Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

Negativní hodnocení uživatele Jakub K. (Kubislav) ID 48519

Jakub K. (Kubislav) ID 48519
Oblast: Praha
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
Registrace: 20. 3. 2007
Naposledy: 26. 6. 2009, 18:52
Aktualizace: 21. 5. 2009, 9:39
INZERÁTY 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
HODNOCENÍ 37
VŠECHNY FOTOGRAFIE 12
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
HODNOTIT MOHOU POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
VŠECHNA | POZITIVNÍ | NEGATIVNÍ | NEUTRÁLNÍ
Inzerentka získala za poslední měsíc 0 negativních hodnocení , celkem již získala 5 negativních hodnocení
Markéta K. (matketa) ID 127680 , mimibazar.cz/matketa (4. 4. 2009, 9:16)
Tak bohužel i já se připojuji s negativním hodnocením (N) (N) (N), právě mi došla trpělivost :-@ :-@ :-@ (po dvou měsících). Komunikace na začátku při objednávání výborná, když teda přejdu odpovědi typu nemám metr apod. Peníze jsem odeslala tentýž den a pak už jenom čekala. Nejdřív na vestičku, pak na odpovědi, teď na vrácení peněz. (6) (6) (6). Mám pochopení, jak pro pobyt v nemocnici tak pro ztrátu balíčku poštou, ale že už by nefungovala ani banka, když jste peníze jak píšete poslala???
ODPOVĚDĚT
Jakub K. (Kubislav) ID 48519 (4. 5. 2009, 19:08)
Vase hodnoceni mi neprijde moc fer,kdyz balicek je ztraceny postou,do dnesniho dne jsem neobdrzela vracene penize postou,ale vy ode me je jiz davno mate na ucte.Doufam,ze Vam vase hodnoceni udelalo radost.
ODPOVĚDĚT
Věra P. (Tarzanka) ID 5428 , mimibazar.cz/tarzanka (29. 2. 2008, 11:09)
Dobrý den,bohužel já spokojená nejsem,maminka opakovaně slíbila,že platbu za objednané věci pošle,nestalo se tak a proto dávám toto záporné hodnocení. Vždyť stačilo napsat,že věci nechcete,nebo že zaplatíte později,ale komunikace vázne a platba v nedohlednu. :-(.Jako prodejce možná spolehlivá jste,ale jako nakupující já rozhodně nemohu doporučit. (N) (N) (N).
S pozdravem
Věra
ODPOVĚDĚT
Markéta Z. (markýzka) ID 40912 (2. 1. 2008, 20:34)
Milá paní!!!!!!!
Nezlobte se na mě, ale chováte se jakoby to byla moje vina! Vždyť já na ten balík čekala jako na smilování! Vítě kolik jsem kvůli tomu provolala na poštu peněz?
Už jste me teď ale pořádně naštvala. Sice jste mi to poslala na dobírku, což jsem ocenila, ale to bylo to jediné co jsem ocenit mohla. Jste absolutně anonymní, ani se nepodepíšte, absolutně nereagujete na vzkazy, kdybyste to dělala, mohly jsme tomu předejít, vůbec neposkytujete info o tom, zda jste balík odeslala a jestli formou jakou jsme se domluvily, já se balíku nedočkala, provolala kvůli něj spoustu peněz na poštu, protože to spěchalo, stálo mě to spoustu nervů, protože jsme jej nutně potřebovali, a když mi pak po 10 dnech napíšete, že Vám jej vrítili, že jsem jej odmítla pževzít, což není pravda a požádala jsem Vás o zaslání adresy, na kterou jste jej posílala, protože k nám nedorazil ani na poště u nás o něm nikdo neslyšel, abyste to mohla popř. řešit s poštou u Vás, že balík vůbec nedoručili a neoprávněně Vám tvrdili, že jsem jej odmítla převzít nebo jste třeba spletla adresu, napíšte mi jen "za dobrotu na žebrotu".
