|
Monika R. (rufino)
ID 4665
, mimibazar.cz/rufino
(29. 9. 2008, 20:32)
|
Velice nerada, ale přidávám paní Markétě negativní hodnocení. Za obchůdek s ní jsem vyhodila 60,- Kč(poštovné+2xbank.popl.). Objednala jsem si novou "krásnou, teplou" zimní bundu CQ Junior-světle modrá s chlupatinkou. Přišla mi bundička, která měla v kapucce vysypaný vatelín, takže okolo krku byl jen vnější a vnitřní šusťák a v kapucce do žmolků sesypaný vatelín. V těle bundy by to dopadlo po prvním vyprání podobně. Místy byl vatelín tenčí. Bundička byla sice nová, ale rozhodně to nebyl kvalitní výrobek za 350,-Kč+poštovné. O nějaké vadě v popisku ani zmínka. Paní Markéta sice peníze naštvaně,bez omluvy, rychlostí blesku vrátila, ale pouze 1 poštovné. Alespoň za to děkuji. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Markéta K. (kroulikovic)
ID 43882
, mimibazar.cz/kroulikovic
(30. 9. 2008, 22:34)
|
Pani Moniko, omlouvam se za nedorozumeni, nerozumim vete: penize nastvane, bez omluvy, rychlosti blesku vratila..... nebot jsem se vam snazila vyjit vstric, bohuzel za vasi nespokojenost s vyrobkem nemohu, bylo to zcela nove zbozi, viz cedulka na bunde. Mozna Vam nevyhovuje vyrobce, Marketa |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Monika R. (rufino)
ID 4665
, mimibazar.cz/rufino
(1. 10. 2008, 9:44)
|
Vážená Markéto, i nové zboží nemusí být bez vady, běžně se tady prodává nové zboží, které má nějaký nedostatek, ale slušný prodejce na to upozorní. Každý poté ať si zvolí sám zda koupí, či nikoliv. Já vámi zaslanou bundu klasicky reklamovala pro závadu, na kterou jste neupozornila. Omluvy jsem se od vás nedočkala a z toho, že jste vrátila byť jedno poštovné soudím, že jste vadu uznala, protože jinak nevracíte poštovné žádné. Značku CQ znám a s kvalitou této značky nemám problém. Jen vy víte, kde jste bundičky pořídila, snad za pár korun nekvalitní ležáky, které jsou vydávány za značku CQ - dle kvality k ní mají dost daleko a cedulky (byly odlišné od orig.CQ) i s cenou v librách není problém pro naše vietnamské spoluobčany natisknout. Monika |
ODPOVĚDĚT
|