|
|
|
|
Michaela M. (Micha + Adinka) ID 4312 (7. 7. 2009, 9:13) | ||
Je mi velmi lito, ze musim napsat negativni hodnoceni. Pred 9ti dny jsem si psala o babyvak a dodnes mi ani nikdo neodpovedel. Prisla jen automaticka odpoved, ze se pani Veronika ozve v pondeli. Zapomnela dodat ale jake pondeli, uz uplynuly dve. Zdravim, Misa | ||
ODPOVĚDĚT |
Barbora K. (Barke) ID 38032 , mimibazar.cz/barke (19. 6. 2009, 18:07) | ||
Dobrý den, já bohužel musím napsat negativní hodnocení, obchůdek se vlekl na můj vkus příliš dlouho (téměř měsíc) a doteď čekám na vrácení části peněz, protože mi poslali jiný typ věci, než jsem zaplatila . Jinak paní Veronika je při komunikaci příjemná , ale E-shop by měl fungovat rychleji, takže kdo pospíchá, tak nedoporučuji . Mějte se hezky, Bára |
||
ODPOVĚDĚT |
Veronika W. (Verčula) ID 4918 , mimibazar.cz/vercula (26. 6. 2009, 23:57) | |
Báro uznávám, že obchůdek trval déle, ale je tak trochu oboustranné. 3.6 přišla platba a 11.6 byl odeslán balíček, jinak korunky už máte zaslané. Verča | |
ODPOVĚDĚT |
Naďa K. (botulka) ID 6424 , mimibazar.cz/botulka (30. 4. 2009, 1:22) | ||
Bohužel , já píši negativní hodnocení. Náš nedořešený obchůdek se vleče už od Vánoc , komunikace od Vás je nulová. Pro mne špatný obchod a já Vás nikomu ani nemohu doporučit Naďa Kiliánová. |
||
ODPOVĚDĚT |
Petra H. (quatra) ID 149626 (15. 12. 2008, 19:53) | ||
Jsem zklamaná z přístupu a komunikace. Doba dodání také nic moc. Je mi líto,ale doporučit nemohu. ,veselé vánoce Petra. | ||
ODPOVĚDĚT |
Lucie S. (L.U.S.Y.) ID 114575 , mimibazar.cz/lusy (14. 12. 2008, 10:50) | ||
Paní Veroniku nedoporučuji , ani neodpovídá na vzkazy , prostě komunikace na 0 , říkala že v pondělí 8.12. odešle židličku na dobírku a pořád nic, ani jedna zpráva , tohle se mi tedy nelíbí, pokud někdo má takovýhle obchůdek, tak by se tomu měl trošku věnovat a hlavně před Vánocemi když je hodně objednávek, Takže už se jí ani nesnažte posílát jinak Vám příjde zpátky, hezký den Lucka |
||
ODPOVĚDĚT |
Monika L. (Nikoulek) ID 29628 , mimibazar.cz/nikoulek (2. 12. 2008, 14:44) | ||
Dobrý den,konečně po skoro 3 týdnech a neustálých urgencích dorazil notebook,absolutně Vás nedoporučuji .Komunikace absolutně žádná,jeden jeden email,že máte jeden zadek,dvě ruce a dvě děti .Stačí si to lépe zorganizovat.Jinak děkuji Marvalová | ||
ODPOVĚDĚT |
Monika L. (Nikoulek) ID 29628 , mimibazar.cz/nikoulek (upraveno 28. 11. 2008, 14:28) | ||
Dobrý den,stále čekám na jakoukoliv odpověd.Platba z mého účtu odešla 14.11. pod VS 1871 a nemám stále notebook pro kluka k vánocům .Pro Vás je veliký problém se ozvat a balík odeslat?Běhám na poštu jako idiot a stále nemám nic!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Už mě to přestává bavit a pokud se neozvete nebo neobdržím do středy balík či peníze zpět na můj účet,který jsem Vám psala v emailu,začnu věci řešit jinde!!!!!!!!!!!!!!!!!! .Uvědomte si,že nemám tiskárnu na peníze a syn se na notebook těší,že jej bude mít pod stromeček!!!!!!!!!!!!! Doufám,že začnete něco dělat.A mimochodem zájemci přibývají u notebooku a já byla 14 zájemce a dnes jich tam máte 26 .Děkuji Marvalová |
