|
|
|
|
Ivana H. (ivanahublova) ID 22111 (9. 8. 2007, 20:44) | ||
já musím takto, koupila jsem od paní tepláky měla psáno jen za poštovné 75 kč tak jsem penízky poslala ale tepláky nikde, když jsem napsala že nic nepřišlo, řekla at počkám po nějakých závodech že to budem řešit, čekala jsem , ale marně potom mi totiž napsala že mi nevěří že tepláky od ní nemám. Nebudu se hádat kvůli 75 kč ale podle mě to je jednání nemám ani peníze ani tepláky a podle této paní jsem ještě zloděj balíčků, IVANA | ||
ODPOVĚDĚT |
Dagmar N. (xdasenka) ID 42347 (9. 8. 2007, 20:55) | ||
kdyz jsem pani nabidla, ze poslu jine, kdyz prvni nedostala, odmitla. penize vratit nechtela, kdyz ji pry neverim, tak nevim..... bohuzel nemam doklad od baliku, takze ja jsem si jista, ze jsem balik poslala. a kdo to ted posoudi???? | ||
ODPOVĚDĚT |
Ivana H. (ivanahublova) ID 22111 (10. 8. 2007, 12:49) | |||
nabídla jste mi takové věci co by šli hned do popelnice, a penízky bych tedy chtěla zpět, nechci se hádal ale dost mě naštvalo jak jste ze mě udělala zloděje balíčků, to jsem zuřila | |||
ODPOVĚDĚT |
Jana B. (GÁNDUL) ID 781 (29. 6. 2007, 8:59) | ||
absolutne ignorujete me zadosti o vraceni penez, jako mrtvy brouk jste velmi sikovna, ja ovsem na vraceni tech penez trvam i presto, cislo uctu mate, vratte mi me penize | ||
ODPOVĚDĚT |
Dagmar N. (xdasenka) ID 42347 (2. 7. 2007, 23:09) | ||
Jaka zadost o vraceni penez? znate muj nazor a jiny email nebo cokoliv neprislo. | ||
ODPOVĚDĚT |
Jana B. (GÁNDUL) ID 781 (10. 7. 2007, 10:03) | |||
trvam na tom ze nehodlam doplacet na vasi "chybu" a chci sve postovne zpatky. za chyby se plati, byla-li to ovsem chyba.cislo uctu mate, castku znate.jestli doufate, z to vzdam, pak marne. | |||
ODPOVĚDĚT |
Jana B. (GÁNDUL) ID 781 (25. 6. 2007, 13:08) | ||
stále čekám na vrácení svých peněz | ||
ODPOVĚDĚT |
Jana B. (GÁNDUL) ID 781 (20. 6. 2007, 9:42) | ||
stále čekám na své peníze ! | ||
ODPOVĚDĚT |
Jana B. (GÁNDUL) ID 781 (13. 6. 2007, 15:47) | ||
mimochodem pani daso na te krabici je obrazek jako krava ! bez kolecka ! bez madla ! to by se splest nemelo myslim | ||
ODPOVĚDĚT |
Jana B. (GÁNDUL) ID 781 (13. 6. 2007, 15:41) | ||
J Dobry den daso, obchodni zákoník hovori jinak a obchod se jim ridi, bohužel Vas zklamu, ma důvěra je nahlodana, takze vozik posu po obrdrzeni penez a to i s poštovným, obdrzela jsem věc s tolika nedostatky, ze odmitam nest jakykoli financni podíl. Jetý vozík nechci díky za nabídku, je pro nás natolik nezbytný, že potřebuji mít jistotu možnosti opravy, vrácení nebo reklamace, malá na něm evidentně bude dlouho závislá. Jsme v neprijemne situaci s malou a potrebujeme vozik hned, nejlepe před 14 dny. Uz jen to, ze zbozi nebylo k mani v momente platby, ale bylo pouze objednano je podle podminek nakupu a prodeje jak jej chape obchodni zákoník, naprosto nevyhovující, pokud jste na tuto skutecnost neupozornila. Navíc potrebuji to otocne slibene kolecko. Takze pro mne je nezbytne dostat sve peníze cele zpet co