Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

Negativní hodnocení uživatele Roman H. (Romano) ID 60698

ÚČET BYL POZASTAVEN
Roman H. (Romano) ID 60698
Oblast: Brno
Registrace: 30. 5. 2007
Naposledy: 22. 12. 2007, 10:03
INZERÁTY 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
HODNOCENÍ 216
VŠECHNY FOTOGRAFIE 0
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
HODNOTIT MOHOU POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
VŠECHNA | POZITIVNÍ | NEGATIVNÍ | NEUTRÁLNÍ
Inzerent získal za poslední měsíc 0 negativních hodnocení , celkem již získal 8 negativních hodnocení
Andrea W. (andy15) ID 41188 , mimibazar.cz/andy15 (8. 2. 2008, 18:05)
Také já musím přidat záporné hodnocení (N) (N) (N) V prosinci jste mi sliboval, že v lednu bude nové zboží a medvídka - rádio mi vyměníte, ale během ledna vůbec nereagujete na mé e-maily :-@ 8o| No nic, tak máme aspoň medvídka bez rádia.Kdo ví jak by to dopadlo, v případě, že bych Vám medvídka zaslala *-), jestli bych viděla zpět peníze nebo funkčního medvídka s rádiem???????????? (6) Je mi líto maminek, které balíčky vůbec neobdržely (N) Andrea
ODPOVĚDĚT
Hana H. (mamka H) ID 20859 (4. 2. 2008, 18:14)
I já dávám negativní hodnocení (N) (N) (N) už měsíc se snažím o kontakt s vámi a nic (nejdeto) .Jsem s vámi nespokojená. (N) (N) (N)
ODPOVĚDĚT
Hana B. (hanyk) ID 9769 , mimibazar.cz/hanyk (30. 1. 2008, 22:44)
To ,že byl pozastaven účet ;-)neznamená,že není možné odepsat na moji reklamaci odžmolkovače. (N)Snažím se již 14 dní o kontakt,ale děláte mrtvého brouka. (tudledudle)nebo jsme Vám pro legraci?
Fakt chci vrátit peníze!!! (cinky) (hadka)
ODPOVĚDĚT
Petra B. (petula.b) ID 95348 (18. 12. 2007, 9:55)
Chci se zeptat jak je možné že jsem vyhrála v aukci pytle z tv shoppingu a dostala jsem pytle made in china. Navíc jsem v aukci vyhrála 1 balík pytlů dne 5.12. ty byli zaplaceny včetně poštovného. O dva dny později jsem vyhrála další dva balíky pytlů po naší domluvě jsem si myslela, že mi je pošlete v jednom balíku.( dva v jednom¨) Je sice pravda, že jsem omylem poslala jinou částku ale vzapětí jsem svou chybu napravila. Takže jsem od Vás čekala dva balíky za které jsem zaplatila poštovné. Představte si mé překvapení, když mi vše přišlo v jednom balíku za jedno poštovné! :-( 8-| Jsem sice na aukci teprve měsíc, ale Vaše jednání se mi nelíbí.Ten první balík měl přijít dříve. Pak jste se upomínal o peníze, pak jste ty pytle neměl i když v aukci byly, nakonec mě z prominutím ošidíte na poštovném... +o( (N) (6) Pytle jsem vyzkoušela včera, uniká z nich vzduch, podle obalu to jsou jiné pytle než jsem vyhrála... to jsem si je rovnou mohla koupit u ťamanu těm bych je mohla aspoň omlátit o hlavu a levněji!! MOJE RADA ZNÍ MAMINKY VYZKOUŠEJTE SI KVALITU TĚCHTO PYTLŮ :-S
ODPOVĚDĚT
Roman H. (Romano) ID 60698 (18. 12. 2007, 17:21)
Milá paní, to že jste zde teprve měsíc - je vidět, protože neumíte slušně jednat, hodnocení máte 0,takže by jste se měla naučit,že zde se jedná slušně. Pokud pošlete špatnou částku a já čekám na doplatek je jen moje věc jestli pak v jeden den pošlu dva nebo jeden balík. A jestli jste si nevšimla u mne nejste rozhodně první,kdo zkouší kvalitu těchto pytlů a co se týče obměny balení - jsou to stejné pytle! Myslíte že třeba Fidorka má stále stejný obal? A ještě k tomu,že jsem pytle neměl? Byly odeslány následující den po přijetí platby na účet!
ODPOVĚDĚT
Petra B. (petula.b) ID 95348 (19. 12. 2007, 7:18)
první platbu jsem poslala správně a tento balíček měl být odeslán zvlášt druha platba byla 4dny poté od 9.12 jsta měl peníze za první pytle ale balíček přišel až 18.12 takže jste naspěch neměl poslala jsem pro upřesnění omylem místo 297kč279kč to znamená o 18kč méně ale vy jste v dobu kdy jste psal mail věděl že ušetříte na poštovném a pytle fungují z devíti kusu pouze 3!!!!!!!!!!a navíc obal múže být jiný to ano ale značka tv Produkt ZÚSTÁVÁ ale na těchto pytlech tato značka není a na obrázku kde se pytle dražily je přímo foceno tv shop fidorka múže mít jiný obal ale je to pořat fidorka se značkou orion ale pytle měly být z tv shopu a ne z číny !!!!!!!!!!!!!!!UMYSLNĚ JSTE MĚ PODVEDL !!!!AVE STEJNY DEN JSEM VYHRÁLA JINOU AUKCI VE STEJNY DEN JAKO VÁM JSEM JI PLATILA A BALÍČEK JSEM MĚLA O 8DNÍ DŘÍVE na muj mail jste psal že vám pytle došly tak to nepopírejte je to ubohé a těch 18kč jsem vám poslala hned obratem tak se nesnažte hodi to na mně
ODPOVĚDĚT
Roman H. (Romano) ID 60698 (19. 12. 2007, 22:42)
Měla by jste vážit slova,ale to asi neumíte: nikoho jsem úmyslně nepodvedl a nikdy jsem zde vakuové pytle od firmy TV Product neprodával a také to zde ani nereklamoval, než někoho osočíte,podívejte se pořádně na televizi a zpět na pytle , které jste vyhrála!!!! To je poslední co Vám k tomu řeknu , krásné svátky!!!!
ODPOVĚDĚT
Petra B. (petula.b) ID 95348 (20. 12. 2007, 8:03)
obrázek z vaší aukce mám uloženy je na něm focena značka tv shop proč tedy navíc lžete,,?????????MÁM VÁM POSLAT FOTKY PYTLÚ TĚCH KTERÉ JSEM OD VÁS DOSTALA A TY KTERÉ JSTE NABÍZEL V AUKCI,,,,,?? ve skladech na slatinách jsem si mohla nakoupit sama (N) (N) (N) (N) (N) (N)maminky pozor :-| :-| :-| :-| :-| :-| :-| :-| :-|apřeji taky hezké svátky
ODPOVĚDĚT
Darina Š. (Mandarin) ID 85974 , mimibazar.cz/mandarin (8. 12. 2007, 10:05)
Dobrý den pane Romane, ani hodnocení z mé strany bohužel nemůže být kladné (N) (N) (N) Odžmolkovač, který jste mi poslal nefunguje :-@ :-@ :-@ a vy bohužel nemáte ani tolik slušnosti, abyste mi odpověděl na vzkaz :-( No co se dá dělat, i takoví lidé se tady bohužel najdou... Já jsem měla štěstí, že mám šikovného taťku opraváře, který mi to dal dokupy a odžmolkovač funguje alespoň na baterky. Doufám, že vám nikdo další nenaletí tak hloupě jako já a pořádně si rozmyslí než od vás něco koupí!!! Hezký den
ODPOVĚDĚT
Roman H. (Romano) ID 60698 (upraveno 8. 12. 2007, 14:39)
Milá paní Darino, trochu slušnosti postrádáte hlavně VY !! Mám pocit,že dámy jsou mnohem rychlejší v reakci než v promiňte v přemýšlení! Jestli si myslíte, že by všichni prodejci zde,měli sedět celý den u počítače a hned odpovídat, tak já rozhodně ne!
Pro vysvětlení ostatním maminkám překopírovávám Váš dotaz i s časem odeslání, protože vy nejste schopna počkat na odpověď ani 24hodin - v 16,09h napíšete a druhý den v 10h ráno už hodnotíte. Zde na MMB jste pouze měsíc ,tak asi nevíte,že se zde většinou jedná slušně a hned se neútočí přes hodnocení.
A POKUD MÁTE POTŘEBU VAROVAT MAMINKY ABY NENALETĚLI,TAK SE PODÍVEJTE NA MÁ OSTATNÍ HODNOCENÍ, konkrétně třeba u zmiňovaného odžmolkovače - HOVOŘÍ ZA VŠE...,takže varovat budu asi spíše já,ale před Vámi!!!!!!!
A TAKÉ VÁM PŘEJI HEZKÝ DEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Darina Lišková (Mandarin) ID 85974 (7.12.2007, 16:09) včera
Dobrý den pane Romane,
dnes dorazil balíček s odžmolkovačem. Bohužel ale když do něj vložím adaptér a zapnu, tak ani neškytne :o(((
Takže co teď???????????????
Zatím vám nechci psát negativní hodnocení, protože věřím, že to není vaše chyba a nějak se domluvíme!
