Olga K. (Oloušek.) ID 6498
|
|
mimibazar.cz/olousek
|
Oblast: Přerov |
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
|
Registrace: 23. 10. 2005 |
Naposledy: 10. 4. 2022, 21:44
|
|
|
|
|
|
Anonymní uživatel (Zrušený účet)
ID 46221
(21. 11. 2010, 9:03)
|
Chtěla bych upozornit maminky, aby paní Olze neodporovali.. paní Olga mi napsala špatné hodnocení, zakoupila si totiž u mě dvoje kalhoty, jedny neseděli a chtěla vrátit peníze.V podmínkách mám, že zboží vyměňuji, peníze nevracím.VYHROŽOVALA MI HNED ZÁKONÍKEM A KDYŽ JSEM JÍ UPOZORNILA, ŽE ZÁKON NEPORUŠUJI, A NABÍDLA JÍ, ŽE NA KALHOTY MÁM DALŠÍHO ZÁJEMCE, ŽE JÍ TEDY VRÁTÍM PENÍZE!!!NEOZVALA SE A HNED MI NAPSALA ŠPATNÉ HODNOCENÍ!takže díky |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Olga K. (Oloušek.)
ID 6498
, mimibazar.cz/olousek
(21. 11. 2010, 11:43)
|
Napsala jsem pouze, že mám nárok na vrácené zboží ze zákona, což není vyhrožování, vrácení peněz nabídla až po tomto. Kalhoty neseděli střihem nikoliv velikostí, tudfíž výměna nic neřešila a jiné zboží jsem si u nakupující nevybrala.Víc se k tomu nehodlám vyjadřovat, své jsem již napsala do hodnocení prodávající. Zákon prodeje zboží na netu vč. vrácení na adresu prodávajícího bez udání důvodu, pokud nesedí, snad platí pro všechny stejně, tzn. i na MMB. Zboží bylo pouze odzkoušené vč. cedulky, nijak nepoškozené. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
Anonymní uživatel (Zrušený účet)
ID 46221
(21. 11. 2010, 12:10)
|
A já Vám pouze napsala, že nárok na vrácení podle zákona máte v případě, že je zboží v originál balení...přesto jsem Vám v tomto mailu ihned nabídla, že mám zájemce a že Vám peníze vrátím!!ale na to jste už Olgo nereagovala!!a rovnou mi psala špatné hodnocení, což je dost nefér, protože je to jen kvůli Vaší ješitnosti...někdo Vám řekl, že nemáte 100%pravdu..VĚRA |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
Olga K. (Oloušek.)
ID 6498
, mimibazar.cz/olousek
(21. 11. 2010, 13:51)
|
Za tím, že mám pravdu si stojím, budete se divit, ale mám i ten vás obyčejný igelitový pytlík v kterém kalhoty došly. To že někomu zboží pouze vyměňujete, můžete tak akorát říct u Vás v kamenném obchodě, nikoliv na netu. Chápu, že Vám nebylo vrácení zboží po vůli, ale tak to prostě na netu funguje, neboť ho nelze fyzicky vidět, odzkoušet, ale vy se s tím nechcete smířit. Budete se divit, ale nikdy jsem tento problém s žádnou prodávající neměla a do vašeho hodnocení jsem pouze vyjádřila svůj názor. Můžu Vás ujistit, že špatnén hodnocení jsem napsala teprve podruhé, a to proto, aby někdo nedopadl jako já, když máte ty "svoje" podmínky prodeje, co se týče "nového zboží" s dokladem. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
|
Anonymní uživatel (Zrušený účet)
ID 46221
(21. 11. 2010, 18:32)
|
Drahá Olgo, stále neuznáváte, že hodnocení jste mi dala za to, že Vám nechci vrátit peníze!!!!OVŠEM JÁ VÁM DEN PŘEDTÍM V MAILU NABÍDLA!!!!!ŽE VÁM PENÍZE VRÁTÍM!!!MÁM MAILY SCHOVANÉ!!! TAKŽE TO JE OD VÁS DOST PODRAZÁCKÉ...PROTO JSEM SE VYJÁDŘILA V HODNOCENÍ I JÁ, KAŽDÁ MINCE MÁ TOTIŽ DVĚ STRANY, TAK AŤ MAMINKY VIDÍ OBĚ..SBOHEM |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
|
|
Olga K. (Oloušek.)
ID 6498
, mimibazar.cz/olousek
(21. 11. 2010, 19:03)
|
Podívejte se, nejdřív jste napsala, že peníze nevracíte, až na druhý můj mail s odkazem na zákon, jste pak napsala, že mi je tedy vrátíte, nejspíš z milosti a že jste se lekla, že to napíšu do hodnocení, ale nezapomněla jste do mailu připsat, že nevěříte, že zboží není poškozené. Zboží jsem se nakonec rozhodla nevrátit, protože po doručení k vám by jste mi mohla také napsat, že došlo poškozené, i kdyby to nebyla pravda a já bych neměla nakonec nic a ještě by mně to stálo poštovné. Byla jsem několik let komerčním prodejcem na MMB a nikdy by mně nenapadlo, napsat zákazníkovi, pokud se rozhodl zboží vrátit, že pouze výměna, když na odstoupení má nárok. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
|
|
|
Anonymní uživatel (Zrušený účet)
ID 46221
(22. 11. 2010, 0:29)
|
Zřejmě nemá smysl s Vámi debatit..JSTE JAKO MUŽ, MÁTE VŽDYCKY PRAVDU..myslím, že když mám za tři roky obchodování na MMB druhé špatné hodnocení-první bylo od paní co zablokovali účet, protože neplatila a neposílala zboží- ode mě byste se podrazu nedočkala. ROZHODNĚ JSEM SE NEZALEKLA, ALE JAK JSEM PSALA MÁM O KALHOTY DOST ZÁJEMCŮ, TAKŽE JSME SE S MANŽELEM DOHODLI, ŽE VÁM PENÍZE VRÁTÍME, ŽE KALHOTY SE PRODAJÍ..JINAK SI STOJÍM ZA SVÝM, V ZÁKONÍKU SICE J |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
|
|
|
Anonymní uživatel (Zrušený účet)
ID 46221
(22. 11. 2010, 0:51)
|
V ZÁKONÍKU SICE JE, ŽE ZBOŽÍ MŮŽETE VRÁTIT, ALE V ORIGINÁL BALENÍ A TO JE TO CO JSEM SE VÁM SNAŽILA VYSVĚTLIT.. BOHUŽEL SE MI VRACELO ZBOŽÍ POŠKOZENÉ, BEZ VISAČKY A NEBO ŠPINAVÉ-VYDÁVANÉ ZA NENOŠENÉ..PROTO JSEM ZMĚNILA PODMÍNKY.. NEMÁ SMYSL, ABY VÁM KALHOTY LEŽELY DOMA, TAKŽE MI JE KLIDNĚ MŮŽETE ZÍTRA ZASLAT, JEN MĚ UPOZORNĚTE..TO JE NAPOSLEDY CO SE K TOMU VYJADŘUJI,ale stojím si za svým, dát někomu ŠH za to, že vám nevrátí peníze, když Vám vrácení nabídne, je nefér.SBOHEM VĚRA |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Anonymní uživatel (Zrušený účet)
ID 73869
(23. 11. 2010, 14:48)
|
Máte povinnost vrátit peníze, navíc na stránkách Vám chybí IČO, což by jistě zajímalo pár institucí ! |
ODPOVĚDĚT
|