Andrea V. (Žížalka) ID 5624
|
mimibazar.cz/zizalka
|
Oblast: Králův Dvůr |
|
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
|
Registrace: 29. 9. 2005 |
Naposledy: 7. 2. 2018, 9:41
|
|
|
|
|
|
Miroslava M. (myrtis)
ID 71838
, mimibazar.cz/myrtis
(22. 12. 2015, 7:03)
|
Objednala jsem si závazně brusle a paní semnou nekomunikovala.Ani na druhou zprávu neodpověděla.Nedoporučuji.Mirka |
ODPOVĚDĚT
|
|
Andrea V. (Žížalka)
ID 5624
, mimibazar.cz/zizalka
(26. 5. 2016, 10:53)
|
Paní Mirko, to snad nemyslíte vážně? Komunikovala jsem s Vámi jakmile jsem se dostala k emailu. Byla jsem od prosince hospitalizována .Vše Vám vysvětlila mailem tam jste se chovala slušně a teď negativní hodnocení??? Za to ze jsem neodpověděla? Žádné peníze si od vás nebrala, nic neslibovala??? Zvláštní jednání. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Marie T. (Tomeckova1)
ID 357197
, mimibazar.cz/tomeckova1
(19. 9. 2013, 14:10)
|
Paní Andreu zásadně NEDOPORUČUJI !!! Stále slibuje, že zaplacený balík zašle a nic se neděje, zkrátka dostala peníze a hraje mrtvého brouka , takový lidi zde na MMB nemají co dělat, mrzí mě, že takový lidi vůbec existují. Syna pošlu na její adresu, a budu žádat o vysvětlení |
ODPOVĚDĚT
|
|
Andrea V. (Žížalka)
ID 5624
, mimibazar.cz/zizalka
(30. 9. 2013, 10:21)
|
Vážená paní, balíček je dávno odeslán , odeslání se opozdilo z důvodu nemoci, neustále jsem s Vámi byla v kontaktu. A na Vaši platbu jsem čekala více jak týden a nedělala žádné negativní hodnocení jsem nepsala..zváštní Vaše chování. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
Marie T. (Tomeckova1)
ID 357197
, mimibazar.cz/tomeckova1
(3. 10. 2013, 14:03)
|
Vy jste neměla ani slušnost mi odepsat , na co si tady teď hrajete, takovou lhářku jsem dlouho nezažila, obchod s vámi byl jeden velký omyl, balík jste odeslala, až když vám napsal admin, jinak by jste dělala mrtvého brouka, NEDOPORUČUJI !!!!!!! NEDOPORUČUJI "!!!!! NEDOPORUČUJI!!! NEDOPORUČUJI !!!! |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
Andrea V. (Žížalka)
ID 5624
, mimibazar.cz/zizalka
(8. 10. 2013, 20:37)
|
No tak to už přeháníte s adminem jsem komunikovala na základě Vaší stížnosti a vše doložila..žádného mrtvého brouka nikdo nedělal, jen co jsem byla na netu obratem reagovala..Tak tady neříkejte takové nesmysli!!! Vás nedoporučuji, jelikož slíbíte peníze a pak člověk čeká a jako obranu berete útok s vymýšlením!! |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Michaela J. (jami)
ID 4821
(23. 5. 2013, 8:44)
|
Paní Andrea, si u mě objednala boty. Již je to 22 dní. Do dnešního dne peníze nedorazily. Jen samé lži, že peníze pošle. Jako nakupující nedoporučuji , Míša |
ODPOVĚDĚT
|
|
Andrea V. (Žížalka)
ID 5624
, mimibazar.cz/zizalka
(26. 5. 2013, 13:26)
|
Dobrý den Michalo, to snad nemyslíte vážně. Jen co jste mi napsala, že mám u Vás boty, omluvila jsem se, že jsem pozapomněla. Zasílala jsem více příkazů a objednala mnoho zboží a pozapomněla na boty. Pak jste psala ze uz jsou v prodeji a ze nemam penize zasilat. Jsem člověk stane se, clovek nesedi jen u PC ma spoustu jinych veci.. ja se omluvilaa chtela vse napravit, ale nedala jste mi sanci ... |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
Michaela J. (jami)
ID 4821
(26. 5. 2013, 14:15)
|
Dobrý den Andreo, boty jste měla rezervované 22 dní. To je dost dlouhá doba, na uhrazení peněz! Psala jste mi asi 3x, že peníze posíláte. Peníze vůbec nedorazily. Nechápu tedy, proč jste mi psala, že je posíláte! V hodnocení jsem napsala jen pravdu, nic si nevymýšlím a psaním neg. hodnocení se opravdu nebavím. Ale poslední dobou se na MMB rozmáhá objednávka zboží-rezervace a poté nezaplacení. Děkuji. S pozdravem Michaela |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Zuzana Š. (xxEdward)
ID 149709
, mimibazar.cz/xxedward
(20. 7. 2011, 11:51)
|
Dávám negativní hodnocení 30.5. jsem objednala lahve, specifikovala barvu,vybrala jsem i náhradní variantu. Pokyny k platbě jsem 2x urgovala. Zaplatila jsem 7.6., čekala, připomínala se a nic. 23.6.opět urgence Po návratu z dovolené 6.7. opět nic, ani lístek z pošty, ani omluva. Na můj rozzlobený e-mail mi bylo 7.6. konečně odpovězeno-zásilka se vrátila,dopravní společnost mne 3x nezastihla. Jsem doma, zvonek funguje a ve schránce žádný lístek. Nepřišel ani mail o expedování zboží,který tento obchod zasílá. A pokud by se vrátilo zpět, neozvali by se sami? Nevěřím, že bylo kdy odesláno. 15.7. (9 dní poté) dorazil vzkaz, že zboží bylo odesláno. Bez omluvy. Lahve jsem obdržela 18.7.! Barvy jsou jiné, obojí modré (máme holčičku). Vracet to nebudu, nechci riskovat. |
ODPOVĚDĚT
|
|
Andrea V. (Žížalka)
ID 5624
, mimibazar.cz/zizalka
(26. 7. 2011, 13:27)
|
Dobry den, pokyny k platbe jsem odeslala ihned jen co jsem byla na meilu, zasilku odesilala opozdene s omluvou ze mame v rodine umrti (zrejme bez pochopeni). Zasilku jsem odeslala, ale po 3 marnych pokusech DPD byla vracena zpet k nam. Meilem jsem zadala vysvetleni, na zaklade dohody jsem zbozi pred svou dovolenou od 14.7 odeslala postou.. O odeslani na MMb meily neposilam !!! A barvy jste chtěla modré nebo červené mám to u objednávky...Vše mám doloženo!!!! Už z důvodu takových to o |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Kateřina Tobišková (234kacka)
ID 258823
(9. 4. 2011, 14:35)
|
Nedoporučuji objdala jsem zboží a po třech dnech urgovala objednávku, další den přišel email, že zboží je o víc jak 300 Kč. dražší (vysvětlením bylo že od 1.4. bylo přeceněno - já objednávala však 4.4. |
ODPOVĚDĚT
|
|
Andrea V. (Žížalka)
ID 5624
, mimibazar.cz/zizalka
(9. 4. 2011, 15:52)
|
Vážená paní, objednávka nebyla uzavřena, meil se zájmem o zboží jsem neobdržela, až náledně další, že jste měla zájem o pískoviště. Při další komunikaci jsme došly k závěru o které šlo a já lušně s omluvou vysvětlila, že zboží je přeceněno. POkyny k platbě jsem nezaslala takže plácáte nesmysly. Objednávka nebyla uzavřena!!!! JSTE VELICE KONFLIKTNÍ ČLOVĚK!!!! |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Michaela P. (misullina)
ID 298733
(5. 4. 2011, 10:39)
|
Nedoporucuji!!! U pani jsem si objednala. Pani mi navysila cenu u jednoho kusu zbozi. Na zbozi jsem cekala 14 dnu,neli vice!!! Nebyla mi schopna odepsat duvod,proc zvysila cenu. Nebyla jsem spokojena,objednavku jsem tedy zrusila!!! |
ODPOVĚDĚT
|
|
Andrea V. (Žížalka)
ID 5624
, mimibazar.cz/zizalka
(5. 4. 2011, 11:27)
|
Objednala jste si zboží, já Vám zaslala pokyny k platbě. A čekala na uhrazení žádné DALŠÍ meily od Vás neobdržela (jak zde uvádíte) až po 14 dnech vaše zrušení odeslané v meilu kde byly níže uvedeny pokyny k platbě. JSTE NESPOLEHLIVÁ - blokovala jste zboží a neuhradila!! |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Lucie P. (pirunka)
ID 85890
, mimibazar.cz/pirunka
(13. 7. 2010, 12:39)
|
Balík dorazil sice v pořádku,ale bez tří dnů po měsíci od objednání.Peníze na účtě druhý den!Za sebe NEDOPORUČUJI. |
ODPOVĚDĚT
|
|
Andrea V. (Žížalka)
ID 5624
, mimibazar.cz/zizalka
(upraveno 13. 7. 2010, 18:19)
|
Dobrý den, byly jsme neustále v kontaktu, zboží nebylo skladem bylo nutné ho objednat. Pokud je skladem informuji o tom meilem.Navíc jsem se omluvila, že z důvodu předčasně narozeného miminka je to s odesíláním zásilkem komplikovanjěší. Než se vše zaběhne do správných kolejí. Navíc pak byly svátky a bohužel ke smůle při zadání adresy bylo napsáno jiné číslo. Chápala jste to a teď mi píšete negativní hodnocení? ZVláštní jednání. Andrea |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
Lucie P. (pirunka)
ID 85890
, mimibazar.cz/pirunka
(13. 7. 2010, 18:57)
|
Andreo slovem jste se nezmínila že zboží není na skladě,kdyby ano nenapadlo by mě Vám co týden psát jak to vypadá.Když 3 týden nedorazil balík a psala jsem Vám byla jsem ve vzkazu naštvaná ne že bych chápala.....pochopila jsem špatné zadání adresy to ano.Navíc nezlobte se skoro na každou odpověď na můj vzkaz jsem čekala dva dny.Snad jen naposledy když jste mi volala jste se ozvala druhý den. Zvláštní jednání?Možná,ale jsem zvyklá zaplacené věci dostávat v |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
Lucie P. (pirunka)
ID 85890
, mimibazar.cz/pirunka
(13. 7. 2010, 19:06)
|
nejbližší možný termín,ne za měsíc.Na svém hodnocení trvám.Lucka |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Jana D. (Jajdda)
ID 233367
, mimibazar.cz/jajdda
(18. 5. 2010, 22:13)
|
V e-shopu paní Valtové objednaný hrníček Explora Tommee Tippee přišel volně ložený v páchnoucí krabici od bot. Samozřejmě načichl a páchl. O rozporu s kupní smlouvou nechce paní Valtová ani slyšet,podle ní hrníček páchne gumou a to je prý normální,protože je z gumy. Hrníček jsem si koupila jinde a nepáchne vůbec. Podle mě je tato "obchodnice" schopná všeho,když hrníček pro mimino zabalí do smradlavé krabice a s klidným svědomím pošle zákazníkovi. |
ODPOVĚDĚT
|
|
Andrea V. (Žížalka)
ID 5624
, mimibazar.cz/zizalka
(19. 5. 2010, 9:36)
|
A co se týká hrnečku. Hrneček byl vložen do krabice od dodavatele a přeposlán přímo Vám. Bohužel zásilky jsou často zasílány v neoriginálních krabicích. Obchodování s Vámi považuji jako velice špatné - jste neustále nespokojený zákazník
|
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
Jana D. (Jajdda)
ID 233367
, mimibazar.cz/jajdda
(upraveno 19. 5. 2010, 23:39)
|
Prodávající odmítá nést zodpovědnost za svoje chyby, místo toho, aby se omluvila a sjednala nápravu, raději lže a hrníček pak nejspíš pošle dalšímu zákazníkovi, který do něj svému miminku bude dávat pití. FUJ! Dávejte si pozor, protože ani obchodní podmínky e-shopu nejsou v souladu s legislativou. Vše mohu doložit. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
Andrea V. (Žížalka)
ID 5624
, mimibazar.cz/zizalka
(20. 5. 2010, 19:28)
|
Vážená paní, hrneček jsem přijala zpět platba byla vrácena, nehodlám se s Vámi dohadovat. A jen zahlcujete na MMb stránky nesmyslím psaním. Měla by jste se raději věnovat dítěti než vysedávat u PC s blbostmi.. A podmínky jsou v souladu, objednávat jste nemusela, když s nimi nesouhlasíte...každý má na výběr.. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
|
Jana D. (Jajdda)
ID 233367
, mimibazar.cz/jajdda
(21. 5. 2010, 22:54)
|
Kdybyste mi hrníček nezaslala v páchnoucí krabici,od níž načichl,tak bych si jej ráda nechala a nemusela jsem si ho kupovat jinde. Tvrdila jste mi,že jste hrníček poslala na reklamaci k dodavateli spolu s mým Uplatněním rozporu s kupní smlouvou,ale vyjádření dodavatele jste mi neposlala. Tak si oprávněně myslím,že jste dodavatele nekontaktovala,protože chyba byla na Vaší straně,jen ji odmítáte přiznat. Takoví prodejci jako Vy dělají ostudu seriózním e-shopům. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
|
Andrea V. (Žížalka)
ID 5624
, mimibazar.cz/zizalka
(22. 5. 2010, 16:26)
|
Vážená paní Doleželová, jste už trapná!!!! Mojí povinností není dokládat Vám vyjádření jelikož jste odstoupila od smlouvy nikoliv jste zboží reklamovala. Pletete si pojmy. V případě reklamace by Vám byl hrnek vrácen zpět nebo vyměně podle odpovědi dodavatele. NEHODLÁM SE S VÁMI NEUSTÁLE DOHADOVAT - tak jako na Vaše opakující se přihlouplé meily tak na tohle už nebudu odpovídat. Bože jste vážně zvláštní člověk!!! |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
|
|
|
Jana D. (Jajdda)
ID 233367
, mimibazar.cz/jajdda
(22. 5. 2010, 22:08)
|
Podle stoupající agresivity Vašich zpráv se domnívám, že nejste v pohodě. To rozhodně nebylo mým cílem, naopak, chtěla jsem se s Vámi dohodnout. Poslala jsem Vám "Uplatnění rozporu s kupní smlouvou" (ne "Odstoupení od smlouvy v zákonné lhůtě", to je zásadní rozdíl), a na to byste měla reagovat jako na reklamaci. Vy to ale raději řešíte urážkami... No, aspoň mohou i další Vaši případní zákazníci vidět, jak komunikujete, když se vyskytne problém. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
|
|
|
Andrea V. (Žížalka)
ID 5624
, mimibazar.cz/zizalka
(23. 5. 2010, 13:52)
|
Vážená paní Doleželová, přečtěte si dopis který jste psala. Jelikož jste žádala vrácení peněz na účet nešlo o reklamaci a zboží bylo vráceno ve 14-ti denní lhůtě a zboží bylo bez vady tudíž rozpor nevznik. Zboží bylo vráceno ve lhůtě a požadovala jste vrácení platby je to odstoupení od smlouvy což je rozdíl. Při přijetí reklamace se zboží zasílá k posouzení dodavateli (výrobci) a následně se řeší. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jana D. (Jajdda)
ID 233367
, mimibazar.cz/jajdda
(23. 5. 2010, 22:37)
|
plus náklady spojené s vyřízením uplatnění rozporu s kupní smlouvou, tj. poštovné 49 Kč, celkem 238 Kč, na můj účet č. ..., a to nejpozději v zákonné lhůtě 30 dnů. "
Myslím, že je každému jasné, že nejde o vrácení zboží v zákonné lhůtě, třebaže jsem rozpor uplatnila do 14 dnů od doručení. Tvrdila jste, že jste hrníček poslala dodavateli spolu s mým dopisem. Kde je tedy vyjádření dodavatele? |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jana D. (Jajdda)
ID 233367
, mimibazar.cz/jajdda
(23. 5. 2010, 22:37)
|
Toto je dopis, který jsem poslala: "Věc: Uplatnění rozporu s kupní smlouvou
Vážená paní Valtová,
dne 19.2.2010 jsem ve Vašem internetovém obchodu www.uzizalky.cz objednala mimo jiné Tommee Tippee netekoucí hrneček 9+. Zboží bylo dodáno bez faktury dne 23.4.2010 volně ložené v páchnoucí krabici od bot, od níž načichlo a páchne. Uplatňuji rozpor s kupní smlouvou dle § 616 občanského zákoníku a žádám Vás o vrácení částky 189 Kč za hrneček plus n |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
|
|
|
Andrea V. (Žížalka)
ID 5624
, mimibazar.cz/zizalka
(23. 5. 2010, 13:53)
|
Při přijetí reklamace se zboží zasílá k posouzení dodavateli (výrobci) a následně se řeší. POkaždé požadujete něco jiného ujasněte si co vlastně jste požadovala a nezahlcujte stránky Vašimi opakujícími - !potížemi , nepotížemi". Chcete si asi psát že jo? Tak to jste měla říct rovnou, ale já nemám zájem , danná věc je vyřešena podle toho o co jste požádala. Tohle je mé poslední psaní. . Krásný den přeji |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
Andrea V. (Žížalka)
ID 5624
, mimibazar.cz/zizalka
(20. 5. 2010, 19:33)
|
A vaše doložení by mne zajímalo..každý umí stáhnout z netu věty, ale musí jim i rozumět a né jako Vy dokola omílat jednu větu.. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
|
Jana D. (Jajdda)
ID 233367
, mimibazar.cz/jajdda
(21. 5. 2010, 22:49)
|
Každému, kdo by měl zájem, mohu přeposlat Vaše maily, aby věděl, jak se zákazníky jednáte. Také mohu např. poslat fotodokumetaci o zabalení hrníčku. Z fotky sice zápach poznat nejde, ale že se jedná o krabici od bot, je jasné. Navíc tomu, kdo si od Vás v květnu a později koupí hrníček Tommee Tippee Explora 9+ růžové barvy mohu říct, jak poznat, že se jedná právě o onen páchnoucí hrníček. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
Jana D. (Jajdda)
ID 233367
, mimibazar.cz/jajdda
(19. 5. 2010, 22:56)
|
Poprvé jsem hrníček vrátila kvůli barvě. Sama prodávající mi nabídla, že pošle jinou barvu zdarma spolu s dalším zbožím, které zatím nebylo skladem. Po celkem 2 měsících jsem se hrnečku dočkala, přišel v páchnoucí krabici od bot a páchnul. Kdyby byl v pořádku, ráda bych si jej nechala (jako ten, který jsem si později koupila jinde- samozřejmě nijak nezapáchal). Prodávající odmítá nést zodpovědnost za svoje chyby, místo toho, aby se omluvila a sjednala |
ODPOVĚDĚT
|
|
Andrea V. (Žížalka)
ID 5624
, mimibazar.cz/zizalka
(19. 5. 2010, 9:36)
|
Vážená paní, nad tímto hodnocením se musím jen usmívat. Vy jste si zboží objednala, nelíbila se barva na naše náklady jsme zaslali jinou a opět jste byla nespokojená. Požadujete neustálé vyměny a zároveň chcete veškeré úhrady. A ano odstoupila od smlouvy, platba za zboží Vám byla vrácena hned. Vy jste neustále nespokojený zákazník ať udělá člověk cokoliv. Raději zajeďet do obchodu kde z Vás jistě budou mít obrovskou radost. A co se týká zásilky |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Marcela S. (mmaacc)
ID 132866
(14. 10. 2009, 12:48)
|
Poprvé jsem nucena psát negativní hodnocení, protože jsem ho taky dostala, a je velmi lživé a zbytečné se k němu vyjadřovat., protože obě víme, jak vše proběhlo Takže jen doufám, že takové chování jako k mé osobě, bylo jen chvilkově zkratové a těchto pozitívních hodnoceních, které zde máte, bude jen přibývat. S pozdravem SPOLEHLIVÁ nakupující |
ODPOVĚDĚT
|
|
Andrea V. (Žížalka)
ID 5624
, mimibazar.cz/zizalka
(14. 10. 2009, 13:24)
|
žádala jste zaslat zboží na dobírku , jelikož na zboží spěcháte. Z naší strany bylo vyhověno i když po špatných zkušenostech zásilky na dobírku neodesíláme. Zboží bylo na základě meilu odesláno a Vámi nakonec nevyzvednuto! Náklady na marné zaslání uhradit nehodláte - jste nespolehlivá nakupující. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
Marcela S. (mmaacc)
ID 132866
(5. 11. 2009, 12:43)
|
Nechápu proč pořád lžete o žádost na dobírku, jste mi nebyli schopni odpovědět a po čtyřech dnech zboží najednou došlo, bez jakékoliv informace. Zásilková služba vrátila Vám všechny náklady spojené i s poštovným (informovala jsem se), na základě mého odmítnutí, takže nechápu, že se pořád odvoláváte na prodělané peníze. Takhle se přeci nevydělává |
ODPOVĚDĚT
|
|
Jaroslava Š. (jarkes)
ID 66414
(5. 2. 2008, 11:55)
|
Dobrý den. Bohužel musím napsat záporné hodnocení! Včera jsem obdržela odrážedlo motorku, ale namísto červené (pro holčičku) jsem obdržela ZELENÉ. Pěkně vypečený obchůdek. S pozdravem Jarka |
ODPOVĚDĚT
|
|
Andrea V. (Žížalka)
ID 5624
, mimibazar.cz/zizalka
(5. 2. 2008, 17:50)
|
Dobrý den paní Jarko, děkujeme za hodnocení ať je zlé i milé. Bohužel musíme napsat, že jsem s Vámi ohledně barvy komunikovala a v poznámce o motorkách máme dodatek, že nezaručujeme 100% barvu nebo že záleží jaké jsou skladem. Nabídla jsem barvu pro holčičku a pak Vás upozornila, že Vámi požadovaná barva není a nebude a že tedy zasíláme jinou. Tak děkuji za tak skvělé hodnocení...Nevím proč jste nás nekontaktovala...reklamace přijímáme, došlo k nedorozumění i z Vaší strany. |
ODPOVĚDĚT
|