Jitka K. (Kubíčci) ID 7077
|
|
mimibazar.cz/jiku
|
Oblast: Semily |
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
|
Registrace: 8. 11. 2005 |
Naposledy: 20. 12. 2021, 15:16
|
Aktualizace: 2. 6. 2021, 23:34
|
|
|
|
|
Oksana F. (Tobiašek)
ID 11922
, mimibazar.cz/tobiasek
(3. 11. 2013, 9:57)
|
Nedoporučuji.Bunda přišla špinavá.Následující reklamace,probíhala špatně.Pozor!!!!! při reklamaci a následovném vrácení peněz,paní nevrací celou částku peněz.Díky tomuto obchodu jsem přišla min.o 120kč+dvoje poštovné.Za celou dobu co nakupuji na mimibazaru,byl tento prodávající nejhorší ze všech. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Jitka K. (Kubíčci)
ID 7077
, mimibazar.cz/jiku
(3. 11. 2013, 10:21)
|
Paní Oksano,ano,bunda byla ušpiněná ze skladu-měla v podpaží malý flíček,kterého jsem si nevšimla,ale Vy jste bundu nechtěla reklamovat-to by se Vám bez flíčku vrátila zpět(šlo odstranit houbičkou a troškou mýdla),Vy jste bundu nechtěla a chtěla jste ji vrátit a ještě inkasovat poštovné,to přeci nelze.Vrátit zboží můžete,ale na vlastní náklady.Váš negativ je můj první za dobu podnikání,ale věřím,že zákazníci si udělají obrázek sami . Nejprve jste se mnou smlouvala o ceně a pak toto - je vidět, že z toho chcete vytřískat maximum ... |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
Jitka K. (Kubíčci)
ID 7077
, mimibazar.cz/jiku
(3. 11. 2013, 10:24)
|
A ještě by to chtělo si osvěžit matematiku ... nechápu jakým zůsobem jste mohla přijít minimálně o 120Kč + dvoje poštovné ??? Jediné co Vás to celé stálo je to dvojí poštovné, ale to zde na MMB každý normálně zaplatí, pokud si věci chce vyzkoušet, objedná a poté když se mu nelíbí nebo nesedí, tak zboží vrací, to je samozřejmé a je to holt daň za objednávání zboží z pohodlí domova . Ono když pojedete na nákup, tak tím strávíte celé dopoledne a za dopravu d |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Andrea E. (Nika3)
ID 7603
, mimibazar.cz/nika3
(27. 12. 2011, 19:42)
|
Mrzí mě to, ale musím dát negativ. Paní Jitka neuvedla v inzerátu vady bot, které jsem koupila, uvedla pouze, že boty jsou nošené, používané, ale boty měly vady jeden prasklý šev, druhý prasklý šev skrz botu, takže by to bot zatékalo a natržený suchý zip, který by se při dalším používání mohl utrhnout. Měla jsem nárok i na vrácení poštovného, protože v popisu nebyly uvedeny vady, jedno poštovné jsem si v rámci vstřícného kroku zaplatila, druhé jsem p |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Jitka K. (Kubíčci)
ID 7077
, mimibazar.cz/jiku
(28. 12. 2011, 16:42)
|
Na svoji obhajobu musím říci, že paní jsem prodávala značkové boty za 1/4 původní ceny,v inzerátu bylo uvedeno, že jsou nošené, v dobrém stavu a že určitě ještě poslouží ... žádné vady jsem neshledala. Paní našla dva povolené švy na špici boty,okem neviditelné, žádná díra do bot y tam nebyla ! Pravdou je, že u botky byl jeden suchý zip opravdu nepatrně natržený, boty však nebyly zničené, byly v DOBRÉM STAVU. Paní s botami nebyla spokojená, umožnila |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
Jitka K. (Kubíčci)
ID 7077
, mimibazar.cz/jiku
(28. 12. 2011, 16:42)
|
... umožnila jsem ji botky vrátit a vrátila ji plnou cenu za boty. Paní požadovala úhradu poštovného, na které neměla nárok, jelikož nešlo o věc novou, na kterou by jinak platil ze zákona nárok na vrácení bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní. Paní hrozila udělením negativu, který mi i udělila, přesto doufám, že jediný negativ neodradí zákazníky od koupě u mě v albu, myslím, že 1840 kladných hodnocení mluvím za své a kdo u mě nakupoval, ví, že nejsem žádný podvodník a snažím se každému vždy vyjít vstříc |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
Andrea E. (Nika3)
ID 7603
, mimibazar.cz/nika3
(28. 12. 2011, 21:12)
|
Netvrdím, že jste podvodník, to v žádném případě, ale měla jsem právo na vrácení poštovného, protože jste vady neuvedla, nečekala jsem "jako nové" zboží, ale měla jste uvést vady, abych si mohla zhodnotit, zda s těmito vadami boty chci nebo ne. Jeden šev byl kosmetická vada, ten neřeším,ale druhý šev byl skrz, když jsem prostrčila malíček skrz díru dovnitř boty, není to nepatrná dírka. A sucháček byl také natržený, a trhal by se dál. JInak Vám samo |
ODPOVĚDĚT
|
|
Martina J. (dolce88)
ID 219913
(16. 4. 2010, 12:00)
|
Dobrý den dnes mi prišel baliček s botkymi zaplatila sem více za botky adidas 39 bilo ruzovo stribrne a prisly botky bilo ruzove levnejsi!!!! doufam ze se s pani domluvime budto na vymene botek za ty spravne co jsem zaplatila a nebo doplatek co mi dluzi na muj ucet ihned zpet!!! |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Jitka K. (Kubíčci)
ID 7077
, mimibazar.cz/jiku
(16. 4. 2010, 13:08)
|
Dobrý den Martino,
velmi se omlouvám, došlo k záměně s jinou objednávkou, samozřejmě to nebyl úmysl a botky Vám vyměním nebo vrátím doplatek, myslím, že nebylo nutné hned udělovat negativní hodnocení, každému se snažím vždy vyjít vstříc, toto si opravdu nezasloužím |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
Jitka K. (Kubíčci)
ID 7077
, mimibazar.cz/jiku
(16. 4. 2010, 19:31)
|
Martino, penízky jsem Vám právě odeslala na Váš účet, jsem ráda, že jsme se domluvily a ještě jednou se omlouvám za záměnu balíků .... Mějte se hezky, Jitka |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
Lucie M. (Lucik0312)
ID 73713
(16. 4. 2010, 19:59)
|
Jitko nebuďte smutná, jedno špatné hodnocení z mnoha výborných nic na vašich obchůdkách nezmění )) Možná by bylo fajn, kdyby Vám paní hodnocení změnila a byl by klid na vaší i její straně... Věřte, že každý vidí, jak s Vámi obchůdky probíhají a jedno hodnocení na nikoho nijak zle nepůsobí... |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
Jitka K. (Kubíčci)
ID 7077
, mimibazar.cz/jiku
(16. 4. 2010, 20:59)
|
Lucko, děkuji mockrát za podporu |
ODPOVĚDĚT
|