Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

Negativní hodnocení uživatele Andrea V. (Žížalka) ID 5624

Andrea V. (Žížalka) ID 5624
mimibazar.cz/zizalka
Oblast: Králův Dvůr
Ověřená adresa
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
Registrace: 29. 9. 2005
Naposledy: 7. 2. 2018, 9:41
INZERÁTY 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
HODNOCENÍ 658
VŠECHNY FOTOGRAFIE 0
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
HODNOTIT MOHOU POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
VŠECHNA | POZITIVNÍ | NEGATIVNÍ | NEUTRÁLNÍ
Inzerentka získala za poslední měsíc 0 negativních hodnocení , celkem již získala 10 negativních hodnocení
Miroslava M. (myrtis) ID 71838 , mimibazar.cz/myrtis (22. 12. 2015, 7:03)
Objednala jsem si závazně brusle a paní semnou nekomunikovala.Ani na druhou zprávu neodpověděla.Nedoporučuji.Mirka
ODPOVĚDĚT
Andrea V. (Žížalka) ID 5624 , mimibazar.cz/zizalka (26. 5. 2016, 10:53)
Paní Mirko, to snad nemyslíte vážně? Komunikovala jsem s Vámi jakmile jsem se dostala k emailu. Byla jsem od prosince hospitalizována .Vše Vám vysvětlila mailem tam jste se chovala slušně a teď negativní hodnocení??? Za to ze jsem neodpověděla? Žádné peníze si od vás nebrala, nic neslibovala??? Zvláštní jednání.
ODPOVĚDĚT
Marie T. (Tomeckova1) ID 357197 , mimibazar.cz/tomeckova1 (19. 9. 2013, 14:10)
Paní Andreu zásadně NEDOPORUČUJI !!! Stále slibuje, že zaplacený balík zašle a nic se neděje, zkrátka dostala peníze a hraje mrtvého brouka (box), takový lidi zde na MMB nemají co dělat, mrzí mě, že takový lidi vůbec existují. Syna pošlu na její adresu, a budu žádat o vysvětlení
ODPOVĚDĚT
Andrea V. (Žížalka) ID 5624 , mimibazar.cz/zizalka (30. 9. 2013, 10:21)
Vážená paní, balíček je dávno odeslán , odeslání se opozdilo z důvodu nemoci, neustále jsem s Vámi byla v kontaktu. A na Vaši platbu jsem čekala více jak týden a nedělala žádné negativní hodnocení jsem nepsala..zváštní Vaše chování.
ODPOVĚDĚT
Marie T. (Tomeckova1) ID 357197 , mimibazar.cz/tomeckova1 (3. 10. 2013, 14:03)
Vy jste neměla ani slušnost mi odepsat :-@, na co si tady teď hrajete, takovou lhářku jsem dlouho nezažila, obchod s vámi byl jeden velký omyl, balík jste odeslala, až když vám napsal admin, jinak by jste dělala mrtvého brouka, NEDOPORUČUJI !!!!!!!
NEDOPORUČUJI "!!!!! NEDOPORUČUJI!!! NEDOPORUČUJI !!!!
ODPOVĚDĚT
Andrea V. (Žížalka) ID 5624 , mimibazar.cz/zizalka (8. 10. 2013, 20:37)
No tak to už přeháníte s adminem jsem komunikovala na základě Vaší stížnosti a vše doložila..žádného mrtvého brouka nikdo nedělal, jen co jsem byla na netu obratem reagovala..Tak tady neříkejte takové nesmysli!!! Vás nedoporučuji, jelikož slíbíte peníze a pak člověk čeká a jako obranu berete útok s vymýšlením!!
ODPOVĚDĚT
Michaela J. (jami) ID 4821 (23. 5. 2013, 8:44)
Paní Andrea, si u mě objednala boty. Již je to 22 dní. Do dnešního dne peníze nedorazily. Jen samé lži, že peníze pošle. Jako nakupující nedoporučuji (N), Míša
ODPOVĚDĚT
Andrea V. (Žížalka) ID 5624 , mimibazar.cz/zizalka (26. 5. 2013, 13:26)
Dobrý den Michalo, to snad nemyslíte vážně. Jen co jste mi napsala, že mám u Vás boty, omluvila jsem se, že jsem pozapomněla. Zasílala jsem více příkazů a objednala mnoho zboží a pozapomněla na boty. Pak jste psala ze uz jsou v prodeji a ze nemam penize zasilat. Jsem člověk stane se, clovek nesedi jen u PC ma spoustu jinych veci.. ja se omluvilaa chtela vse napravit, ale nedala jste mi sanci ...
ODPOVĚDĚT
Michaela J. (jami) ID 4821 (26. 5. 2013, 14:15)
Dobrý den Andreo,
boty jste měla rezervované 22 dní. To je dost dlouhá doba, na uhrazení peněz! Psala jste mi asi 3x, že peníze posíláte. Peníze vůbec nedorazily. Nechápu tedy, proč jste mi psala, že je posíláte! V hodnocení jsem napsala jen pravdu, nic si nevymýšlím a psaním neg. hodnocení se opravdu nebavím. Ale poslední dobou se na MMB rozmáhá objednávka zboží-rezervace a poté nezaplacení. Děkuji.
S pozdravem Michaela
ODPOVĚDĚT
Zuzana Š. (xxEdward) ID 149709 , mimibazar.cz/xxedward (20. 7. 2011, 11:51)
Dávám negativní hodnocení (N) 30.5. jsem objednala lahve, specifikovala barvu,vybrala jsem i náhradní variantu. Pokyny k platbě jsem 2x urgovala. Zaplatila jsem 7.6., čekala, připomínala se a nic. 23.6.opět urgence :-@ Po návratu z dovolené 6.7. opět nic, ani lístek z pošty, ani omluva. Na můj rozzlobený e-mail mi bylo 7.6. konečně odpovězeno-zásilka se vrátila,dopravní společnost mne 3x nezastihla. Jsem doma, zvonek funguje a ve schránce žádný lístek. Nepřišel ani mail o expedování zboží,který tento obchod zasílá. A pokud by se vrátilo zpět, neozvali by se sami? Nevěřím, že bylo kdy odesláno. 15.7. (9 dní poté) dorazil vzkaz, že zboží bylo odesláno. Bez omluvy. Lahve jsem obdržela 18.7.! Barvy jsou jiné, obojí modré (máme holčičku). Vracet to nebudu, nechci riskovat.
ODPOVĚDĚT
Andrea V. (Žížalka) ID 5624 , mimibazar.cz/zizalka (26. 7. 2011, 13:27)
Dobry den, pokyny k platbe jsem odeslala ihned jen co jsem byla na meilu, zasilku odesilala opozdene s omluvou ze mame v rodine umrti (zrejme bez pochopeni). Zasilku jsem odeslala, ale po 3 marnych pokusech DPD byla vracena zpet k nam. Meilem jsem zadala vysvetleni, na zaklade dohody jsem zbozi pred svou dovolenou od 14.7 odeslala postou.. O odeslani na MMb meily neposilam !!! A barvy jste chtěla modré nebo červené mám to u objednávky...Vše mám doloženo!!!! Už z důvodu takových to o
ODPOVĚDĚT
Kateřina Tobišková (234kacka) ID 258823 (9. 4. 2011, 14:35)
(N) Nedoporučuji (N) objdala jsem zboží a po třech dnech urgovala objednávku, další den přišel email, že zboží je o víc jak 300 Kč. dražší (vysvětlením bylo že od 1.4. bylo přeceněno - já objednávala však 4.4. :-S :-S :-S
ODPOVĚDĚT
Andrea V. (Žížalka) ID 5624 , mimibazar.cz/zizalka (9. 4. 2011, 15:52)
Vážená paní, objednávka nebyla uzavřena, meil se zájmem o zboží jsem neobdržela, až náledně další, že jste měla zájem o pískoviště. Při další komunikaci jsme došly k závěru o které šlo a já lušně s omluvou vysvětlila, že zboží je přeceněno. POkyny k platbě jsem nezaslala takže plácáte nesmysly. Objednávka nebyla uzavřena!!!! JSTE VELICE KONFLIKTNÍ ČLOVĚK!!!!
ODPOVĚDĚT
Michaela P. (misullina) ID 298733 (5. 4. 2011, 10:39)
(N) Nedoporucuji!!! U pani jsem si objednala. Pani mi navysila cenu u jednoho kusu zbozi. Na zbozi jsem cekala 14 dnu,neli vice!!! Nebyla mi schopna odepsat duvod,proc zvysila cenu. Nebyla jsem spokojena,objednavku jsem tedy zrusila!!! (N)
ODPOVĚDĚT
Andrea V. (Žížalka) ID 5624 , mimibazar.cz/zizalka (5. 4. 2011, 11:27)
Objednala jste si zboží, já Vám zaslala pokyny k platbě. A čekala na uhrazení žádné DALŠÍ meily od Vás neobdržela (jak zde uvádíte) až po 14 dnech vaše zrušení odeslané v meilu kde byly níže uvedeny pokyny k platbě. JSTE NESPOLEHLIVÁ - blokovala jste zboží a neuhradila!!
ODPOVĚDĚT
Lucie P. (pirunka) ID 85890 , mimibazar.cz/pirunka (13. 7. 2010, 12:39)
Balík dorazil sice v pořádku,ale bez tří dnů po měsíci od objednání.Peníze na účtě druhý den!Za sebe NEDOPORUČUJI. (N)
ODPOVĚDĚT
Andrea V. (Žížalka) ID 5624 , mimibazar.cz/zizalka (upraveno 13. 7. 2010, 18:19)
Dobrý den,

byly jsme neustále v kontaktu, zboží nebylo skladem bylo nutné ho objednat. Pokud je skladem informuji o tom meilem.Navíc jsem se omluvila, že z důvodu předčasně narozeného miminka je to s odesíláním zásilkem komplikovanjěší. Než se vše zaběhne do správných kolejí. Navíc pak byly svátky a bohužel ke smůle při zadání adresy bylo napsáno jiné číslo. Chápala jste to a teď mi píšete negativní hodnocení? ZVláštní jednání. Andrea
ODPOVĚDĚT
Lucie P. (pirunka) ID 85890 , mimibazar.cz/pirunka (13. 7. 2010, 18:57)
Andreo slovem jste se nezmínila že zboží není na skladě,kdyby ano nenapadlo by mě Vám co týden psát jak to vypadá.Když 3 týden nedorazil balík a psala jsem Vám byla jsem ve vzkazu naštvaná ne že bych chápala.....pochopila jsem špatné zadání adresy to ano.Navíc nezlobte se skoro na každou odpověď na můj vzkaz jsem čekala dva dny.Snad jen naposledy když jste mi volala jste se ozvala druhý den.
Zvláštní jednání?Možná,ale jsem zvyklá zaplacené věci dostávat v
ODPOVĚDĚT
Lucie P. (pirunka) ID 85890 , mimibazar.cz/pirunka (13. 7. 2010, 19:06)
nejbližší možný termín,ne za měsíc.Na svém hodnocení trvám.Lucka
ODPOVĚDĚT
Jana D. (Jajdda) ID 233367 , mimibazar.cz/jajdda (18. 5. 2010, 22:13)
V e-shopu paní Valtové objednaný hrníček Explora Tommee Tippee přišel volně ložený v páchnoucí krabici od bot. Samozřejmě načichl a páchl. O rozporu s kupní smlouvou nechce paní Valtová ani slyšet,podle ní hrníček páchne gumou a to je prý normální,protože je z gumy. Hrníček jsem si koupila jinde a nepáchne vůbec. Podle mě je tato "obchodnice" schopná všeho,když hrníček pro mimino zabalí do smradlavé krabice a s klidným svědomím pošle zákazníkovi.
ODPOVĚDĚT
Andrea V. (Žížalka) ID 5624 , mimibazar.cz/zizalka (19. 5. 2010, 9:36)
A co se týká hrnečku. Hrneček byl vložen do krabice od dodavatele a přeposlán přímo Vám. Bohužel zásilky jsou často zasílány v neoriginálních krabicích. Obchodování s Vámi považuji jako velice špatné - jste neustále nespokojený zákazník (N) (N)
ODPOVĚDĚT
Jana D. (Jajdda) ID 233367 , mimibazar.cz/jajdda (upraveno 19. 5. 2010, 23:39)
Prodávající odmítá nést zodpovědnost za svoje chyby, místo toho, aby se omluvila a sjednala nápravu, raději lže a hrníček pak nejspíš pošle dalšímu zákazníkovi, který do něj svému miminku bude dávat pití. FUJ! Dávejte si pozor, protože ani obchodní podmínky e-shopu nejsou v souladu s legislativou. Vše mohu doložit.
ODPOVĚDĚT
Andrea V. (Žížalka) ID 5624 , mimibazar.cz/zizalka (20. 5. 2010, 19:28)
Vážená paní, hrneček jsem přijala zpět platba byla vrácena, nehodlám se s Vámi dohadovat. A jen zahlcujete na MMb stránky nesmyslím psaním. Měla by jste se raději věnovat dítěti než vysedávat u PC s blbostmi.. A podmínky jsou v souladu, objednávat jste nemusela, když s nimi nesouhlasíte...každý má na výběr..
ODPOVĚDĚT
Jana D. (Jajdda) ID 233367 , mimibazar.cz/jajdda (21. 5. 2010, 22:54)
Kdybyste mi hrníček nezaslala v páchnoucí krabici,od níž načichl,tak bych si jej ráda nechala a nemusela jsem si ho kupovat jinde. Tvrdila jste mi,že jste hrníček poslala na reklamaci k dodavateli spolu s mým Uplatněním rozporu s kupní smlouvou,ale vyjádření dodavatele jste mi neposlala. Tak si oprávněně myslím,že jste dodavatele nekontaktovala,protože chyba byla na Vaší straně,jen ji odmítáte přiznat. Takoví prodejci jako Vy dělají ostudu seriózním e-shopům.
ODPOVĚDĚT
Andrea V. (Žížalka) ID 5624 , mimibazar.cz/zizalka (22. 5. 2010, 16:26)
Vážená paní Doleželová, jste už trapná!!!! Mojí povinností není dokládat Vám vyjádření jelikož jste odstoupila od smlouvy nikoliv jste zboží reklamovala. Pletete si pojmy. V případě reklamace by Vám byl hrnek vrácen zpět nebo vyměně podle odpovědi dodavatele. NEHODLÁM SE S VÁMI NEUSTÁLE DOHADOVAT - tak jako na Vaše opakující se přihlouplé meily tak na tohle už nebudu odpovídat. Bože jste vážně zvláštní člověk!!!
ODPOVĚDĚT
Jana D. (Jajdda) ID 233367 , mimibazar.cz/jajdda (22. 5. 2010, 22:08)
Podle stoupající agresivity Vašich zpráv se domnívám, že nejste v pohodě. To rozhodně nebylo mým cílem, naopak, chtěla jsem se s Vámi dohodnout. Poslala jsem Vám "Uplatnění rozporu s kupní smlouvou" (ne "Odstoupení od smlouvy v zákonné lhůtě", to je zásadní rozdíl), a na to byste měla reagovat jako na reklamaci. Vy to ale raději řešíte urážkami... No, aspoň mohou i další Vaši případní zákazníci vidět, jak komunikujete, když se vyskytne problém.
ODPOVĚDĚT
Andrea V. (Žížalka) ID 5624 , mimibazar.cz/zizalka (23. 5. 2010, 13:52)
Vážená paní Doleželová, přečtěte si dopis který jste psala. Jelikož jste žádala vrácení peněz na účet nešlo o reklamaci a zboží bylo vráceno ve 14-ti denní lhůtě a zboží bylo bez vady tudíž rozpor nevznik. Zboží bylo vráceno ve lhůtě a požadovala jste vrácení platby je to odstoupení od smlouvy což je rozdíl. Při přijetí reklamace se zboží zasílá k posouzení dodavateli (výrobci) a následně se řeší.
ODPOVĚDĚT
Jana D. (Jajdda) ID 233367 , mimibazar.cz/jajdda (23. 5. 2010, 22:37)
plus náklady spojené s vyřízením uplatnění rozporu s kupní smlouvou, tj. poštovné 49 Kč, celkem 238 Kč, na můj účet č. ..., a to nejpozději v zákonné lhůtě 30 dnů. " Myslím, že je každému jasné, že nejde o vrácení zboží v zákonné lhůtě, třebaže jsem rozpor uplatnila do 14 dnů od doručení. Tvrdila jste, že jste hrníček poslala dodavateli spolu s mým dopisem. Kde je tedy vyjádření dodavatele?
ODPOVĚDĚT
Jana D. (Jajdda) ID 233367 , mimibazar.cz/jajdda (23. 5. 2010, 22:37)
Toto je dopis, který jsem poslala: "Věc: Uplatnění rozporu s kupní smlouvou Vážená paní Valtová, dne 19.2.2010 jsem ve Vašem internetovém obchodu www.uzizalky.cz objednala mimo jiné Tommee Tippee netekoucí hrneček 9+. Zboží bylo dodáno bez faktury dne 23.4.2010 volně ložené v páchnoucí krabici od bot, od níž načichlo a páchne. Uplatňuji rozpor s kupní smlouvou dle § 616 občanského zákoníku a žádám Vás o vrácení částky 189 Kč za hrneček plus n
ODPOVĚDĚT
Andrea V. (Žížalka) ID 5624 , mimibazar.cz/zizalka (23. 5. 2010, 13:53)
Při přijetí reklamace se zboží zasílá k posouzení dodavateli (výrobci) a následně se řeší. POkaždé požadujete něco jiného ujasněte si co vlastně jste požadovala a nezahlcujte stránky Vašimi opakujícími - !potížemi , nepotížemi". Chcete si asi psát že jo? Tak to jste měla říct rovnou, ale já nemám zájem , danná věc je vyřešena podle toho o co jste požádala. Tohle je mé poslední psaní. . (Y) Krásný den přeji (Y) ,-)
ODPOVĚDĚT
Andrea V. (Žížalka) ID 5624 , mimibazar.cz/zizalka (20. 5. 2010, 19:33)
A vaše doložení by mne zajímalo..každý umí stáhnout z netu věty, ale musí jim i rozumět a né jako Vy dokola omílat jednu větu..
ODPOVĚDĚT
Jana D. (Jajdda) ID 233367 , mimibazar.cz/jajdda (21. 5. 2010, 22:49)
Každému, kdo by měl zájem, mohu přeposlat Vaše maily, aby věděl, jak se zákazníky jednáte. Také mohu např. poslat fotodokumetaci o zabalení hrníčku. Z fotky sice zápach poznat nejde, ale že se jedná o krabici od bot, je jasné. Navíc tomu, kdo si od Vás v květnu a později koupí hrníček Tommee Tippee Explora 9+ růžové barvy mohu říct, jak poznat, že se jedná právě o onen páchnoucí hrníček.
ODPOVĚDĚT
Jana D. (Jajdda) ID 233367 , mimibazar.cz/jajdda (19. 5. 2010, 22:56)
Poprvé jsem hrníček vrátila kvůli barvě. Sama prodávající mi nabídla, že pošle jinou barvu zdarma spolu s dalším zbožím, které zatím nebylo skladem. Po celkem 2 měsících jsem se hrnečku dočkala, přišel v páchnoucí krabici od bot a páchnul. Kdyby byl v pořádku, ráda bych si jej nechala (jako ten, který jsem si později koupila jinde- samozřejmě nijak nezapáchal). Prodávající odmítá nést zodpovědnost za svoje chyby, místo toho, aby se omluvila a sjednala
ODPOVĚDĚT
Andrea V. (Žížalka) ID 5624 , mimibazar.cz/zizalka (19. 5. 2010, 9:36)
Vážená paní, nad tímto hodnocením se musím jen usmívat. Vy jste si zboží objednala, nelíbila se barva na naše náklady jsme zaslali jinou a opět jste byla nespokojená. Požadujete neustálé vyměny a zároveň chcete veškeré úhrady. A ano odstoupila od smlouvy, platba za zboží Vám byla vrácena hned. Vy jste neustále nespokojený zákazník ať udělá člověk cokoliv. Raději zajeďet do obchodu kde z Vás jistě budou mít obrovskou radost. A co se týká zásilky
ODPOVĚDĚT
Marcela S. (mmaacc) ID 132866 (14. 10. 2009, 12:48)
Poprvé jsem nucena psát negativní hodnocení, protože jsem ho taky dostala, a je velmi lživé a zbytečné se k němu vyjadřovat., protože obě víme, jak vše proběhlo :-S
Takže jen doufám, že takové chování jako k mé osobě, bylo jen chvilkově zkratové a těchto pozitívních hodnoceních, které zde máte, bude jen přibývat. S pozdravem SPOLEHLIVÁ nakupující
ODPOVĚDĚT
Andrea V. (Žížalka) ID 5624 , mimibazar.cz/zizalka (14. 10. 2009, 13:24)
žádala jste zaslat zboží na dobírku , jelikož na zboží spěcháte. Z naší strany bylo vyhověno i když po špatných zkušenostech zásilky na dobírku neodesíláme. Zboží bylo na základě meilu odesláno a Vámi nakonec nevyzvednuto! Náklady na marné zaslání uhradit nehodláte - jste nespolehlivá nakupující. (N)
ODPOVĚDĚT
Marcela S. (mmaacc) ID 132866 (5. 11. 2009, 12:43)
Nechápu proč pořád lžete :-o o žádost na dobírku, jste mi nebyli schopni odpovědět a po čtyřech dnech zboží najednou došlo, bez jakékoliv informace. Zásilková služba vrátila Vám všechny náklady spojené i s poštovným (informovala jsem se), na základě mého odmítnutí, takže nechápu, že se pořád odvoláváte na prodělané peníze. Takhle se přeci nevydělává :-@
ODPOVĚDĚT
Jaroslava Š. (jarkes) ID 66414 (5. 2. 2008, 11:55)
Dobrý den. Bohužel musím napsat záporné hodnocení! (nejdeto) Včera jsem obdržela odrážedlo motorku, ale namísto červené (pro holčičku) jsem obdržela ZELENÉ. (N) (N) (N) (N) Pěkně vypečený obchůdek. 8-| :-@ :-@ S pozdravem Jarka
ODPOVĚDĚT
Andrea V. (Žížalka) ID 5624 , mimibazar.cz/zizalka (5. 2. 2008, 17:50)
Dobrý den paní Jarko, děkujeme za hodnocení ať je zlé i milé. Bohužel musíme napsat, že jsem s Vámi ohledně barvy komunikovala a v poznámce o motorkách máme dodatek, že nezaručujeme 100% barvu nebo že záleží jaké jsou skladem. Nabídla jsem barvu pro holčičku a pak Vás upozornila, že Vámi požadovaná barva není a nebude a že tedy zasíláme jinou. Tak děkuji za tak skvělé hodnocení...Nevím proč jste nás nekontaktovala...reklamace přijímáme, došlo k nedorozumění i z Vaší strany.
ODPOVĚDĚT
Reklama | Podmínky serveru | Desatero | Ochrana kupujících | Logo Ověřený obchodník | Dobrý prodejce | Ceník členství | Návod pro inzerci | Osobní údaje | Kontakt | Redakce
Jednotná kontaktní místa | Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů
Informace o fungování interního systému | Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s.
se sídlem Komunardů 1584/42, 170 00 Praha 7, IČO: 02346826, zapsaná v OR, sp.zn. B 19490 a dodavatelé obsahu