadě vlivem velké opotřebovanosti brzdy, záruka se na tuto vadu nevztahuje. Přesto jsem vám chtěla vyjít vstříc, ale nebyla jste ochotna odrážedlo poslat, neustále jste mi oponovala nějakými nesmysly. |
ODPOVĚDĚT
|