Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

Negativní hodnocení uživatele Dagmar D. (dasenka) ID 550

HODNOTIT MOHOU POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
VŠECHNA | POZITIVNÍ | NEGATIVNÍ | NEUTRÁLNÍ
Inzerentka získala za poslední měsíc 0 negativních hodnocení , celkem již získala 2 negativních hodnocení
Kateřina Č. (Ilfka) ID 486249 (9. 6. 2015, 22:56)
Paní nedoporučuji. Je sice sympatická a velmi rychle balíček odeslala. Ale vzhledem k tomu, že mi zaslala něco úplně jiného, kvůli čemuž jsem musela posílat zpět, dávám negativní komentář. (zurim) Paní chybu neuznala a poštovné zpětné mi neproplatila, i když chyba byla jednoznačně na její straně (hadka) Od obchůdku s ní se každého 10x ptám, zda mi posílá to, co jsem si objednala... (witch) (box)
ODPOVĚDĚT
Dagmar D. (dasenka) ID 550 , mimibazar.cz/dasenka (10. 6. 2015, 8:09)
Vážená paní Kateřino , v podmínkách prodeje je že poštovné nevracím . Vám jsem poštovné vrátila a chybu uznala. Jednalo se o částku 106,- za dudlík a 45,- poštovné . To že jsem Vám nepřičetla částku 42,- kč za to ,že jste posílala dudlík zpět mi příjde přehnané dát negativní hodnocení . Když jedete vrátit zboží do obchodu tak Vám taky nikdy jízdenku nebo benzín neproplati .
ODPOVĚDĚT
Pavlína J. (everysmile) ID 303094 , mimibazar.cz/everysmile (10. 6. 2015, 9:44)
Při uznané reklamaci má ale zákazník ze zákona nárok na proplacení nákladů na zpětné zaslání zboží,takže požadavek kupující je opravněný.
ODPOVĚDĚT
Eva Hradecká (U Kubíčka) ID 149399 , mimibazar.cz/mumisek (10. 6. 2015, 12:25)
Vy jako komerční prodejce se neřídíte Občanských zákoníkem a neproplácíte při reklamaci zákazníkovi veškeré náklady s doručením? A proč mi ostatní to dělat musíme? Na vás by si ČOI teda smsla. Nehledě na to, že vaše OP vůbec neodpovídají zákonu...
ODPOVĚDĚT
Melinda P. (Linda) ID 721 (4. 2. 2009, 5:05)
Milá Dagmarko (F)

Balíček s krásnou soupravou dorazil v pořádku a je kráááááááááááááásná (Y) (Y) (Y). Jenom mně moc mrzí, co udělala naše pošta (6) :-@ (N). Už jsem to byla reklamovat, ale řekli mi, že ten mladík poštár tvrdí, že do schránky hodil vzkaz - oznámení, ikdyž to není pravda a taky nechápu, proč (G) nenašli v databáze, když jsem udala i podací číslo. No hruza, moc jsem na ne naštvaná (box)

Ještě jednou Vám mockrát děkuji, s pozdravem (flower)

Linda (hello)
ODPOVĚDĚT
Reklama | Podmínky serveru | Desatero | Ochrana kupujících | Logo Ověřený obchodník | Dobrý prodejce | Ceník členství | Návod pro inzerci | Osobní údaje | Kontakt | Redakce
Jednotná kontaktní místa | Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů
Informace o fungování interního systému | Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s.
se sídlem náměstí Marie Schmolkové 3493/1, 100 00 Praha 10, IČO: 02346826, zapsaná v OR, sp.zn. B 19490 a dodavatelé obsahu