Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

Negativní hodnocení uživatele Petra B. (petka) ID 437

ÚČET BYL POZASTAVEN
Petra B. (petka) ID 437
mimibazar.cz/petkab
Oblast: Ostrava
Registrace: 19. 1. 2005
Naposledy: 9. 6. 2013, 23:14
Aktualizace: 9. 6. 2013, 23:14
INZERÁTY 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
63348781
HODNOCENÍ 596
VŠECHNY FOTOGRAFIE 72
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
HODNOTIT MOHOU POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
VŠECHNA | POZITIVNÍ | NEGATIVNÍ | NEUTRÁLNÍ
Inzerentka získala za poslední měsíc 0 negativních hodnocení , celkem již získala 16 negativních hodnocení
Jitka H. (Prokopek) ID 31119 , mimibazar.cz/prokopek (26. 3. 2014, 12:30)
Všem maminkám, kdo jste si nakoupily přes obchod rodinka z Ostravy a nedostaly zboží a zaplatily ho, máte možnost se přidat k nám k trestnímu oznámení. Zde je adresa stopobchodurodinka@seznam.cz
ODPOVĚDĚT
Barbora D. (bobš) ID 61514 , mimibazar.cz/bobs (7. 6. 2013, 9:47)
Maminky POZOR !!! Pokud nechcete přijít o své peníze, vyberte si jinou prodávající ! Já jsem před měsícem objednala podprsenky od Anity, obratem jsme objednávku zrušila ( když jsem koukla na hodnocení a termín dodání ) a peníze nenávratně pryč. Prodávájící se oháněla, že má na to 30 dní a ejhle, 30 dní uplynulo. No, ponaučení pro mě, vždy se nejprve podívat na hodnocení.NEDOPORUČUJI !!!!
ODPOVĚDĚT
Monika V. (mfidla) ID 430665 (30. 5. 2013, 12:31)
Bohužel jsem taky naletěla a čekám na krabici už skoro měsíc a paní mi neodpovídá a firma RODINKA nemá ani telefonní číslo na stránkách abych si to mohla s nima vyřídit "slovně" a odpověděli mi jen jednou že pošlou balík a zase týden a nic. URČITĚ NEDOPORUČUJI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ODPOVĚDĚT
Barbora D. (bobš) ID 61514 , mimibazar.cz/bobs (24. 5. 2013, 10:19)
Maminky POZOR !!! negativní zkušenost, pokud uděláte objednávku, okamžitá reakce, pokud řešíte vrácení peněz, nikdo nereaguje a peníze nikde. Objednala jsme podprsenky od Anity, teprve potom jsme jukla na hodnocení a ejhle, také dodací lhůta 18 dní ( standardně je to týden ) mě odradila, tak jsme požádala o vrácení penez. 8.5. mi bylo slíbeno, že peníze mi pošlou zpět. Dnes je 24.5. peníze nikde a na moje e - maily nikdo neodpovídá. Rozhodně nedoporučuji.
ODPOVĚDĚT
Gabriela B. (sebikadamik) ID 278109 (25. 2. 2013, 18:53)
Dobrý večer,jelikož na emaily neodpovídáte,telefon radši ani neuvádíte zvolila jsem tuto cestu,jak se snad dobrat nějaké komunikaci s Vámi.Manžel si Vás objednal lego budík za 890 kč,28.1.2013 odesílal platbu +poštovné a bohužel do dnešního dne nemáme ani budík ani peníze zpět.Manžel se s Vámi pokoušel po emailu nějak domluvit,poslední zprávy o tom,že budík odešlete v pátek nebo,že chceme odstoupit od smlouvy a vrátit peníze,bohužel z Vaší strany opět be
ODPOVĚDĚT
Gabriela B. (sebikadamik) ID 278109 (25. 2. 2013, 18:55)
odezvy.Myslím si,že pokud provozujete internetový obchod měla byste být schopná komunikovat se zákazníkem(např.to,že zboží a spoždění atd.Jelikož nás o ničem takovém neinformujete,nepřijde mi to moc profesionílní.Byla bych ráda,kdybyste byla schopná zaujmout k tomu nějaké stanovisko a ozvala se s nějakým řešení.Velice nerada bych tu zveřejňovala Vaší emailovou komunikaci(nekomunikaci)popřípadě to řešila dál přes ČOI a právní kanceláří.Přes interne
ODPOVĚDĚT
Gabriela B. (sebikadamik) ID 278109 (25. 2. 2013, 18:56)
nakupuji už hodně dlouho bohužel stímto jsem zatím tu čest neměla,bohužel až s Vámi.Email na mého muže jistě znáte a svoje tel.číslo jsem dnes večer nechávala u nějaké Vaší kolegyně z rodiného centra,které také vedete,takže je jen Vás jak se k tomu postavíte.Každopádně Váš internetový obchod v žádném případě nedoporučuji!!!!!!!!! (N)
ODPOVĚDĚT
Gabriela B. (sebikadamik) ID 278109 (25. 2. 2013, 19:26)
Gabriela Brunhoferová
ODPOVĚDĚT
Gabriela B. (sebikadamik) ID 278109 (27. 2. 2013, 21:28)
Po včerejším obdrženém emailu od p.Bystroně,že balíček dorazí včera nebo dnes....samozřejmě nic nedorazilo (N)psali jsme si dneska o číslo balíku..........stále čekáme,jestli někdo zareaguje.Každopádně tuto firmu FAMILY CHARACTER SHOP LIMITED Radniční 669/50 Ostrava 71500 ČR jsme plátci DPH,ID 437(petkab)rozhodně nikomu kdo chce za své peníze zboží nedopučuji