||
ODPOVĚDĚT |
Monika L. (Nikoulek) ID 29628 , mimibazar.cz/nikoulek (28. 11. 2008, 21:22) | ||
Vážená paní,píšu to i sem,když Vám 14dní blbne email.Vzkazy byly poslány přes seznam,ale i přes MMB a zde v hodnocení dvakrát.Žádám Vás o kopii podacího lístku,když tvrdíte,že jste balík odeslala.Děkuji a doufám,že konečně dostanu své zaplacené zboží!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Marvalová |
||
ODPOVĚDĚT |
Dana Peterková Lindušková (dlinduska) ID 151891 , mimibazar.cz/dlinduska (5. 11. 2008, 8:33) | |
Obchod s paní Veronikou byla jedna velká hrůza, nekorektní jednání. Zboží muselo být z naší strany reklamováno. Věci došly v naprosto poškozených obalech, ale ne vinou pošty, neboť věci byly zabalené ještě v jedné velké nepoškozené krabici. Zboží přišlo ušmudlané, jakoby někde leželo roky na skladě. Už nikdy bych si u paní Veroniky nic neobjednala. Dana | |
ODPOVĚDĚT |
Veronika W. (Verčula) ID 4918 , mimibazar.cz/vercula (8. 11. 2008, 7:15) | |
dobrý den, tak teď mi nedá neragovat předpokládám,že si pan í dělá srandu!!!!! Navíc budu ráda, když mi ještě sdělí v čem paní doktorka vidí nekorektní jednání, dostala věc, kterou neuměla sestavit, reklamovala ji, s požadavkem vyřízení do 10 dnů, v čemž jsem ji vyhověla, navíc jsem nepožadovala žádnou úhradu nákladů, tqk fakt vážně nevím...... Objednala si dřevěného pejska, který by rozložený v krabici - od výrobce a zcela v pořádku, pani napsala,že nejde sestavit, že jej chce vyměnit (o kosmetických vadách nikde ani zmínka), zboží zaslala zpět, že chce pejska nového a sestaveného, jakmile přišel pejsek od pani, byl podřený, k čemuž došlo "odborným" složením zpět do původního obalu před zasláním k nám. Pejska jsme vybalili - ku podivu bez potíží sestavili , všechno sedělo a pasovalo tak jak má - a pani zaslali zpět i s informacemi,že přišel v poškozeném stavu, nikde žádná reakce až teď koukám a co nevidím krásné hodncení. Děkuji, ale příště prosím až si objednáte nějakou věc,která je potřeba sestavit, prosím požádejte někoho o pomoc ve svém blízkém okolí, ušetříte čas peníze nejen prodejci ale i sobě. Chápu,že máte vzdělání směru intelektuálního,každý nemusí být technický talent. S pozdravem Verča Navíc budu ráda, když mi ještě sdělí v čem paní doktorka vidí nekorektní jednání, dostala věc, kterou neuměla sestavit, reklamovala ji, s požadavkem vyřízení do 10 dnů, v čemž jsem ji vyhověla dokonce do 7 dnů, navíc jsem nepožadovala žádnou úhradu nákladů, tak fakt vážně nevím...... |
|
ODPOVĚDĚT |
Martina B. (Sabuše) ID 111478 , mimibazar.cz/sabuse (24. 10. 2008, 12:05) | ||
