Alice K. (amuzo) ID 8529
|
|
Oblast: Ostrava |
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
|
Registrace: 26. 12. 2005 |
Naposledy: 17. 9. 2023, 17:16
|
Aktualizace: 22. 2. 2021, 10:55
|
|
|
|
|
Petra N. (petabubak)
ID 341595
(12. 9. 2018, 14:07)
|
Dobrý den, jelikož od Vás neeviduji odpověď na email z 2.9. a následně ani z 7.9.2018, kdy žádám o potvrzení objednávky, ruším tímto svoji objednávku dekorační sítě. Vzhledem k Vašemu špatnému hodnocení na MMB a dlouhé časové prodlevě při komunikaci již nemám o zboží zájem. Nedoporučuji |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Bronislava B. (umelecvnas)
ID 29879
, mimibazar.cz/umelecvnas
(21. 6. 2018, 21:54)
|
AMUZO bohužel za sebe nemohu doporučit. Zboží - dekorační síť - objednáno dne 2.6. Odpověď 5.6. - nebyla vybraná barva. Vybrala jsem jinou. Další odpověď až 10.6. Podklady k platbě. Zaplaceno 11.6. Zpráva o zaplacení 12.6. Dále žádná reakce. Dotaz na stav objednávky dne 18.6. Odpověď večer 19.6. - balíček odeslán. Až 21.6. doručení balíčku s označením RR. Uvnitř rozstřižený originál obal, vybalená síť. Dotaz proč - odpověď na Poště by nevzali za cenu uvedenou v inzerátu balíček jako RR, ale jako BA... Škoda. Takto asi ne. |
ODPOVĚDĚT
|
|
Linda H. (shena22)
ID 547267
(8. 11. 2017, 13:35)
|
ABSOLUTNĚ NEDOPORUČUJI !!! Na první dotaz, zda je zboží k dispozici mi přišla odpověď, že ano. Vybrala jsem si tedy ještě k tomu dva albumy a fotorůžky a od té doby paní nekomunikuje. Již jsem psala třetí mail s otázkou, zda mou objednávku registruje či ne, odpověď žádná. Už mi došla trpělivost. Pokud něco paní nemá, tak aspoň může být tak slušná a normálně mi to napsat. Měly to být dárky k Vánocům, ale tady se zřejmě nedočkám. Ale koukám, že n |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Zuzana O. (zuzaoz)
ID 431312
(2. 5. 2017, 8:32)
|
Platba zaslána před 15 dny, na opakované e-maily , ani vzkazy paní nereaguje.....I přes to že je každý den přihlášená na MMB .Nechápu proč je paní v kategorii ověřený obchodník........Vážená paní . Alice Netopilová mohu Vás toto cestou požádat o vysvětlení kdy mi dorazí mé zaplacené zboží, event. pokud ho nemáte ,kdy mi zašlete platbu zpět??????????????????????????????? děkuji Z.O. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Alice K. (amuzo)
ID 8529
(8. 5. 2017, 8:50)
|
Dobrý den, vrátila jsem vám peníze, vysvětlení máte v emailu, děkuji za pochopení, Alice |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Barbora T. (Barunka80)
ID 300168
, mimibazar.cz/barunka80
(15. 4. 2017, 10:04)
|
Prodejci jsem psala dvě zprávy k inzerátu, bez jakékoliv odpovědi po osmi dnech žádná odpověď. Inzeráty si aktualizuje, ale o prodej albumů nemá asi zájem |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Barbora T. (Barunka80)
ID 300168
, mimibazar.cz/barunka80
(3. 5. 2017, 7:25)
|
Když už se paní ozvala a zaplatila jsem za zboží - platba zaplacena před 14ti dny, ale albumy nikde |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
Alice K. (amuzo)
ID 8529
(9. 5. 2017, 12:32)
|
Vrátila jsem Vám peníze. Alice |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
Barbora T. (Barunka80)
ID 300168
, mimibazar.cz/barunka80
(10. 5. 2017, 7:18)
|
Ano, vrátila, děkuji za ně... Ale objednala jsem si u Vás fotoalbumy - nechápu pak smysl Vašeho inzerování, když nemáte zájem prodávat a pak vracíte po 3 týdnech peníze... |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Veronika S. (VeraSy)
