Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

Negativní hodnocení uživatele Veronika W. (Verčula) ID 4918

Veronika W. (Verčula) ID 4918
mimibazar.cz/vercula
Oblast: Most
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
Registrace: 6. 9. 2005
Naposledy: 3. 12. 2023, 2:27
INZERÁTY 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
HODNOCENÍ 837
VŠECHNY FOTOGRAFIE 0
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
HODNOTIT MOHOU POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
VŠECHNA | POZITIVNÍ | NEGATIVNÍ | NEUTRÁLNÍ
Inzerentka získala za poslední měsíc 0 negativních hodnocení , celkem již získala 13 negativních hodnocení
Michaela M. (Micha + Adinka) ID 4312 (7. 7. 2009, 9:13)
Je mi velmi lito, ze musim napsat negativni hodnoceni. Pred 9ti dny jsem si psala o babyvak a dodnes mi ani nikdo neodpovedel. Prisla jen automaticka odpoved, ze se pani Veronika ozve v pondeli. Zapomnela dodat ale jake pondeli, uz uplynuly dve. (N) Zdravim, Misa
ODPOVĚDĚT
Barbora K. (Barke) ID 38032 , mimibazar.cz/barke (19. 6. 2009, 18:07)
Dobrý den, já bohužel musím napsat negativní hodnocení, obchůdek se vlekl na můj vkus příliš dlouho (téměř měsíc) a doteď čekám na vrácení části peněz, protože mi poslali jiný typ věci, než jsem zaplatila :-S.

Jinak paní Veronika je při komunikaci příjemná (F), ale E-shop by měl fungovat rychleji, takže kdo pospíchá, tak nedoporučuji (N).

Mějte se hezky, Bára
ODPOVĚDĚT
Veronika W. (Verčula) ID 4918 , mimibazar.cz/vercula (26. 6. 2009, 23:57)
:-| Báro uznávám, že obchůdek trval déle, ale je tak trochu oboustranné. 3.6 přišla platba a 11.6 byl odeslán balíček, jinak korunky už máte zaslané. Verča
ODPOVĚDĚT
Naďa K. (botulka) ID 6424 , mimibazar.cz/botulka (30. 4. 2009, 1:22)
Bohužel :-(, já píši negativní hodnocení. Náš nedořešený obchůdek se vleče už od Vánoc :-o :-o :-o, komunikace od Vás je nulová. Pro mne špatný obchod a já Vás nikomu ani nemohu doporučit (N)
Naďa Kiliánová.
ODPOVĚDĚT
Petra H. (quatra) ID 149626 (15. 12. 2008, 19:53)
Jsem zklamaná z přístupu a komunikace. :-S Doba dodání také nic moc. :'( Je mi líto,ale doporučit nemohu. (N) (N) (N),veselé vánoce Petra.
ODPOVĚDĚT
Lucie S. (L.U.S.Y.) ID 114575 , mimibazar.cz/lusy (14. 12. 2008, 10:50)
Paní Veroniku nedoporučuji (N) (N) (N), ani neodpovídá na vzkazy , prostě komunikace na 0 (N), říkala že v pondělí 8.12. odešle židličku na dobírku a pořád nic, ani jedna zpráva :-@, tohle se mi tedy nelíbí, pokud někdo má takovýhle obchůdek, tak by se tomu měl trošku věnovat a hlavně před Vánocemi když je hodně objednávek,
Takže už se jí ani nesnažte posílát jinak Vám příjde zpátky, hezký den Lucka
(N) (N) (N) (N) (N)
ODPOVĚDĚT
Monika L. (Nikoulek) ID 29628 , mimibazar.cz/nikoulek (2. 12. 2008, 14:44)
Dobrý den,konečně po skoro 3 týdnech a neustálých urgencích dorazil notebook,absolutně Vás nedoporučuji (N).Komunikace absolutně žádná,jeden jeden email,že máte jeden zadek,dvě ruce a dvě děti :^).Stačí si to lépe zorganizovat.Jinak děkuji Marvalová
ODPOVĚDĚT
Monika L. (Nikoulek) ID 29628 , mimibazar.cz/nikoulek (upraveno 28. 11. 2008, 14:28)
Dobrý den,stále čekám na jakoukoliv odpověd.Platba z mého účtu odešla 14.11. pod VS 1871 a nemám stále notebook pro kluka k vánocům 8o| 8o| 8o| 8o| 8o| 8o| 8o|.Pro Vás je veliký problém se ozvat a balík odeslat?Běhám na poštu jako idiot a stále nemám nic!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Už mě to přestává bavit a pokud se neozvete nebo neobdržím do středy balík či peníze zpět na můj účet,který jsem Vám psala v emailu,začnu věci řešit jinde!!!!!!!!!!!!!!!!!! (N) (N) (N) (N).Uvědomte si,že nemám tiskárnu na peníze a syn se na notebook těší,že jej bude mít pod stromeček!!!!!!!!!!!!!
Doufám,že začnete něco dělat.A mimochodem zájemci přibývají u notebooku a já byla 14 zájemce a dnes jich tam máte 26 8-| 8-| 8-| 8-| 8-|.Děkuji Marvalová
ODPOVĚDĚT
Monika L. (Nikoulek) ID 29628 , mimibazar.cz/nikoulek (28. 11. 2008, 21:22)
Vážená paní,píšu to i sem,když Vám 14dní blbne email.Vzkazy byly poslány přes seznam,ale i přes MMB a zde v hodnocení dvakrát.Žádám Vás o kopii podacího lístku,když tvrdíte,že jste balík odeslala.Děkuji a doufám,že konečně dostanu své zaplacené zboží!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Marvalová
ODPOVĚDĚT
Dana Peterková Lindušková (dlinduska) ID 151891 , mimibazar.cz/dlinduska (5. 11. 2008, 8:33)
Obchod s paní Veronikou byla jedna velká hrůza, nekorektní jednání. Zboží muselo být z naší strany reklamováno. Věci došly v naprosto poškozených obalech, ale ne vinou pošty, neboť věci byly zabalené ještě v jedné velké nepoškozené krabici. Zboží přišlo ušmudlané, jakoby někde leželo roky na skladě. Už nikdy bych si u paní Veroniky nic neobjednala. (N) (N) (N) (N) Dana
ODPOVĚDĚT
Veronika W. (Verčula) ID 4918 , mimibazar.cz/vercula (8. 11. 2008, 7:15)
dobrý den, tak teď mi nedá neragovat :-@ :-@ :-@ :-@ předpokládám,že si pan í dělá srandu!!!!! Navíc budu ráda, když mi ještě sdělí v čem paní doktorka vidí nekorektní jednání, dostala věc, kterou neuměla sestavit, reklamovala ji, s požadavkem vyřízení do 10 dnů, v čemž jsem ji vyhověla, navíc jsem nepožadovala žádnou úhradu nákladů, tqk fakt vážně nevím......
