|
|
Martina T. (martinates)
ID 82850
, mimibazar.cz/martinates
(27. 2. 2018, 10:49)
|
Bohužel se musím připojit k předchozím negativům a pro obchodování nemohu doporučit. Objednané zboží zůstalo nezaplacené. Několik dotazů, zda má kupující o věc skutečně zájem, zůstalo bez odpovědi. Není problém objednávku zrušit, ale nechávat dotazy prodávajícího bez jakékoliv reakce považuji za neslušné. Respektujte prosím skutečnost, že i čas druhých má nějakou cenu. |
ODPOVĚDĚT
|
|
Iva H. (Ivča P.)
ID 427126
, mimibazar.cz/ivcapleskacova
(25. 10. 2016, 19:49)
|
U paní jsem měla zájem o fusak, kde bylo uvedeno, že je nový pouze vypraný. Proto jsem se zeptala, zda je součástí faktura. Paní odpověděla, že fakturu nemá (kupovala prý již v těhotenství a pak nevyužila). Tak jsem obratem odpověděla, že nemám zájem, ale to jsem neměla dělat :D Prý nemám blokovat a je nelogické chtít fa u takto malé věci, pochopila by to tak u kočáru neříkám, že paní lže a je mi jasné, že se ohradí, ale jednání neuvěřitelné, ještě jsem se s tím nesetkala... |
ODPOVĚDĚT
|
|
Eva D. (ED1290)
ID 581096
, mimibazar.cz/ed1290
(27. 10. 2016, 11:20)
|
Člověk aby se tady vůbec bál napsat vlastní názor, naštěstí jsou zde i normální maminky napíšu pohled z druhé strany, mě negativní hodnocení neodradí od toho, abych napsala věci jak jsou a nebudu se bát, že ni to zkazí pověst zde na serveru a nikdo už nic nekoupí, nejsem typ sluníčkové maminky, ale také nejsem typ, který se bude bát něco říct. každý si obrázek udělá sám S paní hodně špatná komunikace, okamžité útoky ve stylu prosííím ???? - když jsem napsala, že blokuje zboží jiným zájemcům, když se ptá na věci, které jsou popsané a poté stejně zboží nechce a také zpochybnila to, že zboží je nové, jen díky tomu že už po roce nemám schovanou fakturu, přesto jsem ji opětovně ujistila, že zboží je nové a vysvětlila jak k tomu došlo - kupované v těhotenství, vyprané ( toto bylo u zboží uvedeno ) a schované, zimní fusaky se v létě neprodávají, takže prodávaný zase až na zimu |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Veronika B. (v.belinova1)
ID 238323
(30. 9. 2016, 21:13)
|
Bohužel musím napsat po 7mi letech moje první negativní hodnocení Maminka nabízela k prodeji krásný zimní fusak Lodger i s rukávníkem. Za fusak jsem zaplatila jak jsme se domluvily a čekala zásilku .. potřebovala jsem ho s sebou na Šumavu. Dlouho žádný balíček nepřišel a najednou platba od paní Evi zpět! Nechápu, nerozumim.. neokradla to ne, ale naprosto bez udání důvodu a jakého koliv vysvětlení. Pokud máte o zboží opravdu vážný zájem hledejte jinde, toto je ztráta času! Pani má fusak opět v albu!? |
ODPOVĚDĚT
|
|
Eva D. (ED1290)
ID 581096
, mimibazar.cz/ed1290
(6. 10. 2016, 18:50)
|
Dobrý den Bohužel mi platba od vás nepřišla, takže nevím proč píšete ,že se vrátila, myslím, že jste mě obvinila neoprávněně, fusak je v nabídce stále, myslím že se nic tak hrozného nestalo, jestliže se vám platba vrátila mohlo k tomu dojít z mnoha důvodů, to se občas může stát každému, škoda jen že z toho obviňujete mě. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Andrea K. (stenka)
ID 347320
, mimibazar.cz/stenka
(17. 6. 2016, 7:19)
|
Paní objedná a tím to pro ni končí. Komunikace z její strany žádná. Pro mne ztráta času, kterého s třemi dětmi nemám nazbyt. Je mi líto, ale nemohu doporučit . |
ODPOVĚDĚT
|