Dagmar Pavelková (daska1) ID 87524
|
|
mimibazar.cz/daska1
|
Oblast: Brno |
Telefon: 608523454 |
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
|
Registrace: 23. 10. 2007 |
Naposledy: 10. 12. 2023, 9:23
|
|
|
|
|
Erika B. (Erika83)
ID 378033
(9. 8. 2011, 11:52)
|
Paní Dášu nemohu jako kupující doporučit. Objednala si řasenku, kterou zaplatila a hned objednala další, kterou jsem ji expresně dovezla, nicméně mi sdělila, že řasenku nechce, ať si ji prodám jinde. Takovéto jednání nepovažuji za korektní. Avšak i přesto přeji brzké uzdravení. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Dagmar Pavelková (daska1)
ID 87524
, mimibazar.cz/daska1
(10. 8. 2011, 14:06)
|
Nezlobte se, ale první řasenka byla pro mámu, která mi ji vrátila, že vůbec nemaluje. Za 499 Kč bych čekala, že řasenka malovat bude.Pro mě také vyhozené peníze. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Věra Č. (verka268)
ID 61357
, mimibazar.cz/verka268
(upraveno 12. 4. 2009, 21:56)
|
Jsem velice zklamaná z Vašeho přístupu k zaslanému balíčku, pokud balíček dorazí poškozený a je pojištěný není žádný problém jej reklamovat. Ale to jak jste mi napsala se Vám nechtělo. K tomuto opravdu není co dodat , že se Vám nechtělo situaci řešit a umíte jen napsat špatné hodnocení to mluví samo za sebe . Denně odesílám ze své prodejny cca 50 balíčků a nestavím se k problémům zády tak jako Vy . Toto je varováním pro ostatní maminky, kterým pošta poškodí balíček
|
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Dagmar Pavelková (daska1)
ID 87524
, mimibazar.cz/daska1
(upraveno 6. 10. 2008, 21:20)
|
Co ste chtela reklamovat? kdyz krabice nebyla poskozena? o co vam de? dala sem vam neutralni hodnoceni a myslim, ze po pravu. zaplatila sem za knihu, ktera prisla buh vi, za jak dlouhou dobu a poskozena. vas zpusob reseni toho problemu mi nevyhovoval. mela ste si knihu vzit zpatky reklamovat a poslat mi jinou. jak je mozne, ze kniha byla poskozena a obal ne? nechapu |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
Věra Č. (verka268)
ID 61357
, mimibazar.cz/verka268
(5. 10. 2008, 14:06)
|
Napsala jste , že se Vám nechtělo čekat na vyřízení reklamace !!! K tomuto opravdu není co dodat , že se Vám nechtělo situaci řešit a umíte jen napsat špatné hodnocení to mluví samo za sebe . Denně odesílám ze své prodejny cca 50 balíčků a balíčky jsou odesílané v pořádku a řádně !!! zabalené!!! Co se týče doby na čekání zboží (které momentálně nebylo skladem), nikdo Vám nebránil obrátit se na jiného prodejce, který nebyl momentálně na dovolenné |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
Dagmar Pavelková (daska1)
ID 87524
, mimibazar.cz/daska1
(6. 10. 2008, 21:08)
|
K tomu opravdu neni co dodat. Co chcete reklamovat, kdyz krabice poskozena nebyla a roh byl otloukly? Nejde o to, ze nechci cekat, ale kdyz je to kniha, ktera ma slouzit pro male od 0 do 5 let a mala uz byla na svete a to ste dobre vedela, ze sem na tu knihu spechala, protoze sem vam to psala, nemhla sem cakat dalsi mesic! tak mi tady nevypisujte buh vi jak spatne hodnoceni. zaplatila sem vam a mam otlouklou knihu! a za to ze sem vam napsala neutralni hodnoceni se akorat mstite. Doufam, ze se uz s takovym clovekem na mimibazaru uz nepotkam. Chtelo by to vic soudnosti!!! |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
|
Věra Č. (verka268)
ID 61357
, mimibazar.cz/verka268
(7. 10. 2008, 9:02)
|
Milá paní nikdo se Vám nemstí, jen nechápete postupy při reklamaci -pokud je kniha zaslaná nová, nepoškozená a balíček je odeslaný v pořádku , nemůžu ji Vám vzít zpět a reklamovat u svého dodavatele, ale u pošty !!! Soudnost potřebujete Vy a nikdo Vám nebránil přistoupit na reklamaci . K Vašemu výhružnému a lživému chování, opravdu není co více dodat , Věrka |
ODPOVĚDĚT
|