Martina E. (martina18) ID 60833
|
|
mimibazar.cz/martina18
|
Oblast: Valašské Meziříčí |
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
|
Registrace: 31. 5. 2007 |
Naposledy: 31. 1. 2024, 16:02
|
Aktualizace: 31. 1. 2024, 16:02
|
|
|
|
|
Petra V. (dracek81)
ID 602175
(upraveno 6. 8. 2021, 16:53)
|
Dobrý den,s paní bohužel spokojená nejsem ,její podmínky prodeje neodpovídají se skutečností, první týden po objednávce kdy nekomunikovala se omluvila, že byla na neplánovane dovolené a napsala že kromě jedné věci má vše skladem, souhlasila jsem a paní mi to přepočítala ale já už to měla zaplacené, takže mi zatím za to chybějící zboží peníze nevrátila a opět nekomunikuje, nejde o velkou sumu ,ale jde o princip ,tak mě to donutilo napsat takovou recenzi |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Štěpánka V. (jokeš)
ID 483752
, mimibazar.cz/jokes
(28. 4. 2021, 8:41)
|
Zatím špatná zkušenost, neboť prodejce vůbec nereaguje na mě vzkazy Nevím, co si o tom mám myslet. Zboží jsem hned uhradil a je ticho po pěšině. Nelíbí se mi takový přístup |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Martina E. (martina18)
ID 60833
, mimibazar.cz/martina18
(29. 4. 2021, 17:25)
|
Dobrý den, bohužel chodím také do práce ... Na eshopu jste objednala zboží, které není skladem a u kterého je uvedena dostupnost: Dočasně nedostupné. Platba Vám byla vrácena zpět na účet. |
ODPOVĚDĚT
|
|
Eliška W. (eliskawiglasz)
ID 539180
(23. 5. 2020, 22:55)
|
Tohoto prodejce určitě nedoporučuji!!! Dne 20.4. 2020 jsem u paní objednala zboží v hodnotě 1750,- Do dnešního dne 23.5. 2020 mi objednané zboží nepřišlo. Paní nebere telefon a ani nereaguje na email. Z důvodu špatné komunikace jsem odstoupila od kupní smlouvy a požaduji vrácení peněz. V případě pokračující ignorace ze strany prodávající postoupím stížnost na Českou obchodní inspekci. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Martina E. (martina18)
ID 60833
, mimibazar.cz/martina18
(24. 5. 2020, 10:02)
|
Omlouvám se za komplikace, osobní důvody, platba vrácena |
ODPOVĚDĚT
|
|
Barbora V. (Baroch)
ID 244991
(3. 2. 2014, 10:03)
|
Objednala jsem si ninja meč a bohužel jsem velmi nespokojená s jeho kvalitou (viklá se jílec, olupují nálepky a barva, kterou je meč natřený). |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Martina E. (martina18)
ID 60833
, mimibazar.cz/martina18
(upraveno 3. 2. 2014, 13:15)
|
Zboží (ninja meč 48Kč) jsem z orig.obalu nevybalovala, nekontrolovala. Mohla jste požádat o slevu, výměnu nebo reklamovat. Nic z toho jste neučinila... |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Barbora V. (Baroch)
ID 244991
(3. 2. 2014, 13:40)
|
Před týdnem jsem Vám napsala mail, že s kvalitou zboží skutečně nejsem spokojena, ale že ho vzhledem k jeho ceně nechci posílat zpátky (náklady na další poštovné, čas a energie jsou v nepoměru k potenciálnímu finančnímu vyrovnání). Očekávala bych, že alespoň vyjádříte lítost nad špatnou kvalitou, případně se omluvíte, vůbec jste se neobtěžovala odpovědět (mail mohu na důkaz zkopírovat), proto jsem přistoupila k negativnímu hodnocení. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
Martina E. (martina18)
ID 60833
, mimibazar.cz/martina18
(3. 2. 2014, 13:53)
|
Žádné vyjádření jste nepožadovala, nic jste nechtěla, jen jste oznámila, že nejste spokojena s kvalitou meče a že vracet vzhledem k ceně, času nebudete. Mohla jste požádat o slevu, výměnu či reklamaci. S komunikací nemám problém a vždy vyjdu maminkám vstříc. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
Barbora V. (Baroch)
ID 244991
(3. 2. 2014, 13:57)
|
Potom má každá z nás jinak nastavené hranice slušného chování a komunikace. Přirozeně jsem očekávala odpověď a neuškodila by ani omluva, případně návrh řešení. Absence jakékoli reakce v soukromé mailové komunikaci mě přinutila řešit to veřejně. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
|
|
Martina E. (martina18)
ID 60833
, mimibazar.cz/martina18
(3. 2. 2014, 14:12)
|
Řešení situace jste mi oznámila tím, že zboží vracet nebudete. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
|
|
Barbora V. (Baroch)
ID 244991
(3. 2. 2014, 14:15)
|
OK, takže Vám přijde v pořádku, že Vás zákazník upozorní na špatnou kvalitu zboží a Vy se ani neobtěžujete mu odpovědět? Nejde o tu stovku, ale o princip. |
ODPOVĚDĚT
|