Eva M. (MOCO) ID 459620
|
|
Oblast: Rožnov pod Radhoštěm |
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
|
Registrace: 21. 11. 2012 |
Naposledy: 7. 3. 2019, 8:57
|
|
|
|
|
|
Jaroslava K. (JIKAN)
ID 3034
, mimibazar.cz/Jikan
(25. 7. 2014, 19:51)
|
Paní Evo, psala jsem Vám před 2 dny, že jsem balík převzala na poště. Zaslala jste jej zpět k vyřízení reklamace. Za prvé jste mi neposlala číslo účtu a za druhé ze zákona je na vyřízení reklamace 30 dní. Takže opravdu nechápu Váš negativ děkuji Kalfusová |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Eva M. (MOCO)
ID 459620
(25. 7. 2014, 20:55)
|
Nevím,proč mi tady mi píšete negativní komentář,když já jsem nebyla ta,co poslala poškozené zboží a nemá se k tomu,aby nahradila škodu.Číslo účtu jsem posílala při prvním emailu,kdy jsem zmínila,že posílám balíček zpět.Pokud tak dodržujete reklamační řád,přečtěte si ho celý,až do konce!!!!Mimochodem,žádný email jste mi neposlala.Kdyby ano,byl by tam.Vidím,že tady nejsem jediná,která má na Vás stejný názor.Za pár min. Vám odešlu opět a znovu |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
Jaroslava K. (JIKAN)
ID 3034
, mimibazar.cz/Jikan
(26. 7. 2014, 8:07)
|
ano negativ za Vaše chování, Vy jste mi poslala zpět zboží s tím, že je poškozené, já mám dle zákona zboží posoudit a po uznání reklamace vrátit zpět částku nebo zboží nahradit tím stejným a to ve lhůtě 30 dnů od přijetí zásilky. Běžný postup reklamační, takže nevím, co na tom nechápete!!! |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
Eva M. (MOCO)
ID 459620
(28. 7. 2014, 11:01)
|
Jsem ráda,že jste mě s tím obeznámila p.Kalfusová Tak hlavně nezapomeňte,za necelý měsíc |
ODPOVĚDĚT
|