radka k. (kubaska) ID 58731
|
|
mimibazar.cz/kubaska
|
Oblast: Praha |
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
|
Registrace: 18. 5. 2007 |
Naposledy: 5. 10. 2021, 10:15
|
Aktualizace: 20. 5. 2021, 16:53
|
|
|
|
Prosím , nenabízejte mi výměny zboží. Na tyto nabídky nebudu odpovídat. Děkuji za pochopení.
|
Barbara J. (BarusjaK)
ID 443559
(12. 11. 2013, 19:42)
|
Dobrý večer, v žádném případě nedoporučuji!!! Paní mi dle zkresleného popisu zaslala údajnou tutu sukni, která je průsvitná a spíše jako spodnička - navíc s dírou! Odmítá mi zboží vzít zpět a komunikuje sporadicky. Vynaložené peníze bych raději věnovala na charitu, než je vyhodit takovýmto způsobem!!! Janečková Barbara |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
radka k. (kubaska)
ID 58731
, mimibazar.cz/kubaska
(18. 11. 2013, 10:57)
|
Původně jsem nechtěla na tuto lež reagovat, ale nedalo mi to.Paní jsem prodala dvouvrstvou tylovou sukni ( tyl je lehká a průsvitná látka, charakteristická jemnou mřížko - tudíž je jasné, že není neprůhledná.). Sukně byla z mé strany vyfocená v reálu, včetně popisu. Paní mi chtěla sukni vrátit, že se jí nelíbí a prý má díru. Myslela jsem, že z mé strany došlo k přehlédnutí malé dírky ( sukně je nová, nepoužitá ). Po shlédnutí fotek s vadou jsem |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
radka k. (kubaska)
ID 58731
, mimibazar.cz/kubaska
(18. 11. 2013, 12:12)
|
Po shlédnutí fotek s vadou jsem málem omdlela. Paní mi nafotila maxi díru ( mimochodem ve švu ), která rozhodně při odeslání na sukni nebyla. Přes to jsem jí nabídla výměnu za stejné zboží , případně malou slevu. Bohužel k dohodě nedošlo. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Ludmila J. (ludmilaj24)
ID 117761
(18. 3. 2011, 20:40)
|
asi jste si ze mne udelala dobry den. Nechapu, co to melo znamenat. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
radka k. (kubaska)
ID 58731
, mimibazar.cz/kubaska
(22. 3. 2011, 9:13)
|
Dobrý večer, nechápu vaše hodnocení. Mamka byla od 17 hod, doma a čekala na vás. Dvakrát jste jí telefonovala a posunula čas převzetí, kterému se přizpůsobila. Pokud jste přehlédla zvonek u branky ( je to taková malá bílá krabička ), tak jste mohla zavolat i potřetí a nereagovat ihned záporným hodnocením. Z naší strany k chybě nedošlo. Jsem spolehlivá prodávající - viz mé hodnocení. Radka |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Martina Kafková (Jukina)
ID 22597
, mimibazar.cz/jukina
(30. 8. 2009, 21:00)
|
Vážená, prodala jste mi poškozené zboží a neměla jste ani kus slušnosti mi vrátit mé vynaložené náklady. Mně to stálo peníze, zboží nemám a ještě mi píšete hodnocení ? Bohužel někteří lidé některé věci asi nikdy nepochopí. A to, že jsem vám napsala, že vám budu nucena udělit hodnocení a kontaktovat admina, nebyla výhrůžka, ale holý fakt, oznámila jsem vám to---co nám nespokojeným zákazníkům také jiného zbývá. Martina |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Martina Kafková (Jukina)
ID 22597
, mimibazar.cz/jukina
(7. 8. 2009, 21:38)
|
Já bohužel nemohu napsat kladné hodnocení paní Radce. Její jednání mi přijde nesolidní, komunikace dosti suverénní a i když mi prodala děravou pláštěnku, poštovné, které jsem musela zaplatit navíc mi odmítla uhradit. Takže z obchodu s paní Radkou jsem vyšla jako poškozená, místo spokojená Martina |
ODPOVĚDĚT
|