Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

Negativní hodnocení uživatele Pavlína Ř. (rachelafka) ID 832

Pavlína Ř. (rachelafka) ID 832
mimibazar.cz/pavlina
Oblast: Praha
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
Registrace: 27. 2. 2005
Naposledy: 4. 6. 2022, 18:39
INZERÁTY 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
HODNOCENÍ 171
VŠECHNY FOTOGRAFIE 0
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
HODNOTIT MOHOU POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
VŠECHNA | POZITIVNÍ | NEGATIVNÍ | NEUTRÁLNÍ
Inzerentka získala za poslední měsíc 0 negativních hodnocení , celkem již získala 9 negativních hodnocení
Eva V. (norisek03) ID 328882 (20. 10. 2011, 13:12)
Nechtěla jsem paní psát negativní hodnocení- už tak jich má spoustu..Ale u paní Pavlíny jsem si zarezervovala knihy.Na rezervaci nereagovala měsíc, už to mě odradilo něco si u ní koupit.Ale když mi po měsíci napsala, že má dceru po havárii, tak jsem to přešla a chtěla jsem si knihy koupit, ale psala jsem ji, že na knihy už opravdu spěchám, že odjíždíme na delší dobu do zahraničí, ale můj email byl zase bez odpovědi 3 dny.byla jsem nucena rezervaci zrušit,
ODPOVĚDĚT
Pavlína Ř. (rachelafka) ID 832 , mimibazar.cz/pavlina (upraveno 23. 10. 2011, 1:17)
Milá Evo, ano, nějaká nedorozumnění v průběhu let, co jsem zde na MMB opravdu nastala , ale myslím, že 158 pozitivních hodnocení hovoří za vše. Toto bych na Vašem místě (s jedním hodnocením) nesoudila. Co je zarážející je Vaše jednání a ještě zde uvedené lži. Tak abychom si v tom udělali pořádek, kopíruji zde e-maily, aby bylo jasné, že poslední knihu jste rezervovala 7.10. a já Vám obratem 13.10. psala myslím velmi slušný e-mail s omluvou, informací o
ODPOVĚDĚT
Pavlína Ř. (rachelafka) ID 832 , mimibazar.cz/pavlina (23. 10. 2011, 1:16)
havárii mé dcery a podklady k platbě. O 3 dny později píšete, že knihy nutně potřebujete (proč jste tedy hned neposlala peníze?). Další den, že budete rezervaci rušit a další den jste rezervaci definitivně zrušila. Co mě zaráží nejvíc, že od Vás nepřišlo ani slůvko lítosti k havárii mé dcery, naopak jen hnusný stres a tlak... :-(
(N) (N) (N) (N) (N)
ODPOVĚDĚT
Pavlína Ř. (rachelafka) ID 832 , mimibazar.cz/pavlina (23. 10. 2011, 1:16)
Zde Váš e-mail o rezervaci poslední knihy:
> > Původní zpráva
> > Od: Eva Vavroušková
> > Předmět: Dobrodružství skřítka Valentýna
> > Datum: 07.10.2011 20:38:52
> > Mimibazar.cz - za pár kaček spousta oblečků a hraček
> > Dobrodružství skřítka Valentýna
> > jako nová, krásný příběh skřítka Valentýnka na čtení dětem, anebo i pro
> > začínající čtenáře...
> > Eva Vavroušková, norisek03 ID 3288
ODPOVĚDĚT
Pavlína Ř. (rachelafka) ID 832 , mimibazar.cz/pavlina (23. 10. 2011, 1:16)
zde ten můj s podklady k platbě:
> Původní zpráva
> Od: Pavlína Říhová
> Předmět: Re: Dobrodružství skřítka Valentýna
> Datum: 13.10.2011 22:33:25
>Hezký den Evičko, tuze se omlouvám, že se ozývám až dnes, ale mám měsíc dcerku po havárii a pořád
>ještě nestíhám... Knihy jsem Vám dala do rezervace a pokud to ode mne z albíček bude vše, bylo by to > >celkem 380,-Kč (atd.)
