Milada Kapounová (miminko 3) ID 52233
|
mimibazar.cz/miminko3
|
Oblast: Česká Lípa |
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
|
Registrace: 10. 4. 2007 |
Naposledy: 19. 11. 2019, 10:44
|
Aktualizace: 21. 11. 2018, 10:54
|
|
|
|
|
Věra P. (rikin)
ID 70083
, mimibazar.cz/rikin
(27. 3. 2017, 14:41)
|
Chtěla bych tímto všechny kupující upozornit, že tato pani nepíše pravdivé informace. Koupila jsem od ní teplákovou soupravu, která dle jejího popisu měla jenom malou dírku na teplácích u pasu. Po mém dotazu, zda má ještě nějaké vady, přišla odpověď, že ne. Tepláky měly fleky na obou nohavicích a mikina dírku, viditelné už při rozbalení balíčku. Vše jsem nafotila a poslala prodávající s tím co navrhuje. Napsala mně, že vše bylo v pořádku, co po ní chci, a že je to fakt drzost. Zřejmě jsem, si podle ní, poškodila zboží sama - trošku nelogické. |
ODPOVĚDĚT
|
|
Milada Kapounová (miminko 3)
ID 52233
, mimibazar.cz/miminko3
(29. 3. 2017, 9:15)
|
Vážená toto jste opravdu nemusela,balicek jste měla už pár dní doma a kde jste věci měla položené to opravdu netuším.Ja odeslala v úterý a vy až v pondělí reagujete? Nějaké divné nemyslitelné! |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Věra P. (rikin)
ID 70083
, mimibazar.cz/rikin
(29. 3. 2017, 18:25)
|
Paní jsem psala, e-mail, že jsem byla v zahraničí a vracela jsem se v neděli, balíček jsem si na poště vyzvedla v pondělí. A hned ten den jsem jí psala a posílala fotky. Takže ještě ani neumí číst e-maily. To znamená, že lže i tady. |
ODPOVĚDĚT
|
|
Linda M. (lili96)
ID 531033
, mimibazar.cz/lili96
(13. 7. 2015, 20:56)
|
Dobrý den, bohužel já píši negativní hodnocení a jako nakupující paní Kapounovou nedoporučuji. Objedná si zboží a potom dělá mrtvého brouka, na maily vůbec nereaguje. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Markéta T. (Marketa-seriozni)
ID 150415
, mimibazar.cz/marketa-seriozni
(10. 8. 2011, 10:15)
|
Neuhrazená objednávka ze dne 5.7. Na vzkazy paní Kapounová, bohužel, vůbec nereaguje! Markéta |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Renata V. (Renka10)
ID 171228
, mimibazar.cz/renka10
(17. 11. 2010, 9:01)
|
Paní Milada si u mě dne 15.10.2010 objednala boty, které jsem pro ni objednávala v Anglii. Poslala jsem jí podklady k platbě a boty jsem objednala. Když jsem měla boty pro ni skladem, psala jsem jí mail, že až pošle penízky, hned balíček odešlu. Paní do dnešního dne nezaplatila a na několik vzkazů ani mailů ode mě nereagovala, i když se na MMB přihlašovala. Dostává ode mě proto . Objednávku ruším a boty dávám dál do prodeje. Renata V. |
ODPOVĚDĚT
|