nejdříve a nenest další financni naklad ! - tedy postovne a dále nakup voziku, který jste mi slibila - vozik s předním otočným koleckem umistenym pod vozikem a v cene, ve které jste ho nabidla a nabízíte dal. Cislo uctu je prilozeno. Prosim odpovězte co nejdříve. D Dobry den, zrejme mame kazda jiny obchodni zakonik. Nebo u Vas v Liberci existuje elektro, kde si koupite mikrovlnku s grilem, doma zjistite, ze neni s grilem, vratite se do obchodu a chcete zpet penize stim, ze mikrovlnku mozna potom prinesete? No tak, takhle to prece nechodi. Takze bud ho vratte, tak jak se ma. nebo holt nic. Ja jsem soukromy prodejce, ne obchodnik, zbozi jste zaplatila, ja ho dodala a tim jsme ukoncili obchodni vztahy! Me jako soukromou osobu nedonutite vzit zbozi zpet. Takze Vase posledni slovo? nechci delat problemy, ale take mam sva prava. to, ze Vam zbozi vezmu zpet je moje plus. Moji adresu mate na baliku. Pekny den. Dasa. J Balik posilam. Další nasleduje. Pozaduji castku plus postovne. Prisla mi pouze castka za vraceny vozik a ja jsem nejen prozila nejhorší dobu, kdy pro mne byl nutnosti bez voziku, ale nemam ani jiny a utratila jsem spoustu casu, energie a sto korun …… a pani je ještě urazena. Takze pani Dasu nedoporucuji !!!!!!!!! |
||
ODPOVĚDĚT |
Jana B. (GÁNDUL) ID 781 (13. 6. 2007, 15:38) | ||
Pani Dasou jsem vice nez zklamana a to z mnoha duvodu 1. inzerovany vozik za kolo byl v momente me objednavky a platby teprve objednán ačkoli to není a nebylo uvedeno v inzeratu - jeho zneni je zde - Máte někdo zájem sportovat s miminkem? nabízím úplně nový vozík za kolo, přestavitelný na vozík k in-line bruslím apod. V originál krabici se dvouletou zárukou může být Váš za skvělých 4590,- Kč včetně poštovného! 2. dodan mi byl odlišný typ nez mi byl sliben, udajne omylem 3. nebyl prilozen zarucni list jez u noveho zbozi predpokladam a na fakt, ze pani prodava NOVE zbozi bez zaruky jiné nez ustni mne neupozornila 4. nebyl zde navod v ceskem jazyce na coz jsem nebyla uupozornena tez j 5. tento vozik se se slíbeným předním otočným kolem vůbec nevyrábí !!!! jak jsem zjistila 6. prikladam několik vet z naší korespondence – D dobry vecer, vozik je max pro dve deti. jedno sedi uprostred nebo dve kazde na jedne strane. sedacka pro mimi k tomu neni, da se tam vsak upnout bezne "vajicko" jedno na stred. treti kolecko je pod vozikem otaceci, tyc na obrazku se zkrouti pod vozik, aby nevadila. Take Vam pekny vecer. Doufam, ze jsem odpovedela na vse dostatecne. Dasa. D Dobry den, penizky uz dorazily. bohuzel vozik od vyrobce ne, nejak se zasekli, nevim proc. objednavala jsem jich vic a vzdy prisly docela brzo. ten "Vas" uz je zaplaceny od minule stredy. Psala jsem v pondeli, a to odpovedeli, ze uz to predavaji k expedici. tak snad prijde dneska. samozrejme ho hned preposlu. tak se nezlobte, jeste to dneska popichnu. jinak nestiham odpovedet na vsechny Vase emaily. mam te posty moc a nejsem tu kazdy den. ale dam urcite vedet, az prijde. pekny den. dasa. D