Balík jste měla odeslat před Vánoci a prosila jsem Vás, aby jste jej odeslala jako obchodní, jelikož tam pošta zaručuje dodání do 3 a méně prac. dnů, tvrdila jste, že jdete za chvíli na poštu a já Vás žádla ať mě informujete, až balík odešlete a kolik bude konečné pošotvné. Od té doby jste se neozvala. Napdala jsem Vám snad během Vánoc 10x a nic. Až potom co jsem Vám napsala, že pokud nezareagujete budu Vám muset napsat negativní hodnocení, jelikož mi díky Vaší absolutní nekomunikaci a uvedení mě jako zákazníka do absolutní nejistity nic jného nezbývá a zároveň jsem Vás požádala, ať mi napíšete kdy jste balík poslala, jesrli jste vje poslala jako obchodní a znovu Vás požádala o konečnou cenu. Vaše reakce byla, že Vám vyhržuju a chovám se drsně. A jediné co jste mi napsala, že jste balík odeslala. Slušně jsem Vám odpvěděla, že by to tak nemuselo být, kdybyste se mnou komunikovala a neignorovala moje prosby a emaily a znovu Vás požádala o informace. Opět nic. Až dnes jste zase zareagovala s tím, že Vám byl balík vrácen a že jsem jej odmítla převzít. Jak jsem již psala, ani na poště neví nikdo o tom, že by dorazil, natož já.

Milá anonymní paní, co se skrýváte za označením "Jakub Kas", přestaňte si hrát na chudinku, z Vašeho chování je jasné, že jste balík pravděpodobně odeslala někam jinam nebo dokonce vůbec a chcete to hodit na mě. Absolutně Vás jako prodávající nedoporučuji, jelikož díky Vám jsem přišla o spoustu peněz, mnohem více než stojí dobírka pravdeěpodobně tolik kolik bych dala za celý Váš balík a o spoustu nervů a shánění jiného dárku na poslední chvíli.
Přeji Vám střet s takopvým prodávajícím jako jste Vy sama.
Sbohem
Markéta
(N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N)
Milé maminky, nedoporučuji tuto prodávající pokud čekáte balík v určité době, dorazí za velmi neurčitou dobu, pokud vůbec a komunikace bude v poměru Vy napíšete 10x a ona prodávající 1x a to Vám ještě nenapíše informace, které potřebujete ke zjištění zda Vám balíček dorazí.
(N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N)
A jak jsem viděla nejsem jediná, kdo byl nespokojen, i kdyý z jiných důvodů.
Holt, jsem se pěkně spálila.
(N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N)
ODPOVĚDĚT
Jakub K. (Kubislav) ID 48519 (3. 1. 2008, 13:13)
Mrzi me chovani tehle pani,kztere jsme vysla maximalne vstrrict a balik se mi vratil jako odmitnuty.Bohuzel o svatkach nesedim u pocitace,ale travim ho s rodinou a jeste k tomu mimo domov:Doufam,ze takovych maminek uz tady vice neni a verim,ze Vase hodnoceni me,mluvi z vse.
ODPOVĚDĚT
Markéta Z. (markýzka) ID 40912 (3. 1. 2008, 18:23)
Paní, Vás může mrzet jen Vaše jednání, během svátků jste mi odpověděla 2x a ani jednou jste mi nepodala požadované informace k balíků - někdo Vám v tom bránil?
Já tedy rozhodně ne, zajímavé je, že na poště o Vašem balíku nikdo neví, dokonce jsou ochotni mi vystavit potvrzení, že mi žádný takový balík nedorazil- jak jsem je tedy mohla odmitnout? :-o
´Balík jsem znovu zaslat nechtěla jelikož jsme museli pořídit dárek jiný, když ten od Vás nedorazil. To však nic nemění nic na Vašem přístupu a tím nemyslím jen neochotu kominikovat, ale především nepodávat info k balíku. Předevčírem jsem Vás žádala o zaslání adresy na kterou jste balík poslala, když k nám nedorazil mohla se stát chyba v adrese nebo pošta udělala chybu a mohla jste tak po ní požadovat zpšt poštovné, popř. omluvu, ale Vaše jediná odpověď byla, "za dobrotu na žebrotu". Místo abyste se snažila situaci nějak dořešit a vypátrat, kde se stala chyba hodila jste to na mě což mě vytočilo, protože balík jsem čekala orpavdu horlivě, vždy kvůli němu někdo zůstával doma, denně jsme 2x kvůli němu v pracovní dny volali na poštu (provolali tak spoustu peněz a tak mi přijde nelogické, že bych jej odmítla. Navíc na k nám na poštu nikdy nedorazil, ale to už se opakuju.
