Regina R. (regule2) ID 425353
|
|
Oblast: Turnov |
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
|
Registrace: 2. 4. 2012 |
Naposledy: 3. 10. 2022, 13:29
|
|
|
|
|
|
Dana V. (Folltas)
ID 79702
, mimibazar.cz/folltas
(15. 5. 2016, 20:19)
|
nedoporučuji nezaplacené zboží výmluvy |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Regina R. (regule2)
ID 425353
(17. 5. 2016, 18:27)
|
Skoda, ze sem nejde nakopirovat historii - od pani jsem si nic NEOBJEDNALA, jen jsem se zeptala na zbozi, ktere jiz prede mnou nekdo vyklikl,a ona hned poslala podklady. Druhy den jsem již jela do porodnice.... Po návratu mel druhy syn spalovou anginu. Vzhledem k tomu, že jsem si nic neobjednala, tak jsem maily nekontrolovala! |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Kouzelný Krámek (KK1)
ID 91130
, mimibazar.cz/kouzelnykramek
(6. 12. 2014, 5:39)
|
NEDOPORUČUJEME!!!!!!!!! Paní si objednala zboží a pak dělala mrtvého brouka!!! Na urgence nereagovala, až na poslední, když jsme ji pohrozili negativním hodnocením, se ozvala, že je na služební cestě v zahraničí. Na MMB se ale přihlašovala! Pokud by i někam odjížděla, mohla objednávku za včas slušně zrušit a nebo odpovědět na první urgenci!!! |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Regina R. (regule2)
ID 425353
(10. 12. 2014, 14:47)
|
Ani nevím, jak na toto mám reagovat. Slušně jsem se omluvila, že jsem v zahraničí a že se k účtu nedostanu - odjížděla jsem na rychlo a vrátila jsem se více jak po měsíci dnes v noci. Přišla jsem tak i o jiné věci z MMB, které jsem měla zaplacené a během té doby se z pošty vrátily zpátky... Vždy platím včas a na emaily reaguji do druhého dne, což je vidět i z historie hodnocení. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
Kouzelný Krámek (KK1)
ID 91130
, mimibazar.cz/kouzelnykramek
(30. 12. 2014, 23:45)
|
Slušně jste se neomluvila...to bychom nic neřešili...vůbec jste nereagovala i když jste na MMB přihlášená byla....až po poslední urgenci, kde jsme Vám sdělili, že Vám udělíme negativ, jste reagovala obratem - i ze zahraničí!!!. Pokud plánujete pracovní cestu do zahraničí, nemáte dělat objednávky nebo se máte zavčas sama ozvat, že zboží nemůžete odebrat, nebo že ho odeberete později. Zákazníkům se snažíme vždy vyjít vstříc. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Silvie Dostalová (Jasma)
ID 323129
, mimibazar.cz/jasma
(1. 10. 2012, 9:41)
|
tak p.Reginu NEDOPORUČUJI!!!Od 20/9 čekám na platbu za triko,sice se mi po 4 dnech omluvila žeještě nedošli peníze,pak že je 26/9poslala máme prvního a stále nic na účtě.Ještě mě poučila že nesedí celý den na PC,když jsem si dovolila zeptat jak to vypadá po 6dnech s platbou Teď mrtvý brouk a 11 dnů bloklé zboží. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Regina R. (regule2)
ID 425353
(1. 10. 2012, 10:44)
|
Je mi to lito, normalne platim okamzite, ale sama do ted cekam na penize od jedne maminky. Pani Silve jsem penize poslala 27.9- tak jak jsem slibila, poslala jsem ji i kopii prevodu!! - na maily jsem odpovidala hned, ale je tezke, kdyz Vam nekdo posle e-mail v 7h rano a dalsi hned v 9h... Jine maminky snad vedi, ze jsem spolehliva, komunikuji a platim hned.... |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
Silvie Dostalová (Jasma)
ID 323129
, mimibazar.cz/jasma
(1. 10. 2012, 12:43)
|
Neohánějte se pořád dneškem,že jsem v sedm psala mail a v děvět vzkaz-to mě došla trpělivost.Na to jak jste nekomunikovala celých 11 dnů jsem byla tolerantní až až.Možná měli s vámi jiné maminky štěstí,já tedy ne...tím to uzavírám... |
ODPOVĚDĚT
|