Objednala si dřevěného pejska, který by rozložený v krabici - od výrobce a zcela v pořádku, pani napsala,že nejde sestavit, že jej chce vyměnit (o kosmetických vadách nikde ani zmínka), zboží zaslala zpět, že chce pejska nového a sestaveného, jakmile přišel pejsek od pani, byl podřený, k čemuž došlo "odborným" složením zpět do původního obalu před zasláním k nám. Pejska jsme vybalili - ku podivu bez potíží sestavili , všechno sedělo a pasovalo tak jak má - a pani zaslali zpět i s informacemi,že přišel v poškozeném stavu, nikde žádná reakce až teď koukám a co nevidím krásné hodncení. Děkuji, ale příště prosím až si objednáte nějakou věc,která je potřeba sestavit, prosím požádejte někoho o pomoc ve svém blízkém okolí, ušetříte čas peníze nejen prodejci ale i sobě. Chápu,že máte vzdělání směru intelektuálního,každý nemusí být technický talent. S pozdravem Verča
Navíc budu ráda, když mi ještě sdělí v čem paní doktorka vidí nekorektní jednání, dostala věc, kterou neuměla sestavit, reklamovala ji, s požadavkem vyřízení do 10 dnů, v čemž jsem ji vyhověla dokonce do 7 dnů, navíc jsem nepožadovala žádnou úhradu nákladů, tak fakt vážně nevím......
ODPOVĚDĚT
Martina B. (Sabuše) ID 111478 , mimibazar.cz/sabuse (24. 10. 2008, 12:05)
Velice mě mrzí, že musím zaslat takovéto hodnocení :-! Je to vůbec poprvé co musím hodnotit negativně a to nakupuji na MMB poměrně často!
Nejen, že jste mi zaslala medvídka, který nefungoval, ale po mém upozornění na toto jste ani nereagovala na mé emaily a vzkazy! - což mi připadá jako neslušné jednání :-!
Výmluvy toho typu jako "že toho máte hodně a že k některým hračkám na baterie je špatný přístup" mě jako zákázníka, který Vám bez problémů zaplatil přece nemusejí vůbec zajímat!!! Zaplatila jsem za hračku, která mi byla doručená vadná a ještě jsem musela znovu hradit poštovné zpátky k Vám.
V medvídkovi jsou vložené baterie, aby bylo možno odzkoušet jeho funkčnost. Přístup je naprosto snadný - sama jsem ho zkoušela, aniž bych ho musela vyndávat z krabice ven.
Jak jsem Vám již jednou psala - myslím si, že pokud zasíláte vadné zboží, měla byste převzít i zodpovědnost za úhradu poštovného, pokud ho zákazník musí poslat z toho důvodu zpět na výměnu!!! Toto se mi stalo i u jiných maminek 2x - ty mi však sami ihned odepsali, že poštovné v tom případě hradí ony.
s tímto obchůdkem jsem opravdu nebyla vůbec spokojená (N) (N) (N).
Martina
ODPOVĚDĚT
Elena T. (rinecek) ID 99490 (4. 6. 2008, 11:55)
Hodnocení rozhodně negativní Na zboží jsem čekala 2 týdny a pokud bych se sama neozvala tak ani nejsem si jistá zda by dorazilo. Neseriozní přistup, špatná komunikace, chybí jakýkoliv doklad ani faktura ani záruční list v balíčku nebyl. Už si nic neobjednám. (N) :-@
ODPOVĚDĚT
Veronika W. (Verčula) ID 4918 , mimibazar.cz/vercula (5. 6. 2008, 7:31)
Paní Eleně jsem se omluvila, má právo být naštvaná,ale jsem také jen člověk s ročním dítětem a v 6 měsící, poslala jsem na vysvětlení toto> Dobrý den, Elen, velice se omlouvám za zdržení, bohužel kamarádka,která mi
> > vyřizuje objednávky, mi před týdnem ,označila asi 5 objednávek za odeslané a
> já
> > jsem teprve v pátek poté co se některé maminky ozvaly zjistila,že odeslané
> > nejsou, proto jsem v pátek napravila co se dalo a houpačku odeslala. Ještě
> > jednou se omlouvám. Bohužel mám ročního syna a jsem v 6 měsící tak nezvládám
> > všechno sama. verča
paní reagovala takto: To je mi líto, že jste na všechno sama, jsem v podobné situaci, tak že moc dobře
> vím jake to je, ale to nic nemění na tom, že to vy jste měla být tá, která se
> ozve jako první, že se něco děje a ne, že já a ostatní maminky se budeme shánět
> kde teda je tá houpačka, žádny mail z pátku tady nemám, stačí komunikovat se
> zákazníkem a ne čekat až se někdo sám ozve. Každopádně děkuji za informaci a
> budu čekat na balík.
>
> S pozdravem,
> Tichá.
ještě jedna má reakce, ale asi ani to nestačí :Elen, vím, že máte pravdu, ale řeším týdně více jak 100 objednávek, takže psát kdy došlo k odeslání balíčku je už nad moje síly a čas,byla jsem ráda,že jsem to stihla ještě s páteční poštou. verča

no možná,že kdybych nejdříve napsala,že budu balíček posílat až příští týden, bylo by vše v pořádku, stihla bych napsat doklad, informovat zákaznici a pak by bylo nejspíše vše v pořádku, balíček jsem balila v době kdy už u nás byla pošta a odvážela si balíčky.

bohužel se stala chyba kterou jsem přiznala,
Doufám, že má paní Elena z toho hodnocení aspoň lepší pocit
ODPOVĚDĚT
Jana M. (Macinka27) ID 58203 (3. 6. 2008, 16:22)
Nemohu dát rozhodně kladné hodnocení :-(
Kuchyňka nám dorazila měsíc po zaplacení a urgování a dodnes nemáme ani záruční list či faktruru, jelikož se prý k balíčku nestačila dát. Z naší zkušenosti nemohu doporučit! (N)
ODPOVĚDĚT
Veronika W. (Verčula) ID 4918 , mimibazar.cz/vercula (5. 6. 2008, 7:40)
I zde došlo k chybě,ale také za dobrotu na žebrotu, bohužel jsem chtěla paní co nejdříve vyhovět, nechala jsem kuchyňku odeslat od dodavatele, paní jsem nabídla možnost ověřit si tuto informaci přímo u konkrétního člověka,který kuchyňku odesílal, nebo měl odeslat, což odmítla s tím,že mi věří a že se to někdy může stát. po nějaké době mi dodavatel napsal,že kuchyňka se vrátila po 14 dnech z pošty velice poškozená, nechala jsem tedy novou kuchyňku zaslat k nám a odtud opět při svozu byla odeslána . Pokud někdy došlo k reklamaci u nás, nikdy k tomu nikdo nepotřeboval doklad, vím komu co prodávám, paní jsem doklad slíbila, ale ještě jsem se nedostala na poštu,abychj jej odesllala, i zde se svojí chybou souhlasím.
ODPOVĚDĚT
Michaela K. (trosecnik) ID 35055 (upraveno 14. 4. 2008, 21:29)
Vážená p.Veroniko,na mmb.opravdu chodím,ale Vašeho vzkazu jsem si opravdu nevšimla,prostě jsem se do vzkazů nedívala,až dnes.
A s údivem jsem se nestačila divit,co jste si dovolila o mně napsat.Vy,jako prodávající musíte počítat s tím,že se někdy stane,že si kupující rozmyslí kup,nebo se rozhoduje apod. Já jsem Vás na to jasně upozornila,a to nemůžete popřít!!
Jako prodejce Vás N E D O P O R U Č U J i!!!!!!!

Milé maminky,jen aby jste věděly,co se Vám může stát, pokud budete v takové situaci jako já,a rozmyslíte se ,nebo zdržíte s objednávkou.Budete nařčená jako nespolehlivá.!!
Všechny zdraví M.K., pokud p.Veronika smaže to,co o mne napsalo,já budu reagovat stejně,pokud ne,vyvodím z toho další důsledky.. (N) (N) (N) (N) (N)
ODPOVĚDĚT
Veronika W. (Verčula) ID 4918 , mimibazar.cz/vercula (8. 4. 2008, 18:32)
Nu hodnocení paní Michaely mě opravdu zaráží, po čtrnácti dnech kdy si opakuji "ZÁVAZNĚ" objednala skluzavku, s tím,že se ještě dívá po jiných věcech a dá mi vědět,pak napíše toto, je opravdu šokující. Nevím,jaké důsledky chce paní Michaela vyvodit, ale to nechám na ní, dnes je to 28 dní a kromě této reakce jsem žádnou jinou zprávu od paní Michaely nedostala. Já rozhodně počítám s tím,že si to někdo ještě rozmyslí,nebo potřebuje rezervaci prodloužit třeba i na měsíc,ale jak říkám Vaše objednávka byla závazná navíc jste o žádném termínu rezervace nehovořila,tak podle mého není co řešit. Své hodnocení opravdu mazat nehodlám,neboť ve Vašem případě jsem si opravdu jistá jeho správností. :'( :'(
ODPOVĚDĚT
Daniel B. (danielb) ID 39163 (4. 1. 2008, 11:01)
Dnes je 4.ledna a mi stále ještě nemáme zaplacenou věc doma.paní Veronica mi emailem potvrdila platbu dne 21.prosince.Nevím kde se stala chyba :-@ (N)
ODPOVĚDĚT
Veronika W. (Verčula) ID 4918 , mimibazar.cz/vercula (5. 1. 2008, 9:20)
Danieli už jste byl na té poště? Psala jsem Vám ,že Váš balíček je tam uložený už od 22. prosince, vina není u mě!!!!
ODPOVĚDĚT
Reklama | Podmínky serveru | Desatero | Ochrana kupujících | Logo Ověřený obchodník | Dobrý prodejce | Ceník členství | Návod pro inzerci | Osobní údaje | Kontakt | Redakce
Jednotná kontaktní místa | Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů
Informace o fungování interního systému | Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s.
se sídlem Komunardů 1584/42, 170 00 Praha 7, IČO: 02346826, zapsaná v OR, sp.zn. B 19490 a dodavatelé obsahu