|
|
|
|
Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 117084 (26. 2. 2016, 13:52) | |
Dobrý den, tak jen informaci pro ostatní prodejce: paní si objednala 1.2. obratem dostala podklady k platbě. Platba nepřišla -19.2. jsem přes vzkazy přeposílala podklady s žádostí o odpověď. Nic..dnes při další urgenci se paní diví, že za zbytečnou a ÚMYSLNOU BLOKACI ZBOŽÍ í -protože si řekla, že hned nezaplatí, se tady dávají negativy. Ano to je přesně to co tady brzdí obchodování, lidé jako vy,kteří nemají tu trochu slušnosti a odpověděli. P |
|
ODPOVĚDĚT |
Zuzana A. (Aghatha) ID 85528 , mimibazar.cz/aghatha (26. 2. 2016, 16:51) | ||
Toto je zcela zbytečný šprajc od uražené paní, která má předražené poštovné a pak se diví, že se obchod neuskuteční. Rozhodně jsem úmyslně neblokovala zboží. Přirovnávám to ke zbořené bábovičce na pískovišti.... Já skutečně nemám čas na vypisování. Pokud se mi zájemci do týdne neozvou a nezaplatí, pouštím dál do prodeje a rozhodně nepíši negativy. 59 Kč za obyčejné kraťasy je opravdu moc, navíc to v inzerátu nebylo uvedeno.... | ||
ODPOVĚDĚT |