ODPOVĚDĚT
Pavlína Ř. (rachelafka) ID 832 , mimibazar.cz/pavlina (23. 10. 2011, 1:17)
konec mého e-mailu:
> Jinak balíček Vám odešlu nejpozději do 3dnů od přijetí platby na účet, nezapomeňte mi prosím zaslat
> Vaší adresu.
> Děkuji Vám za obchůdek i Vaši trpělivost.
> S pozdravem a přáním hezkého zbytku večera,
> Pavla
ODPOVĚDĚT
Eva V. (norisek03) ID 328882 (23. 10. 2011, 17:29)
ale první knihu jsem si u Vás jak dobře sama víte rezervovala už před měsícem...a abych se od Vás dočkala odpovědi, tak jsem Vám psala po delší době o další Vámi nabízenou knihu.a to jste mi odpověděla asi za tyden...prostě po tom všem jsem Vám už nedůvěřovala a skrz to mi začnete tady psát negativní hodnocení?????
zamyslete se nad sebou...!!!!
a lítost jsem projevila v mém mailu , tak co tady tak lžete!!!
nemá cenu si takle s Vámi psát, když vše př
ODPOVĚDĚT
Eva V. (norisek03) ID 328882 (23. 10. 2011, 17:33)
vše převrátíte...
opravdu nechápu co tímhle jednáním získáváte..že budete lhát a mě poskvrňovat...
opravdu už toho obvi´bování mám dost a zaráží mě takové jednání, nic jsem Vám neudělala, jen jsem od vás nechtěla knihy.od první rezervace jste se mi ozvala asi po měsíci a ted už jsem nic nechtěla řešit, když zítra odlítáme do zahraničí!!!!
ODPOVĚDĚT
Pavlína Ř. (rachelafka) ID 832 , mimibazar.cz/pavlina (23. 10. 2011, 17:58)
Vy neuvěřitelně lžete, už toho mám dost. Ještě, že mám schované e-maily.. Ozvala jsem se Vám po 6 dnech od dokončení Vaší objednávky (viz.e-maily výše)!!!!!! Myslím, že to je normální lhůta, ale i přesto jsem se Vám za prodlení hezky omluvila (viz. výše).a uvedla velmi vážný důvod - havárii dcery (pro každého normálního myslím pochopitelný). Podklady jste tedy měla, obchod se mohl normálně dokončit. Ale nakonec jsem vlastně ráda, že jsem člověku
ODPOVĚDĚT
Pavlína Ř. (rachelafka) ID 832 , mimibazar.cz/pavlina (23. 10. 2011, 18:03)
jako Vy nic neprodala... :-( :-( :-( A víte proč? Protože nejen, že jsem se nedočkala žádného pochopení (natož lítosti) k havárií mojí dcery, ale naopak mi člověk jako Vy obratem místo vlídných slov zpět ještě přidělá další stres svojí nedůtklivostí, netrpělivostí a totální neempatií... Nechci už to s Vámi dále řešit, mám jiné starosti, ostatně je to Vaše svědomí... +o(
ODPOVĚDĚT
Eva V. (norisek03) ID 328882 (31. 10. 2011, 13:43)
nechápu co jste zač? :-o proč mi píšete stále znovu negat.hodnocení???? :-@ nic jsem Vám neudělala , jen jsem si od Vás nekoupila knížky( z toho důvodu, že jsem k Vám neměla důvěru)tak už se zklidněte!!!!NEDOKÁŽETE TO UŽ POCHOPIT !!CO MÁM JEŠTĚ PODLE VÁS UDĚLAT, ABYSTE MĚ NECHALA NA POKOJI
ODPOVĚDĚT
Pavlína Ř. (rachelafka) ID 832 , mimibazar.cz/pavlina (7. 11. 2011, 23:26)
Stačí, když sem vložíte e-mail s tou Vaší lítostí k havárii mé dcery, o které zde tolik píšete (podle mě Vám to bylo úplně jedno a naopak jste mi po třech dnech od zaslání podkladů k platbě zrušila bezdůvodně rezervaci (7 dní poté, co jste mě žádala o poslední knížku!). O rezervaci mi opravdu nejde, jde mi o slušné chování. Já se k Vám chovala slušně a Vy jste mi to oplatila hulváctvím... :-( :-( :-( :-( :-( (N)