ID 245936
, mimibazar.cz/verasy
(4. 3. 2016, 9:36)
|
Dobrý den, poprvé píšu negativní hodnocení. Minulý týden jsem vracela dodaný kostým, který přišel s obrovskou dírou, požadovala jsem výměnu, bylo mne však nabídnuto vrácení zboží s vrácením peněz. Balíček odeslán 25.2. dne 26.2. měl být doručován. V úterý jsem psala e-mail s žádostí o potvrzení převzetí balíčku a vrácení požadované částky zpět na účet. Bohužel do dnešního dne mi nikdo neodpověděl a peníze na účtu také nemám. |
ODPOVĚDĚT
|
|
Lucie O. (hedvusa)
ID 125350
, mimibazar.cz/hedvusa
(10. 4. 2012, 19:46)
|
Bohužel musím udělit negativní hodnocení. Objednávala jsem několik albumů, paní nekomunikuje, po urgenci napsala, že je objednala, ale na další urgenci už vůbec nereagovala |
ODPOVĚDĚT
|
|
Eva J. (jireva)
ID 54996
(18. 11. 2010, 10:40)
|
První vyloženě špatná zkušenost s mimibazarem díky této paní. Bylo domluveno, že zboží potřebuji do 20 tého listopadu, ještě počátkem týdne jsem psala, co je se zbožím, zda dorazí....dodnes žádná odpověď. Dárek jsem chtěla dceři k narozeninám- právě do té soboty. Nevím, kde teď narychlo budu něco vhodného shánět. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Lenka K. (lendak1)
ID 160322
(9. 10. 2010, 20:41)
|
Dobrý den, musím zde napsat, že mě velice zklamala rychlost dodání, zboží bylo skladem a já na něj po zaplacení čekala 14dní (jelikož to byl dárek, který nepřišel včas a ani po 14dnech nepřišel kompletní), tak zde píši negativní hodnocení. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Věra Pokšteflová (verakrtek)
ID 290742
(3. 8. 2010, 13:40)
|
Dobrý den již od minulého týdne čekám na vyřízení mé objednávky... Doufám že už dáte vše do pořádku a já se dočkám nějaké odezvy....Díky Věra |
ODPOVĚDĚT
|
|
Lenka H. (koki)
ID 10614
(19. 2. 2010, 11:25)
|
Vážená, vůbec jste se neuráčila odepsat, ačkoliv se každý den přihlašujete. Naše objednávka spěchala, takže díky vám budeme mít zkažený karneval. Stále jsem na vás čekala, že se ozvete, až je pozdě. Pokud neprodáváte, tak proč zadáváte inzerát, to mi hlava nebere, laskavě si v tom udělejte pořádek a nebalamuťte lidi. Hájková |
ODPOVĚDĚT
|
|
Andrea V. (Aveverice)
ID 50771
(13. 2. 2009, 16:31)
|
Dobrý den Alice, byl doručen rychle, ale bohužel kostým inzerovaný na vašich stánkách je jiný než který nám dorazil . Víte o čem mluvím, měla byste si tu chybu opravit. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Ivana Kovářík (ivanazm)
ID 15815
, mimibazar.cz/ivanazm
(13. 12. 2007, 22:54)
|
Dobrý den, já bohužel s obchodováním s paní Alicí spokojená nejsem, objednala jsem si 20.11 ozdoby, zaplatila hned 20.11 a po 14 dnech (3.12) , když nic pořád nedorazilo jsem se zeptala, jak to vypadá s mojim balíkem, tak mi paní Alice napsala, že u jedné položky vůbec neví co to bylo a že to nemá, tak jsem navrhla náhradu (objednala jinou věc ve stejné hodnotě) a pořád nic, paní Alice se ani neozvala a já čekala dalších 9 dní, nezbylo mi nic jiného, než požádat ( 12.12)o vrácení platby, bez omluvy mi bylo sice vyhověno a tak čekám, snad dorazí, mrzí mě, že jsem s výzdobou počítala a paní Alice neupozornila na nic, měla jsem pocit, že vše dorazí, vím, že občes je toho na všechny dost, ale myslím, že aspoň nějaké vysvětlení, omluva nebo zpráva by byla na místě, je mi moc líto, takové hodnocení píšu poprvé, ale jsem opravdu zklamaná z takového chování a výzdobu také nemám, Iva. |
ODPOVĚDĚT
|