Aneta B. (Anet&) ID 489018
|
Oblast: Vsetín |
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
|
Registrace: 11. 7. 2013 |
Naposledy: 9. 1. 2018, 13:15
|
|
|
|
|
|
Jana J. (pitufo)
ID 40781
, mimibazar.cz/pitufo
(13. 3. 2015, 21:41)
|
Povinností kupujícího je mít v pořádku své kontaktní údaje. Pokud je v pořádku nemáte, musíte je prodávajícímu včas sdělit a komunikovat přitom z jednoho mailu. Tato kupující komunikuje z mailů různých jmen a prodávají by musel být vědma, aby poznal, že se jedná stále o jednoho stejného kupujícího. Nakupující rozhodně nedoporučuji, pokud hledáte slušné jednání, zde ho rozhodně nenajdete. Jana |
ODPOVĚDĚT
|
|
Aneta B. (Anet&)
ID 489018
(upraveno 14. 3. 2015, 19:51)
|
Změna adresy na MMB chvilku trvá. Objednala jsem si od paní Jany 28.2. bundu a 28.2. jsem jí i z mého mailu Slovackova(mé rodné příjmení)informovala, že mám změnu adresy. Balíček měla odeslat na adresu novou, kterou jsem jí napsala do mailu.Takže jsem jí včas informovala! Komunikovala jsem jenom z jednoho mailu, a to z mailu Slovackova. Zajímavé, že prodávající před paní Janou to pochopila hned a neměla s tím žádný problém. No a nemusí být ani vědma.Od paní Jany jsem se nakonec bundy ani slušného jednání nedočkala.Každý slušný prodávající by se snažil chybu napravit. Odeslal by objednané zboží znovu a na správnou adresu.Jenomže paní Jana mi napsala, že se mnou nebude diskutovat ať jí pošlu číslo svého účtu, aby mi vrátila peníze.Tak snad se aspoň dočkám těch vrácených peněz |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
Jana J. (pitufo)
ID 40781
, mimibazar.cz/pitufo
(14. 3. 2015, 15:03)
|
Ano paní Aneto, to Vám jde. Urážet, vyhrožovat, rozkazovat - v tom jste mistr. Ale rozumně komunikovat to je Vám na hony vzdálené. Jana |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
Aneta B. (Anet&)
ID 489018
(14. 3. 2015, 19:12)
|
Jasně od vás to zrovna sedí. Vy máte pořád pocit,že když někdo řekne svůj názor tak vás uráží. Viz. negativní hodnocení co máte od kupujících.Teď se jim opravdu ani nedivím. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
Jana J. (pitufo)
ID 40781
, mimibazar.cz/pitufo
(15. 3. 2015, 0:24)
|
Paní Aneto, proč jste zde nenechala ten původní text, který zde byl? Kde jste mě urážela a osočovala. Přepisujete své texty jak se Vám to hodí. Pokud bych našla mail s adresou, na kterou mám balíček odeslat, odeslala bych ho. To není o pochopení. Když se bunda vrátila, hned jsem Vám psala. Ovšem dočkala jsem se jen urážek o mé neschopnosti, lhaní, podvádění apod. Za takových podmínek nemám zájem s Vámi obchod uzavírat a vrátím Vám peníze. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
Jana J. (pitufo)
ID 40781
, mimibazar.cz/pitufo
(15. 3. 2015, 0:26)
|
O víkendu ovšem banky převody neuskutečňují, takže si nechte poznámky o tom, zda se peněz dočkáte. Už mě opravdu nebaví se hájit a opravdu doporučuji všem, aby se obchodování s Vámi vyhnuli obloukem. Prodávám zde už dlouho a hodně, ale tohle se jen tak nevidí. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
Aneta B. (Anet&)
ID 489018
(15. 3. 2015, 21:14)
|
Proč bych vám měla odpovídat na otázky, když vy to taky neděláte?Bundu jsem objednala dne 28.2 2015 v 13:23 a večer 28. 2. 2015 v 17:14:51 jsem vám psala ať pošlete podklady k platbě a informovala o změně adresy!Jako tak já lžu nebo vy?!Klidně vám ten mail přepošlu, když už si to nepamatujete!Já jsem s váma jednala slušně. Vy jste se ani nesnažila omluvit a chybu napravit.Pro vás bylo snazší vrátit peníze.Tak se jako chováte ke svým zákazníkům?Jako můžete |
ODPOVĚDĚT
|