Velice mě mrzí, že musím zaslat takovéto hodnocení :-! Je to vůbec poprvé co musím hodnotit negativně a to nakupuji na MMB poměrně často! Nejen, že jste mi zaslala medvídka, který nefungoval, ale po mém upozornění na toto jste ani nereagovala na mé emaily a vzkazy! - což mi připadá jako neslušné jednání :-! Výmluvy toho typu jako "že toho máte hodně a že k některým hračkám na baterie je špatný přístup" mě jako zákázníka, který Vám bez problémů zaplatil přece nemusejí vůbec zajímat!!! Zaplatila jsem za hračku, která mi byla doručená vadná a ještě jsem musela znovu hradit poštovné zpátky k Vám. V medvídkovi jsou vložené baterie, aby bylo možno odzkoušet jeho funkčnost. Přístup je naprosto snadný - sama jsem ho zkoušela, aniž bych ho musela vyndávat z krabice ven. Jak jsem Vám již jednou psala - myslím si, že pokud zasíláte vadné zboží, měla byste převzít i zodpovědnost za úhradu poštovného, pokud ho zákazník musí poslat z toho důvodu zpět na výměnu!!! Toto se mi stalo i u jiných maminek 2x - ty mi však sami ihned odepsali, že poštovné v tom případě hradí ony. s tímto obchůdkem jsem opravdu nebyla vůbec spokojená . Martina |
||
ODPOVĚDĚT |
Elena T. (rinecek) ID 99490 (4. 6. 2008, 11:55) | |
Hodnocení rozhodně negativní Na zboží jsem čekala 2 týdny a pokud bych se sama neozvala tak ani nejsem si jistá zda by dorazilo. Neseriozní přistup, špatná komunikace, chybí jakýkoliv doklad ani faktura ani záruční list v balíčku nebyl. Už si nic neobjednám. | |
ODPOVĚDĚT |
Veronika W. (Verčula) ID 4918 , mimibazar.cz/vercula (5. 6. 2008, 7:31) | |
Paní Eleně jsem se omluvila, má právo být naštvaná,ale jsem také jen člověk s ročním dítětem a v 6 měsící, poslala jsem na vysvětlení toto> Dobrý den, Elen, velice se omlouvám za zdržení, bohužel kamarádka,která mi > > vyřizuje objednávky, mi před týdnem ,označila asi 5 objednávek za odeslané a > já > > jsem teprve v pátek poté co se některé maminky ozvaly zjistila,že odeslané > > nejsou, proto jsem v pátek napravila co se dalo a houpačku odeslala. Ještě > > jednou se omlouvám. Bohužel mám ročního syna a jsem v 6 měsící tak nezvládám > > všechno sama. verča paní reagovala takto: To je mi líto, že jste na všechno sama, jsem v podobné situaci, tak že moc dobře > vím jake to je, ale to nic nemění na tom, že to vy jste měla být tá, která se > ozve jako první, že se něco děje a ne, že já a ostatní maminky se budeme shánět > kde teda je tá houpačka, žádny mail z pátku tady nemám, stačí komunikovat se > zákazníkem a ne čekat až se někdo sám ozve. Každopádně děkuji za informaci a > budu čekat na balík. > > S pozdravem, > Tichá. ještě jedna má reakce, ale asi ani to nestačí :Elen, vím, že máte pravdu, ale řeším týdně více jak 100 objednávek, takže psát kdy došlo k odeslání balíčku je už nad moje síly a čas,byla jsem ráda,že jsem to stihla ještě s páteční poštou. verča no možná,že kdybych nejdříve napsala,že budu balíček posílat až příští týden, bylo by vše v pořádku, stihla bych napsat doklad, informovat zákaznici a pak by bylo nejspíše vše v pořádku, balíček jsem balila v době kdy už u nás byla pošta a odvážela si balíčky. bohužel se stala chyba kterou jsem přiznala, Doufám, že má paní Elena z toho hodnocení aspoň lepší pocit |
|
ODPOVĚDĚT |
Jana M. (Macinka27) ID 58203 (3. 6. 2008, 16:22) | |