ODPOVĚDĚT
Markéta S. (1maru) ID 52651 (upraveno 1. 7. 2010, 22:13)
Jen popíšu náš obchod -neobchod:
25.4. měla p. Pavla zájem o knihu, kterou jsem nabízela - VÝMĚNOU, souhlasila jsem a vybrala si dvě věci u ní (také knihu + šampon). 28.4, jsem knihu pro paní odeslala, o čemž jsem ji informovala. 4.5. dorazil od p. Pavly e-mail s omluvou, že nestihla poslat a hned 5.5. posílá. Do 24. 5. balíček nedorazil, proto jsem se tento den dotazovala, zda posílala - abychom se kdyžtak zeptali na poště. P. Pavla mi neodpověděla, ve spamu nic ne
ODPOVĚDĚT
Markéta S. (1maru) ID 52651 (upraveno 27. 7. 2010, 21:34)
ve spamu nic nemám. Dnes je 28. 5. a balíček od p. Pavly stále nikde, je to měsíc poté, co já jsem poslala.
Nejdříve jsem dala neutrální hodnocení a doufala, že mi p. pavla odpoví a vše se vysvětlí. Na negativní jsem ho změnila 1. 7. 2010. Dosud se mi p. Pavla neozvala-
TOTO PŘIPISUJI 27.7. 2010: dnes došel balíček s věcmi od p. Pavly, přidala mi o jeden šampon více. Jsou to však tři měsíce :-(
ODPOVĚDĚT
Lenka Š. (Lenka) ID 3 , mimibazar.cz/lenka (1. 3. 2009, 10:35)
Milá Pavlo, máte u mě objednávku za 39+ 49 ,- rezervaci vám držím téměř měsíc...nyní mi napíšete, že ji musíte zrušit z důvodů finančí tísně...celkem nechápu, zvlášť, když vesele objendávávte dál u jiných prodávajících. :-o (N) :-o Ohaníte se problémy s financemi a hrajete na city...bohužel jste narazila (tudledudle). Zřejmě nejsem první koho taháte za nos...ale mám pocit, že to bylo zřejmě naposled :-D Já rozhodně N E D O P O R U Č U J I Lenka
ODPOVĚDĚT
Pavlína Ř. (rachelafka) ID 832 , mimibazar.cz/pavlina (1. 3. 2009, 15:10)
Vážená Lenko,
copak to na mě zkoušíte za překrucování a lži? : :-o :-S Tak za prvé to nebylo před měsícem, ale před týdnem (vzkaz mám naštěstí dobře uložený...) :-@) a navíc jsem Vás velmi slušně žádala o zrušení rezervace ("Hezký večer Lenko, strašně moc se Vám omlouvám, ale dostala jsem se do finančních problémů, takže musím rezervaci zrušit...") a jasně jsem uvedla, že hned jak se za měsíc nebo dva moje finanční situace zlepší, tak si pak věcičky objednám znovu,
ODPOVĚDĚT
Pavlína Ř. (rachelafka) ID 832 , mimibazar.cz/pavlina (1. 3. 2009, 15:12)
abyste mi je nemusela takovou dobu držet v rezervaci!!! Jste opravdu neuvěřitelná! (6) Finanční problémy zřejmě narozdíl od jiných maminek (ne)štěstí neznáte... :-( ). Je mi líto, že se na těchto stránkách člověk musí setkat s lidmi Vašeho typu... :^) Já Vás jako prodávající nedoporučuji, neboť "korunky v kapse" jsou pro Vás zřejmě to nejdůležitější a slušně se chováte jenom k těm, kteří Vám je rychle dávají... +o( . U Vás už nikdy více... (N) (N) (N)
ODPOVĚDĚT
Edita Ž. (edajzna) ID 57703 , mimibazar.cz/edajzna (26. 6. 2008, 23:06)
