|
Michaela K. (Fergienka1)
ID 545999
(26. 2. 2018, 16:50)
|
Objednaná housenka v top stavu a přišla hračka od popelnic... fakt hnus komunikace vázne a když jsem požádala o vrácení peněz že housenku pošlu zpět tak to ne, nejdřív poslat housenku a pak vrátí peníze, takže bych zaplatila dvakrát poštu a neměla bych nic, i když teď mám jen hnusnou housenku která měla být v top stavu.... |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Ivana V. (Ivcoska)
ID 43089
, mimibazar.cz/ivcoska
(upraveno 18. 6. 2017, 9:40)
|
je mi moc líto, ale musím...paní si 7.5 objednala závazně parfémy a vzorečky,které jsem schválně musela objednat a zaplatit ale dodnes platba nepřišla... mnohokrát jsem paní psala a urgovala, vždy napsala, že zboží chce a penízky posílá nebo pošle. dodnes se tak nestalo. nechápu, kde je problém, proč někdo něco objedná a nezaplatí a také nekomunikuje...to se nedělá. proto paní nedoporučuji |
ODPOVĚDĚT
|
|
Gabriela M. (gabika55)
ID 219596
(8. 2. 2016, 10:52)
|
Bohužel pro mě strašná zkušenost.První balík s výměnou došel neuplný.V druhém došlo něco uplně jiného a strašného a do třetice došel sice top,ale uplně jiný než jsem chtěla.Za mě rozhodně nedoporučuji s touto paní měnit .Jsem zklamaná,ale ponaučená,že když má někdo tolik negativu,mám nejdříve počkat na balík a až pak posílat svuj... |
ODPOVĚDĚT
|
|
Karin S. (Hnedoočko)
ID 200741
(8. 12. 2015, 14:56)
|
Chcem oznamit ze mam velmi zlu skusenot s touto pani,dohodli sme na vymene parfemov,ja som svoj slub splnila poslala parfemy na danu adresu,tato pani do dnesneho dna mi nic neposlala,sem tam mi napise ze sa stahuju,podacie cislo nenapisala,no proste nemam naspat znackove parfemy,ktore maju svoju hodnotu. Neodporucam nikoku... |
ODPOVĚDĚT
|
|
Petr H. (Výprodej365)
ID 547852
, mimibazar.cz/vyprodej365
(9. 12. 2015, 17:52)
|
Milá paní Karin, už mám vypisování s Vámi opravdu dost, balík jste si jako neregistrovaná nechala zaslat ke své švagrové na adresu v ČR, balík je vyzvednutý, ale po dopisování s Vámi o ničem a těchto gestech, jsem Vám poslala dnes zpět Vaši vůni cacharel balík BA0222111264X a žádám, aby jste mi vrátila novou zabalenou Chloe,co máte víc jak měsíc doma!!! |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Karin S. (Hnedoočko)
ID 200741
(upraveno 9. 12. 2015, 23:05)
|
Mila pani Bara poslite mi podacie cislo balicka v ktorom bola moja Prada candy a Vasa chloe.Balik neprisiel...ja uz neviem ako Vam to mam napisat. Dajte mi sem podacie nech sa pozrieme ze kde sa nachadza balik a ci ste ho vlastne poslali!!! K nam nic nedoslo!!!!!!! Od oktobra ste mi neposlali podacie cislo daneho balicka v ktorom su tieto vone. Kde su potom a mali ste vlastne vobec nejaku chloe za co sme mali menit? Zda sa mi to nerealne, podacie cislo balicka si prosim.....A ked sme pritom neposlali ste mi ani fotku originalu chloe, stale ste sa vyhovarali a nic neposlali...tak ako to je poslali ste vobec balik? |
ODPOVĚDĚT
|
|
Soňa J. (jonja)
ID 189964
(upraveno 10. 12. 2015, 12:14)
|
Milá Báro od října řešíme mou reklamaci za údajně novou krosnu,která byla špinavá od bláta,padali zní larvy a byli v ní pavouci.Slíbila jste dárek,který do dneška nepřišel ani přes mé urgování a neustále slibujete,vymlouváte se mám toho dost.Proto všem kupujícím vzkazuji ať jsi na vás dávají pozor,protože prodávat novou věc,kterou mám jako dárek a přijde sprasená krosna za kterou bych se styděla.A už mě nebaví neustále se doprošovat slíbených termotašek co pořád slibujou.Koupila jsem krosnu co měla být nová a nebyla tak jsi dávejte pozor Soňa |
ODPOVĚDĚT
|