Zuzana H. (Viki - hračky, kočár) ID 5030
|
|
Oblast: Mladá Boleslav |
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
|
Registrace: 10. 9. 2005 |
Naposledy: 24. 5. 2024, 6:22
|
Aktualizace: 24. 9. 2017, 14:01
|
|
|
|
Všechny objednávky řeším postupně většinou ve večerních hodinách. Pokud spěcháte můžete objednávat na našem Všem do 24 hodin odpovím. Děkuji za objednávky. Zuzana * VĚNUJTE PROSÍM POZORNOST DOSTUPNÝM BARVÁM V NADPISECH.
|
lenka z. (zezulinka)
ID 107968
(1. 4. 2008, 15:42)
|
děkuji za vaše negativní hodnocení ale jste první , poslala jsem to až někdy po 3 nedělích a manžel koupil jiný je mi to líto ale bohužel psala jsem do 5-10 dnů ale nestalo se tak ! |
ODPOVĚDĚT
|
|
Ludmila M. (blackmore)
ID 51396
(7. 2. 2008, 19:34)
|
Je mi líto,ale kostým spidermana přes moje prosby o rychlé vyřízení dorazil dva dny po karnevalu.p.Matulková |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Zuzana H. (Viki - hračky, kočár)
ID 5030
(7. 2. 2008, 20:28)
|
Je mi líto, ještě jsem s Vámi mluvila, dobře víte, že jsem ho ještě narychlo znovu odesílala doporučeně. Bohužel pošta ho nedoručila tak jak měla, to se dá těžko ovlivnit. Možná jsem se na to měla vykašlat, dostala bych špatné hodnocení, alespoň bych se kvůli jedné zásilce extra nehnala na poštu. Díky za uznání. Zuzana |
ODPOVĚDĚT
|
|
Monika Szkanderová (monika b)
ID 73074
, mimibazar.cz/monikaszkanderova
(6. 2. 2008, 12:09)
|
ZUZKO JA JSEM VÁS PROSILA JESTLI BY MASKA PŘIŠLA DO STŘEDY VY JSTE MI SLIBILA ŽE ANO VÍM ŽE TAM PENÍZE JEŠTĚ NEBYLI ALE JA BYCH VÁS NEOCIGANILA TED JE MI MASKA NA DVĚ VĚCI KDYŽ UŽ MA DCERA PO MAŠKARNÍM PLESE. JAKO PRODAVAJÍCI JSTE NEVYHOVUJICÍ |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Zuzana H. (Viki - hračky, kočár)
ID 5030
(upraveno 6. 2. 2008, 12:54)
|
Milá Moniko, tak to mě fakt mrzí, ale nemsylím si, že jsem se až tak provinili. Nesedím u počítače celý den, podklady k platbě jsem poslala a ty úplně první byly správně - platba převodem. Pak jste napsala, že chcete kostým na dobírku a že peníze pošlete na účet. No dost divočina, tak jsem Vám psala, že Vám kostým pošlu na dobírku, abyste peníze neposílala. Balíček jsem měla připravený. Napsala jste, že kvůli vysokému poštovnému zaplatíte převodem. Pokud by nebyl nikde jinde žádný problém, asi by bylo vše v pořádku. To, že jste mě prosila, mám považovat větu " potřebuju kostým do středy". Bohužel jsem si toho v záplavě meilů od Vás nevšimla. Stane se. Možná i nějaké potvrzení z banky by bodlo. Nedělám s posíláním předem žádné problémy, ale tohle byl velikýýý chaos. Možná kdybyste objednala kostýmek dřív a ne na poslední chvíli, tak se to nestalo. Pro mě sice až tak nevyhovující nejste, ale obchod s Vámi zrovna bezproblémový nebyl a pokud se Vám ulevilo tím, že jste mi napsala toto hodnocení,i když si nemslím že oprávněně, tak jsem jedině ráda. Zuzana |
ODPOVĚDĚT
|