Děkuji za odpověď Darina
ODPOVĚDĚT
Darina Š. (Mandarin) ID 85974 , mimibazar.cz/mandarin (8. 12. 2007, 16:29)
Pane Romane, děkuji, že jste se ozval, ale jak už jsem Vám napsala do mailu, reklamaci, kterou nabízíte, nebudu uplatňovat, protože jsme si ho spravili sami. Chápu, že nesedíte u počítače každý den, ale když vidím, že tady jste a neozvete se, tak to také o něčem vypovídá - proto jsem nepočkala ani 24 hod.!!!!!!!!!!!!!!!!!
Uznávám, že s tím varováním, jsem se unáhlila, ale snažte se pochopit i vy mne.
Přeji vám více spokojenějších maminek, než jsem byla já!
ODPOVĚDĚT
Jindřiška V. (jvrv78) ID 79817 , mimibazar.cz/jvrv78 (12. 12. 2007, 23:40)
Paní Darino, nedá mi to a musím reagovat, Vy nejspíš sedíte celý den u počítače a tak se zřejmě nudíte, mě se stala podobná věc s tím přihlášením..ono totiž když se zapomenete odhlásit a nejste u počítače třeba týden tak jste stále přihlášená - a to že jste nepočkala na odpověď minimálně 24 hodin také zajisté o něčem svědčí. Nashle.
ODPOVĚDĚT
Jana K. (krabička) ID 51277 , mimibazar.cz/krabicka (25. 9. 2007, 19:02)
:-)dobrý den koukám,že nejsem sama komu pytle nefungují (N),fakt jsem se na to těšila,co s tím??????? (box)byla bych ráda,kdyby jste se ozval díky (child12)
ODPOVĚDĚT
Roman H. (Romano) ID 60698 (upraveno 25. 9. 2007, 22:43)
Dobrý večer paní Jano, je zbytečné se tady rozepisovat , jak je mi to nemilé, celou dobu nic (cca 300 kladných hodnocení)a teď se mi zdá,že byla snad špatná celá várka...Pytle nevyrábím, takže Vám neřeknu,kde se stala chyba , tenhle typ pytlů jsem neprodával jako jediný...A co s tím? Nakoupil jsem jiné,takže pokud chcete , pošlete zpět ty špatné a já Vám je vyměním . (cinky)
ODPOVĚDĚT
Veronika P. (WERO) ID 13671 , mimibazar.cz/wero (20. 9. 2007, 17:07)
Dobrý den Romane,dnes ráno došel bleskovou rychlostí (G)s pytlema.S velkým nadšením jsem vyházela úložné prostory a začala plnit a vyfukovat :-D Bohužel asi po pár minutách se jeden z 5 balíků vyfoukl :-( a ted odpoledne už jsou vyfouknuté dva 8o|
No jestli to půjde takhle dál (N) a to už jsem ve všem tom nadšení přihodila na další várku 8-|
Pěkný den Veronika
ODPOVĚDĚT
Roman H. (Romano) ID 60698 (20. 9. 2007, 22:30)
Co na to mám říct : asi byla špatná dodávka, do pytlů nevidím, nevidím jak se s nimi zachází, aukcí na ně jsem měl už 600 - z toho 5 reklamací ( a z toho 3 tento týden) :-o .Není důvod neozvat se a domluvit se na výměně, záleží na komunikaci a slušném jednání. Přeji pěkný večer (L) Roman
ODPOVĚDĚT
Zuzana S. (piskotka8) ID 69127 , mimibazar.cz/zuzasmetazkova (18. 9. 2007, 13:43)
:-@
ja fakt nevím, jak že ostatním s tohto bazaru pytle normálne fungují a neuniká jim žádny vzduch, ja mám 6 pytlů a z každoho jednoho uniká vzduch. Večer je naplním a ráno jsou zas plné vzduchu....

JSEM TOTÁLNE NESPOKOJNA, JSOU TO ŠMEJDY!!!!
:-@ 8o| (child12) :-@ (child12) |-) (N)
ODPOVĚDĚT
Roman H. (Romano) ID 60698 (upraveno 25. 9. 2007, 21:58)
NO VY JSTE SE ALE VYŔÁDILA :-o A KOUKÁM,ŽE UŽ PO DRUHÉ :-$
OPRAVDU NEVÍM JAK TO, ŽE OSTATNÍM Z TOHOTO BAZARU FUNGUJÍ (6)
ALE KOMUNIKACi MÁTE ZAJÍMAVOU, MÍSTO,ABY JSTE NAPSALA EMAIL, ŽE MÁTE PROBLÉM,HNED VALÍTE NA HODNOCENÍ.....
ODPOVĚDĚT
Reklama | Podmínky serveru | Desatero | Ochrana kupujících | Logo Ověřený obchodník | Dobrý prodejce | Ceník členství | Návod pro inzerci | Osobní údaje | Kontakt | Redakce
Jednotná kontaktní místa | Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů
Informace o fungování interního systému | Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s.
se sídlem Komunardů 1584/42, 170 00 Praha 7, IČO: 02346826, zapsaná v OR, sp.zn. B 19490 a dodavatelé obsahu