(N)Dobrý den Pavlíno,já se bohužel musím přidat k nespokojeným zakaznicím!!Objednala jsem si u Vás hru medvídka Pu.Za cenu 400Kč což není opravdu málo!!! :-@Po obdržení balíčku jsem Vás slušně kontaktovala,že hra je strašně špinavá,sama bych se styděla to někomu poslat.a to nemluvím o tom,že číslice podle kterých se má dítě učit jsou naprosto nečitelné!Napsala jste mi,že to nevidíte jako duvod reklamace,že byla jen trochu zaprášená!Špína je zažraná :-oDále jsem Vás kontaktovala a Vy vubec nereagujete (comp)Hra je schovaná dceři jsem jí ani nedovolila vzít do ruky a já doufám,že najdete v sobě trochu slušnosti .a kontaktujete mě a peníze 400kč mi vrátíte na muj účet.Psala jsem Vám do hodnocení 18.5. (palice)a přihlašujete se a nejste schopna odpovědet :-(Edita
ODPOVĚDĚT
Lucie K. (LucianaK) ID 2121 , mimibazar.cz/lucianak (18. 12. 2007, 8:20)
Dobrý den,
já se bohužel přidávám k maminkám co spokojené nejsou :-(. Rezervovala jste si u mě věcičky, nezaplatila jste a ještě jste mi psala meil kdy jsem posílala balíček, že ještě žádný nedorazil :-( Psala jsem vám pak 2x, žádná odezva :-o. Tak vám chci jen napsat, že žádný balíček ode mě už nedorazí (N)
ODPOVĚDĚT
Radka N. (raduch) ID 45698 , mimibazar.cz/raduch (22. 3. 2007, 22:39)
Dobry den,
27.2.2007 jsem Vam vlozila peniz na pobocce na ucet za medvidka, ktereho prodavate. Sice jste mi 11.3.2007 psala, ze hned nasledujici den balicek posilate, ze jste mela moc prace a pod., ale do dnesniho dne 22.3.2007 nic neprislo a uz jste se mi od te doby neozvala. Nepripada mi Vas pristup zrovna korektni. Sdelte mi, prosim, kdy mi balicek poslete. S takovymto pristupem jsem se na mimibazaru jeste nesetkala.
Radka Novotna
ODPOVĚDĚT
Pavlína Ř. (rachelafka) ID 832 , mimibazar.cz/pavlina (23. 3. 2007, 14:37)
Radko,
máte pravdu. Velmi mě to mrzí, ale vážně jsem se k tomu ještě nedostala. Začínám po mateřské pracovat a je to vážně náročné: téměř v noci "táhnu" dcerku ze školky domů a Mimibazar už vůbec nestíhám, neboť teď doma internet nemám a běhat do e-kaváren nemám kdy. Moooc se Vám omlouvám a jako výraz mojí omluvy posílám v pondělí (přes víkend to stihnu zabalit a poslat) medvídka Pú zdarma (penízky Vám přibalím do balíčku). Snad nezanevřete na mě, ani na Mimibazar... Díky za pochopení Pafka
ODPOVĚDĚT
Anna E. (Anna F.) ID 6936 , mimibazar.cz/annaf (4. 12. 2006, 16:42)
Bohužel, toto je první špatné hodnocení, které tady píši, za celou dobu, co na MMB jsem. Pro mne je paní Pavlína nespolehlivým nakupujícím. Po tom, co se snažila smlouvat o výši poštovného, a kdy jsem jí vysvětlila, že balíček s botičkami je těžký a proto chci 40,- Kč za poštovné, což bylo u inzerátu mimochodem předem dáno, mi stejně poslala částku, kde si započítala své vlastní nižší poštovné. Vím, že je to malichernost a měla jsem nad tím mávnout rukou, ale mě se takové chování prostě nelíbí. Pokud s mou předem danou cenou nesouhlasíte, nemusíte ode mne nic kupovat. Peníze jsem obratem poslala zpět a obchůdek ukončila.
Mrzí mě to o to víc, že jsem s Vámi jeden obchůdek už uzavřela, kdy jste ode mne někdy před rokem kupovala kabátek s kožíškem. Po tom, co jste mě požádala, abych Vám počkala s placením, protože máte málo peněz a žijete sama s dcerou, jsem Vám sama od sebe navrhla cenu o 50% levnější, což nebylo zrovna málo, protože mi Vás bylo líto. Možná si na to už nevzpomínáte. Vaše chování mě o to víc mrzí. Pokud máte peníze na to, abyste si platila hvězdičky na MMB myslím, že tak úplně neživoříte, a že i 10,- Kč na poštovné by Vás nezničilo. Vaše chování mi připadlo jako drzost, což mě prostě naštvalo. Nemůžu se zbavit pocitu, že jste čekala, že když jednou jsem Vám vyšla vstříc, udělám to znovu. Já jsem to ale pocitila jako urážku, i když se jedná o malichernost. Anička
ODPOVĚDĚT
Pavlína Ř. (rachelafka) ID 832 , mimibazar.cz/pavlina (6. 12. 2006, 21:18)
Vážená paní Anno,
tak předně bych chtěla uvést věci na pravou míru, aby bylo jasno:
zažádala jsem o botičky, které se Vám nepodařilo prodat v aukci a nežádala žádnou slevu. Když jste mi poslala podklady k platbě, velmi mě udivilo, že si počítáte u malých dětských botek pošt. 40,-Kč. I já bych mohla nad těmi 10,-Kč mávnout rukou, ale vzhledem k tomu, že na tom opravdu nejsem nejlépe (mimochodem opravdu jsem s dcerkou stále sama a na Vás si již z předchozího obchůdku nepamatuji, kdyby ano a věděla bych, že jste to Vy s tím kabátkem před rokem, tak bych nad těmi 10,-Kč opravdu mávla rukou...). Mě spíš naštvalo to, že já se snažím poštovné tlačit co nejvíce dolů, často ho sama doplácím "ze svého", aby na tom maminky netratily a pošt. 40,-Kč (tedy jako balíček) žádám pouze když je věcí více, nebo jde o věc těžkou (tj. např. dospělácké botky, ale rozhodně ne dětské!!!). Víte, já jsem nějaké dětské botky již také prodala a proto dobře vím, že pošt. (pokud je pošlete doporučeně v malé krabičce) je 28 - 32,-Kč dle váhy. Navrhovala jsem Vám tedy kompromis 30,-Kč. Nepočítala jsem s tím, že by mohl být nějaký problém (neboť mám hmotnost dětských botek vyzkoušenou a žádné z nich, jak tvrdíte, neváží přes 2kg, to by děti asi nezvedly nožičku...), takže jsem hned penízky obratem převedla na Váš účet.
