Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

Negativní hodnocení uživatele Barbora Š. (sluník) ID 7445

Barbora Š. (sluník) ID 7445
mimibazar.cz/slunik
Oblast: VELKÁ BRITÁNIE
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
Registrace: 17. 11. 2005
Naposledy: 21. 6. 2015, 20:11
INZERÁTY 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
HODNOCENÍ 504
VŠECHNY FOTOGRAFIE 0
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 1
RECEPTY 0
NÁVODY 0
HODNOTIT MOHOU POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
VŠECHNA | POZITIVNÍ | NEGATIVNÍ | NEUTRÁLNÍ
Inzerentka získala za poslední měsíc 0 negativních hodnocení , celkem již získala 8 negativních hodnocení
Petra D. (Podravka) ID 125107 , mimibazar.cz/podravka (24. 12. 2014, 20:58)
(N) (N) (N)Takže tuto paní jsem nucena označit za zlodějku- (6) (6)objednala jsem si u ní propisky ale vypadalo to tak že jsem spíše obtěžovala - vše jsem ale řádně zaplatila a od té doby milá paní nekomunikuje , bude to měsíc ...!!! balíček samozřejmě nedošel , vánoční dárek je tedy v prd.... 8o| 8o| peníze taktéž 8-| 8-|takže lidičky neobjednávajte zde jinak dopadnete jako Já !!!! ZA MĚ POZOR NA TUTO DÁMU !! (v případě dodání toto změním )
ODPOVĚDĚT
Barbora Š. (sluník) ID 7445 , mimibazar.cz/slunik (10. 1. 2015, 20:39)
Chápu že návštěva pošty ve Vánočním období je náročná. Nechápu, ale že mi balíček přijde zpět :-o :-o :-o :-o
ODPOVĚDĚT
Petra D. (Podravka) ID 125107 , mimibazar.cz/podravka (14. 1. 2015, 13:06)
Tak to těžko milá dotyčná protože asi 50x jsem Vás žádala o č. podacího lístku a Vy jste něměla ani tu ochotu mi odepsat natož že by jste reagovala na nějaký meil tech bylo aspon 50 a stále nic a ozvete se skoro po měsíci kdy Vám peníze přišli a to jen formou odpovědi na mé hodnocení NESTÝDÍTE SE !! Takhle okrádat lidi ???
ODPOVĚDĚT
Zuzana K. (Krookous) ID 8877 , mimibazar.cz/krookous (upraveno 9. 5. 2014, 13:56)
dobrý den.,píši vám podruhé ,chci zaslat č,podacího lístku na sandály zuzka
ODPOVĚDĚT
Barbora Š. (sluník) ID 7445 , mimibazar.cz/slunik (9. 5. 2014, 20:58)
BA0193498420X
ODPOVĚDĚT
Jana Š. (janule.st) ID 54239 (13. 12. 2013, 17:35)
Tak bohužel poprvé v životě píšu negativní hodnocení :-( 24.11. jsem si objednala dvě bundy a tričko, 25.11. jsem zaplatila. 4.12. jsem urgovala doručení balíku. Přítel prý zapomněl balík poslat - budiž, může se stát. Po urgenci balík dorazil rychle, jaké ale bylo mé překvapení, když v balíku chybělo zaplacené tričko ! Prodávající si vybírám i podle toho, kolik věcí najednou od něj můžu zakoupit, kvůli poštovnému. Takže jsem pro změnu urgovala trič
ODPOVĚDĚT
Barbora Š. (sluník) ID 7445 , mimibazar.cz/slunik (16. 12. 2013, 22:14)
Částku 30,- Kč jsem Vám vrátila na účet ihned, určitě si tedy zasloužím negativní hodnocení. (Y) (Y) (Y)
ODPOVĚDĚT
Petra L. (lorenzop) ID 451681 (11. 4. 2013, 11:39)
Zaplatila jsem zboží, avšak ani za více jak 14 dní dané zboží nedorazilo.
DEJTE SI POZOR.
Nereaguje a když už odpoví, tak s výmluvami. (box)
ODPOVĚDĚT
Barbora Š. (sluník) ID 7445 , mimibazar.cz/slunik (18. 4. 2013, 18:33)
Balíček máte dávno doma, na poštu chodím 1x týdně, častěji to nestíhám, vše je uvedeno v podmínkách. (comp)
ODPOVĚDĚT
Petra V. (louny) ID 63140 (5. 11. 2012, 13:49)
Dnes se mi vrátily zpět hračky, které jsem Vám zaslala s tím, že odstupuji od smlouvy a žádám o vrácení peněz. Jedna hračka je nefunkční a obě jsou tak špinavé a oslizlé, že rozhodně neodpovídají inzer. stavu.Byl pro mě šok, když se mi dnes vrátil balíček zpět s tím, že jste ho odmítla převzít !!! Takže tu mám dvě hračky na vyhození a navíc jsem přišla o peníze...
