|
|
|
|
Martina M. (mmiklasova) ID 551198 (27. 3. 2015, 13:16) | |
Nejhorší je, že tady již nic neprodává a její nové registrace neznáme, takže stejně to není nic platné, určitě naletí další maminky... Jsem vážně naštvaná. S takovým jednáním jsem se nesetkala!! Nejde zjistit registrace dle IP adresy počítače a úplně ji zakázat prodej? |
|
ODPOVĚDĚT |
Jana E. (exikovi) ID 446789 (upraveno 1. 4. 2015, 22:32) | |
Mám stejný problém,paní se po zaplacení neozývá, nereaguje na emaily.Zboží jsem zaplatila 24.2.2015 a dodnes jsem se nedočkala.Vůbec nedoporučuji,paní odpovídá na emaily jen když se mají poslat peníze na její účet. Paní má více účtů a je zde již prý tímto "známá", dejte si pozor !!! |
|
ODPOVĚDĚT |
Martina M. (mmiklasova) ID 551198 (18. 3. 2015, 20:27) | |
Paní se po zaplacení neozývala, po více výzvách zboží konečně zaslala. Avšak ne kompletní. Dodnes jsem se chybějící bundy nedočkala. Ostatní věci neodpovídaly - jedna byla špinavá, druhá měla flek... Paní má více účtů a je zde již prý tímto "známá", dejte si pozor... |
|
ODPOVĚDĚT |
Angela Klusoňová (OBCHOD BABYBROUČEK) ID 121449 , mimibazar.cz/nasbroucek (2. 3. 2015, 10:11) | ||
Bohužel nemohu doporučit - paní si u mě objednala tepláčky NEXT od té doby nekomunikuje - peníze neposlala Zbytečná rezervace zboží Pozor má několik registrací | ||
ODPOVĚDĚT |
Jitka Součková (jjitka30) ID 283468 (upraveno 5. 3. 2015, 9:19) | ||
U paní jsem si objednala bundu,ale do teď nepřišla a paní nereaguje moc by mi zajímalo kdo ještě zaplatil koženkovou bundu a nepřišla mu | ||
ODPOVĚDĚT |