Myslím, že byste se měla nad sebou hodně zamyslet. (N)
ODPOVĚDĚT
Jakub K. (Kubislav) ID 48519 (3. 1. 2008, 19:11)
Laskave svuj cas a energii vkladejte jinam,nez do me.Nepsite mi uz nic a zamyslet by jste se mela vy nad sebou
ODPOVĚDĚT
Markéta Z. (markýzka) ID 40912 (4. 1. 2008, 9:36)
Až se naučíte stručně napsat : balík jsem poslala tehdy a tehdy, celkme to stojí tolika tolik, zaslala jsem ho formou jakou jsme se domluvily, popř., že nebudete ne emailu pokud nastane problém, protože jedete pryč, pak by byla xchvíle abych se zamyslela sama nad sebou já. Stačilo tohle málo a bylo by vše bez problému.
A čas a energii na Vás mám jelikož na PC několi hodin denně pracuji a tudíž pro mě není problém Vám odepsat. A Vaše urážky a osočování, že Vás urážím nejsou na místě, jelikož Vás nijak neurážím, jen varuji maminky přes´d nesolidní prodávající.
Ten kdo uráží jste tady Vy. Psát mi emailem, že jsem vesnická paní, co ze sebe dělá dospělou? No, pokud tak říkáte tomu, že chci ,aby mi prodávající dal info k tomu co mi poslal ,popř, když se s ním snažím vyřešit problém a kde se stala chyba a on tuto ochotu neopětuje - není se co divit, že mě to naštve. A nezbývá mi si myslet co jsem už napsala.
Ale už mě opravdu nebaví psát pořád dokola o solidnosti prodávajícího. Naštěstí jste jediná se kterou takovou jsem se setkala. Ostatním maminkám nedělá problém tyto informace napsat, protože to patří k věci. Kdyby byly všechny jako Vy, obchodování přes internet by se nechytlo.
Mějte se hezky a klidně si myslete, že já jsem ta vesnická a vy ta moudrá městská paní. Sbohem
ODPOVĚDĚT
Pavla B. (Natalia) ID 1117 , mimibazar.cz/natalia (25. 9. 2007, 21:54)
(N) :-o To snad nemyslíte vážně... foto ukrást z alba spokojených zákazníčků a podat si inzerát, že takové botky prodáváte? :-o A na fotu je mé dítě a nikoho jste se nezeptala... (N) (6) (6) (6)
ODPOVĚDĚT
Jana Š. (giovannika) ID 35354 , mimibazar.cz/giovannika (7. 8. 2007, 14:37)
Milá Dendo, já s Vámi spokojená vůbec nejsem, byla jsem první zájemce na džíny Replay, které jste nabízela ve svém albíčku a místo toho, abyste mi odpověděla, tak jste je prodala někomu jinému, to se nedělá (6) (6) (6) (6). Jana (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N)
ODPOVĚDĚT
Jakub K. (Kubislav) ID 48519 (7. 8. 2007, 17:46)
JAk vy mi muzete dat hodnoceni,kdyz ode me nic nemate?To si snad delate srandu?Vice casu venku nez u internetu a budete na tom s nervama lepe ;-)
ODPOVĚDĚT
Jana Š. (giovannika) ID 35354 , mimibazar.cz/giovannika (8. 8. 2007, 9:37)
Hodnocení není na prodané věci, ale na prodávající a s Vámi jsem jako s prodávající spokojená nebyla.
ODPOVĚDĚT
Zuzi L. (lissatko) ID 40644 (8. 8. 2007, 9:41)
Dobrý den Jani,
už se mi to taky stalo byla jsem první zájemce ale paní to prodala druhému pry ji druhá paní nabídla více penízku :-( :-(taky jsem koukala :-omyslela jsem že je cena která je uvedená pevná a pořadí je proto aby bylo dodrženo :-@ :-@nená to cenu a pak ještě ani neuznají svoji chybu +o( +o( +o( +o(přeji jen dobré obchůdky Lissátka (child2)
ODPOVĚDĚT
Jakub K. (Kubislav) ID 48519 (8. 8. 2007, 9:57)
Mrzi me,ze hned davate hodnoceni a hned se nekdo pridava,prijde mi to nefer,ale to je jedno
ODPOVĚDĚT
Zuzi L. (lissatko) ID 40644 (8. 8. 2007, 13:40)
Dobrý den,já vás nehodnotím jen jsem uvedla svoji zkušenost kterou jsem měla a byla podobná. Tak nevím co vám příjde nefér :-o :-o a jedno by vám to být nemělo mějte se pěkně Lissátka (child8)
ODPOVĚDĚT
Reklama | Podmínky serveru | Desatero | Ochrana kupujících | Logo Ověřený obchodník | Dobrý prodejce | Ceník členství | Návod pro inzerci | Osobní údaje | Kontakt
Jednotná kontaktní místa | Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů
Informace o fungování interního systému | Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu