|
Zdenka P. (a-zhracky)
ID 70893
, mimibazar.cz/a-zhracky
(1. 7. 2010, 12:22)
|
Paní objednává jako neregistrovaná. Zbytečná rezervace zboží a ztráta času. Zdena. |
ODPOVĚDĚT
|
|
Patricia R. (korca)
ID 98530
(25. 5. 2009, 23:53)
|
Tak vidím,že nejsem první co jsem naletěla.Snažila jsem se to řešit,ale nedá se! POZOR na paní!Nenakupujte!!!Popis věcí vůbec nesouhlasí(píše "v perfektním stavu"-věci došli roztrhané,smardlavé se žmolkama a flekama).Ani 1 z 9 ks nebyl v pořádku, už skončili v popelnici-fakt se to absolutně nedalo!!! :- Předražuje poštovné a věci objednané a zaplacené z MMB vůbec neposlala-účelně se obohacuje. Raději přestala |
ODPOVĚDĚT
|
|
Patricia R. (korca)
ID 98530
(25. 5. 2009, 23:58)
|
komunikovat!Ušetřete peníze i nervy!Opravdu paní za to nestojí! |
ODPOVĚDĚT
|
|
. ()
ID 0
(22. 5. 2009, 21:19)
|
Vážená paní Karolíno, jelikož nereagujete vůbec na nic a není možno se s Vámi jakkoli domluvit, píši Vám velmi negativní hodnocení a varování pro všechny maminky,aby s Vámi nikdy neobchodovaly-špinavé věci, nedodané všechny zaplacené hračky,nekomunikativnost . K obchůdkům Vás velmi N E D O P O R U Č U J I a doufám, že jsem poslední Vámi zneužitou maminkou. Velmi nerada píši negativní hodnoceníčka,ale ve Vašem |
ODPOVĚDĚT
| UPRAVIT HODNOCENÍ
|
|
Jana Z. (janaz)
ID 18231
(22. 5. 2009, 21:22)
|
případě to prostě jinak nejde S pozdravem Jana |
ODPOVĚDĚT
|
|
Jana Z. (janaz)
ID 18231
(6. 5. 2009, 14:54)
|
Dobrý den Karolíno,já bohužel píši hodnocení zcela negativní , neboť jste mi poslala věci ve velmi znečistěném stavu, plné zateklého,zaschlého jídla ve všech škvírách až dovnitř podél tlačítek v elektronických hračkách,některé i zalepením cvakají, umýt nelze, voda by je zničila , navíc byly věci velmi špatně zabaleny jen v igelitce,ta přišla prodřená a v ní věci podřené a ještě dále v obsahu chybí část zaplacených hraček. I když byla reklamace provedena obratem, jen jste mne osočila,že jsem |
ODPOVĚDĚT
|
|
Jana Z. (janaz)
ID 18231
(upraveno 6. 5. 2009, 20:43)
|
pokračování-si věci pošpinila sama a ať si to pořeším sama se sebou.Promiňte,ale zaslání věcí v takovémto stavu včetně chybějící části ani takové jednání přece není možné Chci jen věc vyřešit, poslat mnou zaplacenou částku zpět na účet a já obratem odešlu zpět Váš balíček přesně ve stejném stavu, jak mi byl dodán,jen jej zabalím do pevné krabice. Prosím tedy o ukončení této situace a hodnocení Vám píši, i když jste mi pohrozila, že mám počítat s jeho oplacením. To tolerovat nemohu. Jana |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Věra S. (vesy)
ID 11133
, mimibazar.cz/vesy
(12. 8. 2008, 13:53)
|
Paní si ode mě objednala věcičky a dále se pak neozvala, přes veškeré moje další emaily a vzkazy ohledně toho, zda si věcičky bude brát a zda poslala již peníze.. které mi dodnešního dne na účet nepřišly. Karolíno, kdybyste mi napsala, že o věci již nemáte zájem, nic by se nestalo.. Takhle jsem je měla akorát zbytečně blokované. Takže pro příště.. si snad vezmete ponaučení. Věrka |
ODPOVĚDĚT
|
|
Karolina H. (kajahyb1)
ID 81188
(12. 8. 2008, 21:06)
|
nechápu jak můžete někomu poslat špatné hodnocení, když jsem vám odpisovala a reagovala jsem hned, že zboží nechcio a že se moc omlouvám. Běhám s malou po lékařích a omluvila jsem se.karolína |
ODPOVĚDĚT
|