(N)
ODPOVĚDĚT
Eliška Š. (eliska05) ID 21662 , mimibazar.cz/eliska05 (22. 12. 2012, 23:17)
Balíček bohužel do Vánoc nedorazil, ač jsem žádala o včasné zaslání a peníze uhradila okamžitě... nedočkala jsem se ani čísla podacího lístku.... (N)
ODPOVĚDĚT
Petra B. (petka) ID 437 , mimibazar.cz/petkab (25. 12. 2012, 9:55)
Zde je naše první reakce na objednávku této paní:
Dobrý den,
odeslat tak, aby mohla dorazit do Vánoc, při objednání do dnešního dne stíháme, bohužel nemůžeme zaručit, že pošta bude správně fungovat a nedojde ke zdržení.

Paní bylo vysvětleno, že některé podací archy máme na poště, podací čísla tedy nyní nemáme, zboží bylo odesláno 17.12.2012.
Bohužel někteří lidé mají tendenci za své vlastní chyby obviňovat druhé.
ODPOVĚDĚT
Eliška Š. (eliska05) ID 21662 , mimibazar.cz/eliska05 (26. 12. 2012, 19:58)
Doufám, že si děláte srandu,zboží jsem si u vás objednala s dotazem, zda přijde do Vánoc, platbu ihned uhradila..o čemž jsem také informovala..píši několik meilů a prosím o číslo podacího lístku, abych balíček mohla sledovat... dodnes - 26.12. mi nebylo posláno... protože jste nereagovali na poslední meily, udělila jsem negativ.... na který koukám ihned reagujete... já jako nakupující žádnou chybu neudělala...
ODPOVĚDĚT
Eliška Š. (eliska05) ID 21662 , mimibazar.cz/eliska05 (26. 12. 2012, 20:05)
Ještě dodám, zboží jsem objednávala 11.12., což nemyslím, že je POZDNÍ OBJEDNÁVKA.. pochopila bych, kdyby zboží bylo odesláno včas, ale pošta by balíček někam zatoulala... za to bych samozřejmě nevinila vás, ale jak píši, číslo podacího lístku stále nemám.. tento obchod tedy NEDOPORUČUJI (N) (N) (N) (N) (N)
ODPOVĚDĚT
Veronika N. (Pyranja) ID 272115 , mimibazar.cz/pyranja (28. 4. 2012, 7:38)
Po neustálých urgencích (slíbení navrácení peněz) se stále nic neděje, nemám jak peníze (1010,-Kč) tak povlečení. Na emaily nereagují, po telefonu naslibují a stejně se nic neděje. MMB aktualizují, dle jejich výmluv - to s nimi nesouvisí, prý aktualizuje dcera (která si rozhodně nemůže určitě všimnout miliónu vzkazů a před info rodičům). Takže rozhodně nedoporučuji!!! Pokud se nebude dále nic dít, podávám stížnost na ČOI a peníze si nejspíš přijde
ODPOVĚDĚT
Veronika N. (Pyranja) ID 272115 , mimibazar.cz/pyranja (28. 4. 2012, 9:07)
osobně velmi nemilá návštěva.
ODPOVĚDĚT
Simona H. (saimone) ID 343732 (1. 3. 2012, 15:09)
(6) mám u paní objednávku na 4 věci.. (docela dost peněz). došlo mně vyúčtování jen na jednu položku. Nezlobte se na mě,ale opravdu nemíním za každou položku platit 60kč poštu. Pokud nemáte na skladě,stačí napsat, nebo pokud je toho na Vás moc,neměla byjste se tomuto věnovat! Žádná komunikace,nic se neděje.. Paní opravdu nedoporučuji ,takto bych se nedočkala věcí ani snad za měsíc. a po tom co jsem četla,odtupuji :-@ :-o divím se,že někdo u
ODPOVĚDĚT
Simona H. (saimone) ID 343732 (1. 3. 2012, 15:10)
