Lenka K. (somolik) ID 48842
|
|
Oblast: Ústí nad Labem |
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
|
Registrace: 21. 3. 2007 |
Naposledy: 26. 11. 2020, 20:31
|
|
|
|
|
|
Tereza K. (BOTATEX)
ID 30197
, mimibazar.cz/botatex
(3. 11. 2009, 11:53)
|
Bohužel nejsem s touto maminkou spokojená, objednané botky zrušila,že tetička jim koupila jiné Jsem toho názoru,že objednané zboží se má platit hned, jasně můžeme se na pozdější platbu domluvit,ale uvědomte si že objednávka je závazná a neexistuje aby se jen tak zrušila !!! Tohle jsou daná pravidla MMB ,které se mají dodržovat !!! Proto jste pro mě nespolehlivá a nemohu vás ostatním maminkám doporučit ![(N)](//img-new.mimibazar.cz/h/bc/i/46.gif) |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Lenka K. (somolik)
ID 48842
(upraveno 6. 11. 2009, 9:13)
|
Objednala jsem hezké boty za dobrou cenu. Po obdržení mailu s více info jsem platbu zaslala společně s kontakty. Druhý den k nám přijela teta(normálně vozí jen oblečení) a přivezla nám nové zimní botičky.Vím, že to z ní až neskutečně, ale stalo se. Ihned jsem zaslala omluvný mail s žádostí o zrušení objednávky. Důvody a omluvy paní Terezu nezajímají, okamžitě píše neg.hodnocení, kde vás nařkne z nespolehlivosti, neplacení a poruš. pravidel. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
Lenka K. (somolik)
ID 48842
(upraveno 8. 11. 2009, 21:14)
|
Zřejmě jsem měla využít vrácení zboží ve 14-ti denní lhůtě bez ud.důvodu a požadovat peníze zpět. Paní Tereza by s tím asi měla méně starostí a vyhovovalo by jí to tak více. Pár věcí od vás doma máme,nikdy nebyl problém, proto mě mrzí, že se to nedalo vyřešit jinak než vaším obviňováním a nedoporučováním ostatním. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
Lenka K. (somolik)
ID 48842
(upraveno 6. 11. 2009, 9:36)
|
Myslím si, že jsou daleko horší případy, co si neg.hodn. zaslouží, než můj případ. |
ODPOVĚDĚT
|