Helena P. (helus23) ID 81190
|
|
Oblast: Mladá Boleslav |
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
|
Registrace: 26. 9. 2007 |
Naposledy: 27. 8. 2015, 16:18
|
|
|
|
|
Lucie J. (Lucka5160)
ID 15248
(11. 12. 2010, 17:01)
|
S Helenou již nikdy!!! Rozhodně si na ní dejte pozor, posílá poškozené věci a propaguje jako super stav. !!!!!!!!!!!!!!!!!! |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Helena P. (helus23)
ID 81190
(14. 12. 2010, 10:53)
|
Neposlala jste mi foto rozbitého zipu a kombinezu jsem před odesláním zapnula a zkontrolovala, ale stane se, toto mě opravdu mzrí a jste provní s kterou mám takovýto problém za x let na mimibazaru. Vložila jsem kopii našich emailu, jak vidíte, reagovala jsem téměř ihned a vratila peníze do poslední koruny. Ńapsala jste , že kombinezu vracíte a né, že ji necháte opravit !!!!!!!!!!!! |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
Helena P. (helus23)
ID 81190
(20. 12. 2010, 19:43)
|
PRO SPROSTÉ CHOVÁNÍ BYL UČET PANÍ LUCIE POZASTAVEN ADMINISTRATORY !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Helena P. (helus23)
ID 81190
(14. 12. 2010, 10:59)
|
Od: Lucka Jägerová > > Předmět: Re: Odpověď: Re: Odpověď: Re: Odpověď: Re: Odpověď: Zimní kombinezka > > Datum: 08.11.2010 11:18:28 > > > > Dobrý den, kombinézka dorazila před 10 minutamiovšem je na ní rozbitý zip a > > tudíž opravdu nejde vůbec zapnout. Zip nejde ani nasadit. Je to velice > nemilé. > > Pošlu zpět. Nepsala jste nic o tom zipu, jinak je hezká. Lucka |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
Helena P. (helus23)
ID 81190
(14. 12. 2010, 11:00)
|
Od: Helenka Podlipská > > Předmět: Odpověď: Re: Odpověď: Re: Odpověď: Re: Odpověď: Re: Odpověď: Zimní > > kombinezka > > Datum: 08.11.2010 13:26:07 > > > > dobry den, tak to jsem si nevšimla a je mi to moc líto písněte prosím č. > učtu > > a vracím korunky. Ještě jednou se omlouvám |
ODPOVĚDĚT
|
|
Lucie J. (Lucka5160)
ID 15248
(1. 12. 2010, 13:08)
|
Tak moc dobře obchůdek s paní Helenou P. nedopadl. Poslala mi po zaplacení kombinézku poškozenou, byl rozbitý zip. Na následnou výzvu nereagovala a až na další odepsala. Peníze zpět přišly po dalším týdnu, ovšem to už jsem ji dala spravit, aby jsem ji mohla nosit. Rozdíl v ceně opravy a koupí jsem paní nakonec zaslala na účet...............Tak opatrně s Helenou.! |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Helena P. (helus23)
ID 81190
(2. 12. 2010, 11:43)
|
Takže Lucko malá oprava, nevím, proč a z jakého důvodu tu lžete, ale snad se mi podaří zde zveřejnit naše emaily, přes které jsme komunikovaly !!!! Kombineza, jak píšete k vám dorazila s rozbitým zipem. Cože nechápu, vše bylo v pořádku a já bych si opravdu nedovolila, poslat poškozené zboží. Po vašem oznámení, že je zip poškozený, jsme se jasně domluvily, že vám vrátím celou částku i s poštovným a tak jsem i učinila .... Vy jste mi měla poslat kombine |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
Helena P. (helus23)
ID 81190
(2. 12. 2010, 11:49)
|
zu nazpět. Po měsíci nereagovaní jste mi oznámila, že jste měla nemocné dítě / chápu i já mám děti a bývají nemocné..... to beru / ale že jste kombinezu odnesla ke švadleně a oprava bude stát 200 kč !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! a že mi tuto častku odečtete, kombinezu si ponecháte !!!!!!!!!!! Lucko tohle neberu, byly jsme jasně domluvené, já vám hned poslala peníze zpět a čakala na balíček. Vy jste to tu celé otočila, ale pokusím se nakopírovat naše |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
Helena P. (helus23)
ID 81190
(2. 12. 2010, 11:50)
|
emaly do vašeho hodnocení, protože, nyní se cítím poškozená já !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nezlote se, kdyby jste se drela domluvy, mohly jsme si toto ušetřit, ale reagovat musím...... |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
|
Helena P. (helus23)
ID 81190
(2. 12. 2010, 11:52)
|
Ještě jak tak koukám na vaše hodnocení je mi vše jasné !!!!! Lžete i jinde ! |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
|
Lucie J. (Lucka5160)
ID 15248
(11. 12. 2010, 17:05)
|
Jo a kde ? Objednám si dvě kombinézy, jedna mi přijde od \vás rozbitá a druhá mi nepřijde vůbec a obě byli zaplacené hned, tak v čem jsem špatná já? |
ODPOVĚDĚT
|