paní nakupuje.. Síma
ODPOVĚDĚT
Zaneta Kadlecova (zanet) ID 1354 , mimibazar.cz/zanetakadlecova (8. 1. 2011, 19:55)
DOŘEŠENO ------------ Dobrý den,také jsem se u této paní nachytala,myslela jsem že koupím dětem dárky na Vánoce ,udělám jim radost,ale to jsem se mýlila :-( .Udělala jsem zřejmě radost této paní,když jsem ji poslala 555,- Kč a objednané zboží nikde. Objednávku jsem udělala 6.12. ,zaplatila 8.12. a dodnes ani zboží ani peníze. A na mobil a emaily pani nereaguje (6) (6) (6) .
ODPOVĚDĚT
Lenka T. (Tříšková) ID 16377 , mimibazar.cz/triskova (upraveno 6. 1. 2011, 16:40)
DOŘEŠENO ------------ Vazena pani,opravdu si myslite,jak jste chytra,ze jste si vymazala nove veci,jakoby Vas povedeny obchudek,pod kterym jste je prodavala :-@ :-@ :-@ a nechala tam jen ty +o(..Vase jednani je primo 8o| 8o| :-S.)..castku,kterou mi dluzite 510kc,Vam jen tak nenecham a budu to resit dale a vy by jste se mela za sve jednani stydet..Tříšková
ODPOVĚDĚT
Eva S. (Evas33) ID 308922 (27. 12. 2010, 11:02)
DOŘEŠENO ------------ Dobrý den,
Moje objednávka č. 10574 není dosud vyřešena (zboží bylo objednáno 10.10.2010!!!!!), zboží bylo pozdě zasláno a dodávka nebyla celá, poté co jsem převzaté zboží vrátila, dosud čekám na vrácení 1965 Kč, které mi nebyly vráceny v zákonném termínu 30 dní. Telefonicky jste po několika urgencích slíbili odeslat peníze již minulý pátek a peníze jste neodeslali, na e-maily a nyní i telefonicky nereagujete. Pokud to nevyřešíte v nejbližší době, budu nucena předat podnět České obchodní inspekci.
ODPOVĚDĚT
Markéta K. (field) ID 48217 (8. 12. 2010, 14:06)
DOŘEŠENO ---------- Paní Petro ,čekala jsem 14 dní ,psala jsem vám maily a vzkazy a nereagujete tak musím ač teda nerada napsat negativní hodnocení.Komunikace byla ze začátku skvěla o to více mi to mrzí.Jen doufám ,že se alespon nějak dostanu k těm 590 korunám za povlečení ,které nemám. (N) (N)Ozvěte se doufám ,že se nějak domluvíme.Nejvíce mě štve ,že vidím že MMB jste a že nejste schopná odpovědět.Přijde mi to sakra nefér ,ještě kort když prodáváte vecičky pro děti a
ODPOVĚDĚT
Miroslava P. (mirpo) ID 42909 (7. 12. 2010, 19:19)
1.12.jsem psala pani objednávku dvou věciček.Po týdnu žádná odpověď,žádná reakce!!!
Super,chtěla jsem to ještě na Vánoce.Tak díky.....
ODPOVĚDĚT
Marcela H. (Pr0view) ID 9172 , mimibazar.cz/proview (upraveno 29. 4. 2010, 10:47)
Ač nerada ,tak musím udělit negativ. Reklamovala jsem brusle již začátkem prosince a stále se nic neděje. (6) (6) (6) Ráda bych upravila hodnocení,leč pro mě je vyřízení reklamace neuspokojivé. Dobře chápu,že jste se třeba snažili vyřešit situaci,ale dopis který jste mi doložili,nedokládá vyjádření od výrobce. Tím pádem se mohu domnívat,že jste vzniklou situaci neřešili dostatečně. Děkuji Marcela
ODPOVĚDĚT
Tereza B. (terrym) ID 10502 (1. 10. 2008, 7:56)
Dobrý den,

odpovídala jsme Vám 25.9.2008 - měla jsem zájem o povlečení Barta Simpsona. Musím říci, že jsem se s takovýmto jednáním na MMB ještě nesetkala, každá prodávající reaguje na mailíky co nejdříve či má nastavenou informaci ve vzkazech, že není přítomna. Váš případ toto ale není-koukala jsem, že každý den jste několikrát přihlášena a přitom neodpovídate na zájem k Vašemu inzerátu ani na vzkaz.

Mrzí mne to, povlečení se mi moc líbilo.


Tereza Miková (N) (N)
ODPOVĚDĚT
Marie H. (Maruš H.) ID 36312 , mimibazar.cz/marush (22. 8. 2008, 11:46)
Bohužel musím napsat nemilé hodnocení! (N) (N) (N)Nejen,že jsem neobdežela slíbenou zaplacenou trampolínu v domluvený termín,ale nedostala se mi ani včasná odpověď a zpráva,že jste ji vůbec neposlali. Až po několika urgencích,jste mi v pátek,tj den před narozeninami dcery napsali,že ji vlastěně vůbec neposíláte. Slíbili jste ještě před objednávkou,že ji nejpozději v úterý pošlete a v pátek teprve dorazil omluvný mail. Vůbec se mi nelíbí tento přístu a hodnotím vás nemile záporně. (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N)Že zboží není se stane,ale že se ani neozvete a nereagujete,se mi opravdu nelíbí!!!!!Máme zkažené narozeniny a opravdu vás ostatním nedoporučuji! (N) (N) (N) (N) (N) (N)
ODPOVĚDĚT
Petra B. (petka) ID 437 , mimibazar.cz/petkab (22. 8. 2008, 12:10)
Dobrý den,
uznáváme svou chybu, snažili jsme se ji kompenzovat nabídkou slevy 500,- Kč na trampolínu s cenou 1790,- Kč s dodáním službou EMS na naše náklady. Více bohužel udělat nemůžeme. Situaci jsme vysvětlovali, byli jsme si jisti, že se balík pouze toulá u dopravce a víme, že jsme schopni poté doručit do 24 h., takže nebylo, co řešit. Jsme také pouze závislí na informacích od dodavatele, pokud je nepodá korektně, můžeme se pouze snažit napravovat způsobené škody.
RODINKA LIMITED
ODPOVĚDĚT
Marie H. (Maruš H.) ID 36312 , mimibazar.cz/marush (22. 8. 2008, 12:19)
Nezlobte se,ale ještě před tím,než jsem ji objednala,jse se dušovali,že ji máte a klidně v úterý může odejít. To,že jste ji v to úterý neposlali,jste věděli a žádný dopravce s tím nemá nic společného. Mohli jste napsat,že jste ji prostě neodeslali,že bude později nebo tak něco ,nebo mi nabídnout jinou variantu,ale ne v pátek!!!! Jsem z toho opravdu dost mimo.Proč jste se mi ozvali až dnes a nereagovali jste na mé maily??? Nabízíte mi,že mi prodáte ještě dražší a jinou,jste moc hodný,ale já vám zase pošlu peníze a zítr stejně nic nedorazí. Jak vám mohu věřit???
ODPOVĚDĚT
Reklama | Podmínky serveru | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Ceník členství | Návod pro inzerci | Osobní údaje | Kontakt | Jednotná kontaktní místa
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu