|
Sarka D. (misutko)
ID 189977
(15. 9. 2010, 18:14)
|
Nevím proč paní mi píše komentář sem,když jsem s ní tady nic nemělá!!!!Na mimiaukci negativ skrze 1 den spožděné platby ,je mi líto,že paní jednala unáhleně |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Lenka H. (nelly)
ID 4294
, mimibazar.cz/nelly
(19. 9. 2010, 13:37)
|
PSALA JSEM VÁM PO TÝDNU ZPRÁVU...ODPOVĚĎ NEDORAZILA....PENÍZE SE PŘIPSALY PO 9 DNECH OD UKONČENÍ AUKCE.....JÁ VÁM HODNOCENÍ ZRUŠILA....JÁ NEUDĚLA NIC PROTO,ABYCH SI ZASLOUŽIKLA NEG.HODNOCENÍ...ALE JESTLI VÁM TO UDĚLÁ RADOST....NECHTE MI HO....VY UŽ HO MÁTE TOTIŽ AŽ AŽ...LENKA |
ODPOVĚDĚT
|
|
Šárka B. (medulka)
ID 23073
, mimibazar.cz/medulka
(22. 9. 2009, 21:00)
|
Musím bohužel napsat negativní hodnocení, protože paní Lenka prodala botky, o které jsem měla zájem jiné mamince. Psala mně ve 14.30 a já odpovídala ve 22.40 tentýž den. Moje reakce se jí nezdále dostatečně rychlá, tak zboží pustila dál. Nevím kolik maminek má čas sedět celý den u PC, ale já chodím do práce, starám se o postiženou babičku a pětiletou dceru, takže čas na tyto věci mám až v noci. Toto považuji za nesolidní!!!!!!!!! a velmi mě to mrzí |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Lenka H. (nelly)
ID 4294
, mimibazar.cz/nelly
(upraveno 25. 2. 2010, 7:05)
|
............. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Šárka B. (medulka)
ID 23073
, mimibazar.cz/medulka
(23. 9. 2009, 22:50)
|
MÁTE DALŠÍ NEGATIVNÍ HODNOCENÍ , ČTVRTÉ nade mnou, takže Vy to děláte běžně??????? !!!!!!!Tak to bych tady ani snad být Vámi nereagovala a radši zpytovala svědomí |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
Lenka H. (nelly)
ID 4294
, mimibazar.cz/nelly
(24. 9. 2009, 19:12)
|
NEVŠIMLA JSEM SE,ŽE BY BYLO NEGATIVNÍ.....PANÍ JEM ČEKALA 3 DNY...NEVÍM JESTLI BY TAKTO ČEKALY V PRODEJNĚ.... |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
Šárka B. (medulka)
ID 23073
, mimibazar.cz/medulka
(25. 9. 2009, 20:35)
|
nemá cenu Lenko to dál pitvat, prostě jste v mém a asi i jiném případě překročila určitou mez a já věřím, že už se to příště nestane, protože o palce dolů přece nestojíte ... Taky někdy čekám 3 dny a nic z toho není, ale já to zas tak neprožívám, mám docela dost a důležitějších starostí než sedět na MMB. děkuji za vaši omluvu v emailu a přeji pohodové a férové obchodování |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
|
|
Lenka H. (nelly)
ID 4294
, mimibazar.cz/nelly
(30. 9. 2009, 20:59)
|
ŠÁRKO DĚKUJI...ALE V DRUHÉM PŘÍPADĚ...TO OPRAVDU NEMĚLO CENU....JE TO JEDNO,ALE MYSLÍM SI,ŽE PALEC DOLŮ BYL OPRAVDU ZBYTEČNÝ.....MĚJTE SE KRÁSNĚ A PŘEJI HODNĚ ÚSPĚCHŮ NA MMB...PAPINKY LENKA |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Petra S. (Sweatly)
ID 42446
, mimibazar.cz/sweatly
(5. 11. 2007, 8:54)
|
Dobrý den Lení.Psala jsem vám mailíka že mám problémy v rodině a MMB za mne vyřizovala sestra.Je mi líto jestli mailík nedorazil ale opravdu jsem ho posílala.A myslím že vám mohlo dojít že něco není v pořádku když nereaguji a nemusela jste psát jhned špatné hodnocení.Takže až budete mít v rodině problémy tak si na mne vzpomeňte a rozhodně vás jako prodávající nedoporučuji protože problém nastane ze dne na den a vy nejste ochotná ani po omluvě ho pochopit |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Lenka H. (nelly)
ID 4294
, mimibazar.cz/nelly
(5. 11. 2007, 11:07)
|
DOBRÝ DEN PETRUŠ....MAILÍK MI NEDORAZIL A JÁ VÁM POSÍLALA HNED 3 MAILY.....REAGOVALA JSTE AŽ PO TÉ CO JSEM NAPSALA NEGATIVNÍ HODNOCENÍ...NEMOHU PŘECI NA KAŽDÉHO ČEKAT POMALU 3 TÝDNY,NEŽ SE OZVE.....UZNÁM FÉR JEDNÁNÍ...JSEM TAKÉ JEN ČLOVÍČEK A POCHOPÍM TO,ALE NENAPSALA JSTE MI ANI ŤUK....ŽÁDNÁ OMLUVA MI TAKÉ NEPŘIŠLA....MYSLÍM,ŽE JINÉ PRODÁVAJÍCÍ BY UDĚLALY PO 3 TÝDNECH TO SAMÉ....PRODÁVÁM NA MMB UŽ DLOUHO,KDYŽ MI MAMINKA NAPÍŠE,ŽE SI NEMŮŽE ZBOŽÍČKO KOUPIT ...POCHOPÍM A NEŘEŠÍM TO,ALE JE SMUTNÉ,ŽE REAGUJETE AŽ PO HODNOCENÍ.....TAKŽE |
ODPOVĚDĚT
|