ODPOVĚDĚT
Barbora Š. (sluník) ID 7445 , mimibazar.cz/slunik (6. 11. 2012, 17:06)
Paní Petro, mám sem nakopírovat vaši odpověď jak jste nedala do hraček baterky ? A ta ostatní omáčka co sem píšete je opravdu nechutná. :-S
ODPOVĚDĚT
Petra V. (louny) ID 63140 (upraveno 8. 11. 2012, 10:40)
Jednala jsem podle pravidel "nákupu přes internet", kde mám na vrácení zboží (když s ním nejsem spokojená) a na vrácení peněz nárok - před tím vším jsem se s Vámi chtěla v klidu domluvit, ale bohužel to nebylo možné ...
ODPOVĚDĚT
Petra D. (pedl) ID 5442 , mimibazar.cz/pedl (7. 7. 2012, 18:35)
Báro, abych se vyhla dalšímu obviňování, že jsem si top chtěla pouze prohlédnout tak si ho nechávám a ve skutečnosti je mi velmi líto jak tento obchod dopadl.Já to prostě už nechci řešit. Pro mě jste velmi odměřená a nevěříte ničemu +o( co jsem vám napsala.
ODPOVĚDĚT
Hanka M. (Hanka 1) ID 18197 , mimibazar.cz/hanka1 (upraveno 19. 4. 2009, 11:50)
Dobrý den dneska dorazil (G) s čepicí no moc spokojená nejsem nepsala jste že jsou na čepici dirky jak ve vzoru tak v zažloutlé barvě jinak děkuju :-(
ODPOVĚDĚT
Barbora Š. (sluník) ID 7445 , mimibazar.cz/slunik (25. 3. 2009, 11:30)
Dobrý den Hanko, koupila jste si čepici z výprodeje za 50kč, čepice byla pletená strojově, zn. Kama. Čepici jsem před prodejem prohlížela a dírky neměla (pokud nemyslíte dírky mezi vzorem). Hodnocení jste mi napsala, aniž by jste mě kontaktovala. Do takové situace jsme se ještě nedostala, že by někdo nebyl spokojený. Částku za čepici 50+40 za poštovné vám posílám zpět, nikdy se nestavím k věcem zády.
Bára
ODPOVĚDĚT
Petra J. (mami) ID 10215 , mimibazar.cz/mami (upraveno 3. 1. 2008, 21:16)
Dobrý večer, bohužel jsem zřejmě první, kdo píše negativní hodnocení. Před Vánocemi jsem se paní ozvala na jednu mikču jako první zájemkyně a ještě pro "sichr" jsem si dala na ni ihned rezervaci.Vzhledem k tomu, že k mikině nebyl žádný bližší popis, zeptala jsem se na dva dotazy (ohledně podšití - zateplení). Paní mi u druhého dotazu odpověděla "nabízím dále k prodeji " :-o , okamžitě jsem reagovala, že mám o danou věc zájema jestli si paní všimla, že jsem první zájemce s rezervací!!!.....žádná reakce (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N)mrtvý brouk, co se dalších informací týče dodnes :-@ :-@ :-@ :-@ Paní jsem napsala NĚKOLIK mailů, zda-li mi věc prodala i přes žádání o poklady k platbě. Jednoduše je to NEFÉR JEDNÁNÍ SE ZÁKAZNÍKEM :-S :-S :-S a paní vřele doporučuji si napsat do podmínek prodeje, že se zákazník nesmí ptát na bliží popis zboží, (N) (N) (N) protože jej paní mezitím nabízí vesele dále (N) +o( +o( +o( +o(
ODPOVĚDĚT
Barbora Š. (sluník) ID 7445 , mimibazar.cz/slunik (3. 1. 2008, 20:39)
Petro, do dnešního dnes jsem nedostala od vás žádný mail :-$ takže váš dotaz jsem smazala a nabídla mikču dál k prodeji. Mimochodem pro ujasnění.
Popis mikči zněl "!!!Mikča s chlupatou kapuckou next vel 2-3"""" :-)
Váš dotaz: "Moc se mi líbí, mohu se zeptat, zda je ten kožíšek všude, nebo jen v kapuci?"""" *-) tak nevím kde je chyba *-) *-) *-) *-)
Určitě ne na mojí straně :-$ Příště zvažte co píšete, zní to hloupě :-p
ODPOVĚDĚT
Petra J. (mami) ID 10215 , mimibazar.cz/mami (3. 1. 2008, 20:49)
Jednoduše to vyřídíme přes vzkazy a přepošlu náš rozhovor, nechci Vás tady vláčet. Věřím, že jste super ženská, super kamarádka, super mamča, ale tohle od obchodu nepatřilo.
ODPOVĚDĚT
Reklama | Podmínky serveru | Desatero | Ochrana kupujících | Logo Ověřený obchodník | Dobrý prodejce | Ceník členství | Návod pro inzerci | Osobní údaje | Kontakt | Redakce
Jednotná kontaktní místa | Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů
Informace o fungování interního systému | Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s.
se sídlem náměstí Marie Schmolkové 3493/1, 100 00 Praha 10, IČO: 02346826, zapsaná v OR, sp.zn. B 19490 a dodavatelé obsahu