Je mi velmi líto, že nedokážete dojít s krabičkou botek na poštu zvážit balíček (jak jsem navrhovala), abyste se sama přesvědčila... No, mějte se i tak hezky, stejně budete muset uznat chybu až budete posílat botky dalšímu zájemci... Pafka
ODPOVĚDĚT
Pavlína Ř. (rachelafka) ID 832 , mimibazar.cz/pavlina (22. 12. 2006, 20:01)
PS: A co se týče hvězdiček, tak si platím jednu, Ametyst (jak jistě víte), na což si zde "vydělám" (50,-Kč/měsíc). Víte, MMB je koníček, ne snaha zbohatnout... , ale to jistě víte nejlépe sama.... Pafka
ODPOVĚDĚT
Hanka L. (Kulíšek 15) ID 10896 , mimibazar.cz/kulisek (30. 8. 2006, 22:46)
Dobrý večer Pavlíno,musím ač nerada napsat nepěkné hodnocení.Dne 11.7. jsem vám zaplatila tepláky a do dnešního dne nemám ani tepláky a ani korunky.Několikrát jsem vám psala a pořád jste psala že je posíláte a stále nic.Moc mě to mrzí. Hanka
ODPOVĚDĚT
Pavlína Ř. (rachelafka) ID 832 , mimibazar.cz/pavlina (13. 9. 2006, 11:26)
Milá Hanko,
máte pravdu, co k tomu dodat. Strašně se Vám omlouvám (i dalším maminkám, které "postihly" moje prázdninové výlety a radovánky), domů jsem se (jak jsem Vám psala) téměř přes celé prázdniny nedostala a vzkazy občas řešila skrze net-kavárny. Peníze byste měla mít dnes na účtu (i s nějakou korunkou navíc, abyste mohla malému alespoň koupit čokoládu). Opravdu mě to moc mrzí... Pafka
ODPOVĚDĚT
Markéta Š. (vms) ID 10057 (3. 2. 2006, 10:12)
Milá Pavlíno, všichni Vás tu chválí, já bohužel musím, ač nerada, napsat opak. Jste velice neseriózní paní, u keré si už víckrát neobjednám. a varuji i ostatní. Pokud není žádný problém s vracením zboží, jste možná ochotná a tak vás asi znají ostatní. Já jsem měla problém s tím, že jste mě odmítla vzít zpět kombinézu, která měla být nepromokavá a není. Přesto, že jsem ji vrátila hned následující den, tak jste se vamlouvala že to trvalo hrooozně dlouho, a že nemám pravdu. Je mi vás líto. Holky, prosím vás, dejte si pozor. Děkuji
ODPOVĚDĚT
Pavlína Ř. (rachelafka) ID 832 , mimibazar.cz/pavlina (3. 2. 2006, 22:40)
Milá Markéto,
mýlíte se. Já jsem ochotná i k maminkám, které potřebují zboží vrátit nebo vyměnit, pokud mají nějaký "skutečný" reklamační důvod (narozdíl od Vás, neboť kombinéza je opravdu nepromokavá, dcerka ji nosila a mám ji odzkoušenou...). Dokonce bych Vám peníze vrátila i kdyby jste napsala, že se Vám prostě "nelíbí"(nebylo by to poprvé...), pokud by ovšem nebyl téměř konec sezóny a kombinéza teď již téměř "neprodejná". Vaše jednání bych raději nekomentovala, neboť někdo, kdo se s prodávajícím na reklamaci ani nedomluví a prostě "pošle beze slova balík zpátky" - no, nezlobte se na mě, to se opravdu nedělá. Nemůžu za to, že jste si zřejmě (jak píšete) koupila další kombinézu od nějaké paní (s kterou jste prý "naší" reklamaci řešila???) a tato ode mě se Vám tedy již nehodí...
ODPOVĚDĚT
Pavlína Ř. (rachelafka) ID 832 , mimibazar.cz/pavlina (3. 2. 2006, 22:49)
A ještě něco Markéto: Vy zde věcičky neprodáváte (na svých stránkách nemáte ani fotku), takže ani netušíte, kolik to dá práce a starostí všem maminkám tady na MMB, aby zboží vypraly, upravily, nafotily, zabalily a doběhly s tím na poštu (Váš účet jste si zde založila zřejmě jen kvůli mému hodnocení...). A nezlobte se, každé zbytečné vrácení pak přestavuje další takovou štaci. Nicméně kdybyste se chovala slušně, tak bych Vám kombinézu vzala zpět i v létě a bez důvodu...
ODPOVĚDĚT
Reklama | Podmínky serveru | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Ceník členství | Návod pro inzerci | Osobní údaje | Kontakt | Jednotná kontaktní místa
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu