|
|
Kateřina Č. (Ilfka)
ID 486249
(9. 6. 2015, 22:56)
|
Paní nedoporučuji. Je sice sympatická a velmi rychle balíček odeslala. Ale vzhledem k tomu, že mi zaslala něco úplně jiného, kvůli čemuž jsem musela posílat zpět, dávám negativní komentář. Paní chybu neuznala a poštovné zpětné mi neproplatila, i když chyba byla jednoznačně na její straně Od obchůdku s ní se každého 10x ptám, zda mi posílá to, co jsem si objednala... |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Dagmar D. (dasenka)
ID 550
, mimibazar.cz/dasenka
(10. 6. 2015, 8:09)
|
Vážená paní Kateřino , v podmínkách prodeje je že poštovné nevracím . Vám jsem poštovné vrátila a chybu uznala. Jednalo se o částku 106,- za dudlík a 45,- poštovné . To že jsem Vám nepřičetla částku 42,- kč za to ,že jste posílala dudlík zpět mi příjde přehnané dát negativní hodnocení . Když jedete vrátit zboží do obchodu tak Vám taky nikdy jízdenku nebo benzín neproplati . |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Pavlína J. (everysmile)
ID 303094
, mimibazar.cz/everysmile
(10. 6. 2015, 9:44)
|
Při uznané reklamaci má ale zákazník ze zákona nárok na proplacení nákladů na zpětné zaslání zboží,takže požadavek kupující je opravněný. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
Eva Hradecká (U Kubíčka)
ID 149399
, mimibazar.cz/mumisek
(10. 6. 2015, 12:25)
|
Vy jako komerční prodejce se neřídíte Občanských zákoníkem a neproplácíte při reklamaci zákazníkovi veškeré náklady s doručením? A proč mi ostatní to dělat musíme? Na vás by si ČOI teda smsla. Nehledě na to, že vaše OP vůbec neodpovídají zákonu... |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Melinda P. (Linda)
ID 721
(4. 2. 2009, 5:05)
|
Milá Dagmarko Balíček s krásnou soupravou dorazil v pořádku a je kráááááááááááááásná . Jenom mně moc mrzí, co udělala naše pošta . Už jsem to byla reklamovat, ale řekli mi, že ten mladík poštár tvrdí, že do schránky hodil vzkaz - oznámení, ikdyž to není pravda a taky nechápu, proč nenašli v databáze, když jsem udala i podací číslo. No hruza, moc jsem na ne naštvaná Ještě jednou Vám mockrát děkuji, s pozdravem Linda |
ODPOVĚDĚT
|