Nemohu dát rozhodně kladné hodnocení Kuchyňka nám dorazila měsíc po zaplacení a urgování a dodnes nemáme ani záruční list či faktruru, jelikož se prý k balíčku nestačila dát. Z naší zkušenosti nemohu doporučit! |
|
ODPOVĚDĚT |
Veronika W. (Verčula) ID 4918 , mimibazar.cz/vercula (5. 6. 2008, 7:40) | |
I zde došlo k chybě,ale také za dobrotu na žebrotu, bohužel jsem chtěla paní co nejdříve vyhovět, nechala jsem kuchyňku odeslat od dodavatele, paní jsem nabídla možnost ověřit si tuto informaci přímo u konkrétního člověka,který kuchyňku odesílal, nebo měl odeslat, což odmítla s tím,že mi věří a že se to někdy může stát. po nějaké době mi dodavatel napsal,že kuchyňka se vrátila po 14 dnech z pošty velice poškozená, nechala jsem tedy novou kuchyňku zaslat k nám a odtud opět při svozu byla odeslána . Pokud někdy došlo k reklamaci u nás, nikdy k tomu nikdo nepotřeboval doklad, vím komu co prodávám, paní jsem doklad slíbila, ale ještě jsem se nedostala na poštu,abychj jej odesllala, i zde se svojí chybou souhlasím. | |
ODPOVĚDĚT |
Michaela K. (trosecnik) ID 35055 (upraveno 14. 4. 2008, 21:29) | |
Vážená p.Veroniko,na mmb.opravdu chodím,ale Vašeho vzkazu jsem si opravdu nevšimla,prostě jsem se do vzkazů nedívala,až dnes. A s údivem jsem se nestačila divit,co jste si dovolila o mně napsat.Vy,jako prodávající musíte počítat s tím,že se někdy stane,že si kupující rozmyslí kup,nebo se rozhoduje apod. Já jsem Vás na to jasně upozornila,a to nemůžete popřít!! Jako prodejce Vás N E D O P O R U Č U J i!!!!!!! Milé maminky,jen aby jste věděly,co se Vám může stát, pokud budete v takové situaci jako já,a rozmyslíte se ,nebo zdržíte s objednávkou.Budete nařčená jako nespolehlivá.!! Všechny zdraví M.K., pokud p.Veronika smaže to,co o mne napsalo,já budu reagovat stejně,pokud ne,vyvodím z toho další důsledky.. |
|
ODPOVĚDĚT |
Veronika W. (Verčula) ID 4918 , mimibazar.cz/vercula (8. 4. 2008, 18:32) | |
Nu hodnocení paní Michaely mě opravdu zaráží, po čtrnácti dnech kdy si opakuji "ZÁVAZNĚ" objednala skluzavku, s tím,že se ještě dívá po jiných věcech a dá mi vědět,pak napíše toto, je opravdu šokující. Nevím,jaké důsledky chce paní Michaela vyvodit, ale to nechám na ní, dnes je to 28 dní a kromě této reakce jsem žádnou jinou zprávu od paní Michaely nedostala. Já rozhodně počítám s tím,že si to někdo ještě rozmyslí,nebo potřebuje rezervaci prodloužit třeba i na měsíc,ale jak říkám Vaše objednávka byla závazná navíc jste o žádném termínu rezervace nehovořila,tak podle mého není co řešit. Své hodnocení opravdu mazat nehodlám,neboť ve Vašem případě jsem si opravdu jistá jeho správností. | |
ODPOVĚDĚT |
Daniel B. (danielb) ID 39163 (4. 1. 2008, 11:01) | |
Dnes je 4.ledna a mi stále ještě nemáme zaplacenou věc doma.paní Veronica mi emailem potvrdila platbu dne 21.prosince.Nevím kde se stala chyba | |
ODPOVĚDĚT |
Veronika W. (Verčula) ID 4918 , mimibazar.cz/vercula (5. 1. 2008, 9:20) | |
Danieli už jste byl na té poště? Psala jsem Vám ,že Váš balíček je tam uložený už od 22. prosince, vina není u mě!!!! | |
ODPOVĚDĚT |