Celkem: 25 (zobrazuje se 1-20)
|
1, 2
další >>
|
|
|
Marketa S. (marky s)
ID 144591
(25. 3. 2015, 20:59)
|
i ja se pripojuji k negativnimu hodnoceni pani jsem psala cca 5 meilu a ani na jeden neodpovedela na balicek cekam uz skoro dva mesice . me stalo zbozi 259 kc ale hosi je koukat na dcery zklamane oči ktera balicek cekala a kazdy den se ptala . priste si dam vetsi pozor a nez neco obednam proctu si poradne hodnoceni a doufam ze s takovim jednanim se uz nikdy nesetkam. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Martina R. (rammar)
ID 415530
(18. 3. 2015, 10:57)
|
Dobry den, jsem tez zklamana cekam vic jak tri mesice a balicek nikde to se mi jeste nestalo pani nebyla ani shopna odepisovat na e-mail jen stale ten samy omluvny nedoporucuji,nedoporucuji martina.vlckova@seznam.cz,,,,pripojuji se k trestnimu oznamrni jseme na matersky a narozhazovani penez takovymhle prividelacum nemam´´´´citim zklamani,, |
ODPOVĚDĚT
|
|
Hana L. (listicka.2007)
ID 160392
(13. 3. 2015, 17:28)
|
Zdravím všechny podvedené,během příštího týdne podám trestní oznámení a napíši vám číslo spisu,ke kterému se budete moci připojit v místě vašeho trvalého pobytu!Hana Lišková ID 160392 email listicka.2007@atlas.cz |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Hana Ř. (dveře)
ID 156359
(13. 3. 2015, 16:30)
|
Tak jsem taky nedostala balíček.To se mi stalo poprvé.Čekala jsem na tu dodací lhůtu 30 dní a nic.A vidím,že nejsem jediná. |
ODPOVĚDĚT
|
|
Hana L. (listicka.2007)
ID 160392
(24. 2. 2015, 14:14)
|
Dobrý den,peníze jsem převedla v polovině prosince lonského roku,ani po urgenci nemám zboží,ani peníze zpátky!Jedná se o 597Kč,prosím o instrukce o podání trestního oznámení.Koukám,že je nás víc než dost a částka tedy dost vysoká na to,aby to paní neprošlo!Děkuji Hana Lišková ID160392 imail-listicka.2007@atlas.cz |
ODPOVĚDĚT
|
|
Alexandra G. (lexa2607)
ID 112768
(23. 2. 2015, 19:55)
|
Tak jsem také bez balíčku i bez peněz. Paní je pěkná jezinka, bude-li to možné ráda se přidám k trestnímu oznámení. Saša G. |
ODPOVĚDĚT
|
|
Monika G. (gmonika)
ID 21811
, mimibazar.cz/gmonika
(19. 2. 2015, 8:59)
|
taky se přidávám k podvedeným. Moje první zkušenost za deset let . Paní měla tu drzost nabízet zboží i potom co zde měla špatné hodnocení. Moje chyba, že jsem nezkontrolovala . Taky doufám, že se vyřeší, jinak se přidávám |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Lucie H. (lucik83)
ID 247769
(14. 2. 2015, 23:34)
|
Zkouším to také ještě přes negativ, již 2 měsíce mi paní také dluží platbu, snd se to vyřeší, pokud ne, přidám se k trestnímu oznámení, již mám s tímto zkušennost, policie v tomto není ani tak bezmocná, naštěstí... |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Lenka Č. (lenora10)
ID 210451
(10. 2. 2015, 21:35)
|
Tak do dnešní doby mi nic nedošlo a pochybuji , že dojde!! Nevím jak velká škoda je to celkem co paní zlodějka způsobila, aby to policie řešila? Já jsem přišla o 600,- Bylo by dobré se spojit a to TO podat!! |
ODPOVĚDĚT
|
|
Lucie V. (Lucymarie)
ID 32061
(11. 2. 2015, 17:44)
|
Já svých 500Kč taktéž nehodlám nikomu věnovat zadarmo. Paní Eliško, paní Lenko, ráda se s Vámi spojím. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Lucie H. (lucik83)
ID 247769
(14. 2. 2015, 23:40)
|
Leni stačí to podat ústně kdekoli na policii...Zabere to chvilku. Je dobré dát pak dohromady čísla spisu, má to pak větší váhu, pokud je škoda větší a myslím že se vše rychleji vyřeší...Bohužel jsem zde něco podobného zažila. Nakonec se z dotyčné vyklubala velká podvodnice (dluh šel do několika stovek tisíc korun), proběhl soud a po roce a půl se mi peníze dokonce vrátily! Takže já jsem v tomto optimista |
ODPOVĚDĚT
|
|
Eliška B. (Elis.B)
ID 396196
(upraveno 11. 2. 2015, 20:29)
|
Přidávám se k nespokojeným zákazníkům Mám objednané asi za 500kč.Čekám 14dní na balíček a nic. Paní se neozývá.Jestli to nevyřeší tak na ni podám trestní oznámení.Jsem na mateřské a nenechám se okrádat . Tímto vás varuji.Takže to koukejte vyřešit |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Tereza R. (BAZAREK TEA)
ID 140544
, mimibazar.cz/BAZAREKTEA
(8. 2. 2015, 20:06)
|
BOHUZEL VELKA NESPOKOJENOST,CEKAM SKORO 14 DNU NA BALICEK A NIC SE NEDEJE,STALO MNE TO JEN 100KC,ALE I TAK TO BYLI MOJE PENIZE!!!!!!!!NEDOPORUCUJI!!!!!! |
ODPOVĚDĚT
|
|
Eliška K. (palomitka)
ID 404012
(7. 2. 2015, 19:43)
|
Dobry den.Ani já nemám po dvou měsícich balíček.Paní nereaguje na emaily prostě nic.Jednalo se o šaty za 199kč s poštovnym zdarma.Koubíková |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Zdeňka H. (iacek)
ID 79052
, mimibazar.cz/zdenkahaklova
(7. 2. 2015, 10:45)
|
dobrý den já Také se přidávám k negativním hodnocením - sliby, že balíček je na cestě atd a balíček nikde už to trvá moc dlouho skoro 2 měsíce a nic . Chci zpět své peníze! |
ODPOVĚDĚT
|
|
Lucie B. (blucisek)
ID 388205
(5. 2. 2015, 20:07)
|
Také se přidávám k negativním hodnocením - sliby, že zítra balíček pošle a neposlala nic. Chci zpět své peníze! |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Petra B. (pytlice)
ID 14524
, mimibazar.cz/pytlice
(4. 2. 2015, 21:19)
|
Je mi líto, ale musím se přidat i s mým nepříjemným hodnocením. 9.12. jsem zaplatila za zboží,mělo být do 30 dnů. Po mé urgencí paní psala, že je balíček na cestě. Nebyl.... prý dorazil na její adresu a ne na mojí. 26.1. prý posílá balíček na mojí adresu i s číslem podacího lístku. Ale opět se nice neděje. 31.1. na dotaz, jak to s mým balíčkem vypadá, nereaguje...... Takhle nevypadá solidní jednání. Petra |
ODPOVĚDĚT
|
|
Lucie V. (Lucymarie)
ID 32061
(3. 2. 2015, 20:05)
|
Dobrý den. Dne 4.12.2014 jsem zaplatila peníze s tím, že zboží bude do měsíce u mne (čili 4.1.2015). Po mém kontaktování paní Petry mi poslala nějaký link (nefunkční) o tom, že od 11.1.2015 je zboží v Česku. Nevím kde v Česku, ke mně do dnešního dne nedorazilo. Vzhledem k tomu, že nejsem záložna a dva měsíce máte k dispozici mé peníze, ocenila bych, kdybyste je vrátila. Děkuji Lucie |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Lenka Č. (lenora10)
ID 210451
(3. 2. 2015, 19:24)
|
Musím reagovat ..Bohužel mi také paní slibovala že balíček je na cestě ke mě ale bohužel.. Jsem zvědavá kdy mi to obědnané zboží teda dojde.. peníze jsem odesla ihned . Paní jen slibuje a nic se neděje.. Pokud mi nedojde do týdne budu chtít zpět 600,-!!! |
ODPOVĚDĚT
|
|
Pavla Nyklová (debzik)
ID 421359
(17. 12. 2014, 11:24)
|
Místo XXL plyšáků mi dorazily 2 mini plyšáci,kteří rozhodně nemají hodnotu 700kč,tento obchod je výsměch.Paní nereaguje ani na mé zprávy,jménem svého dítěte děkuji za opravdu hnusný vánoční dárek a určitě nedoporučuji |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Milada B. (damilka)
ID 217617
, mimibazar.cz/damilka
(upraveno 10. 1. 2014, 13:53)
|
NEDOPORUČUJI Dne 15.11. jsem odeslala platbu za objednaný svetr - do dnešního dne nedorazil. Když jsem se dotazovala, tak se paní omlouvala na předvánoční shon, že zapomněla a že ho hned posílá. Od té doby nic - žádná komunikace . Dne 9.1. svetr doručen po nahlášení adminům a pozastavení účtu |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Petra A. (Wetra)
ID 73208
(3. 2. 2014, 14:12)
|
Mrzí mě to, ani jsem nevěděla, že jsem odstavená. Prostě jsem v tom pracovním a vánočním blázinci poslaal zboží jinam Omluvila jsem se a poslala i dárek |
ODPOVĚDĚT
|
|
irena f. (snoopi)
ID 80538
(25. 8. 2013, 14:09)
|
!!!!!!!!! NEDOPORUČUJI !!!!!! Paní Petra prodává zboží, které neodpovídá popisu! Poslala mi kabelku, která byla roztrhaná, špinavá a rozbitá. Když jsem chtěla kabelku reklamovat, nařkla mně, že jsem si kabelku rozbila sama. Nabídla mi, že ji mohu kabelku vrátit zpět a ona potom rozhodne, jestli mi vrátí peníze a kolik. Co to je za přístup? Navíc se odvolává na fotky, které jsou bůhví jak staré a vyfocené z těch stran, aby chyby nebyly vidět. V žádném p |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Petra A. (Wetra)
ID 73208
(27. 8. 2013, 16:29)
|
Je to standardní postup reklamace. Chcete-li vrátit zboží, máte ho poslat zpět a na základě toho požadovat vrácení peněz. Ano, kabelka byla v super stavu, viz foto. Jediné, co se mohlo stát je to, že byla uvnitř zmazaná od pudru, jednou se mi vysypal. Byla to Guesska za 350,- Kč, ale od počátku jste řešila halíře za poštovné (nakonec jsem se do toho sotva vešla), to a ono. Nemusela jste si ji brát, prodala bych ji 10x lépe. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
irena f. (snoopi)
ID 80538
(28. 8. 2013, 11:08)
|
Je to standardní postup v obchodě, kde máte ke svým penězům doklad. Ale vzhledem ke zkušenostem, které s Vámi mám, nemám důvěru v to, že bych své peníze ještě někdy viděla. Kabelka byla v super stavu? Možná když jste si ji koupila, ale přišla mi počmáraná od propisky, zalátovaná, s rozbitým zipsem a natrženými ušima, to však na vašich kamufláž fotkách nebylo vidět. Proč byste jinak takovou „luxusní“ kabelku prodávala tak levně? A co sem pletete po |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
irena f. (snoopi)
ID 80538
(28. 8. 2013, 11:09)
|
A co sem pletete poštovný, když řešíme zboží? Navíc pokud si dobře vzpomínám, tak jste řešila to, že musíte na poštu autem a že vás to stojí peníze. Ano máte pravdu. Neměla jsem si ji brát. Sehnala bych 1000x lepší. |
ODPOVĚDĚT
|
Celkem: 25 (zobrazuje se 1-20)
|
1, 2
další >>
|