Dobry den, jeste jednou se moc omlouvam. ale prave dorazil vozik, takze EXPRES mastim na postu s nim, JU? snad to zitra dorazi, at muzete o vikendu vyrazit. jeste Vas poprosim, az ho slozite a vyzkousite, dejte mi vedet, ze je v poradku. ano? kdyby bylo neco spatne, budem ho reklamovat. coz plati po cele 2 roky, ano? Diky za rychlou platbu a preji mnoho stastnych kilometru. Pekny den. Dasa. D Dobry vecer, moc me mrzi, ze jsem Vam zpusobila problemy, nebyl to umysl. Zrejme vznikla chyba pri objednavce, a napsala jsem si o jiny typ voziku, nez jsem chtela pro Vas. Jak jste jiz zjistila, tento typ nema moznost predelani na "kocarek" a chybi tedy vsechny casti, jak jste popsala. Nasypala jsem si kvuli tomu dost popelu na hlavu. resila jsem to i s vyrobcem. bohuzel stalo se, a ted to musime nejak vyresit. jak jsem pochopila, vozik bez predniho kolecka je Vam na nic. takze mate samozrejme pravo zbozi vratit v puvodnim obalu a stavu (abych to mohla bud znovu prodat nebo reklamovat). Ja jsem si pro sebe uz kdysi kupovala uplne stejny vozik, ale ten druhy typ (s koleckem a madlem), ale vubec to nevyuzivame, jezdime s nim jen za kolem. mohla bych Vam tyhle dve casti poslat, ale obavam se, ze je nebudete mit kam primontovat na vozik. nebo ano? podle fotky, to vypada, ze ne. takze to by Vam asi take nepomohlo. tak nevim, napada Vas nejake reseni? Dasa. J Dasenko dobře, poslu vam ho zpet, prosim ale predem o prevod penez, ne ze b ych vas podezirala, zem i je nevratite, ale jako pojistku, rozhodne nutne musim ten vozik mit a s madlem a koleckem, samozrejme nejlepe s tim otočným pod vozikem jak jste slibila, prosim napiste jestli je to resitelne, vozicek jsem jiz zpet rozlozila a pripravila v krabici, prosim ještě pridejte mi k platbe zpetne i postovne smerem k vam, coz predpokladam bude stejna castka jako jste platila vy. My tu nebudeme, napojim se zase z spitalu, tak prosim napiste bez obav, ozvu se. Rozhodne bych za tu cenu znovu koupila vozik s madlem a koleckem. Duveruji vam ,ze doslo k chybe, stat se to muze komukoli. Dekuji vam D Dobry vecer, samozrejme Vam neupiram pravo na vraceni zbozi, pokud s nim nejste spokojena. az dosud se ridime klasickym jednanim pri obchodovani, tak jak je dle zakona normalni a je to i zvykem. to, ze prvni postovne bylo na muj ucet, byla jen ma dobra vule. pokud tedy chcete zbozi vratit, je normalni, ze zaplatite postovne, vratite zbozi v puvodnim obalu a stavu, a az pote Vam ja vratim penize. Stejne jako Vy jste jiz poprve duverovala me a ja Vam, musite verit i ted, stejne jako ja. Pokud chcete na postovnem usetrit, poslete vozik treba po te Vasi pribuzne do Plzne, tam jsem schopna dojet a domluvit se s ni rovnou i na penezich. Takze vraceni zbozi necham na Vas. Mam jeste jeden navrh. Vzhledem k tomu, ze jsem se dneska rozhodla a hodlam prodat svuj vlastni 3/4 roku pouzivany vozik (protoze prvni syn se jiz naucil jezdit na velkem kole a ujede daleko - coz jsem necekala), mohu Vam nabidnout tento. je to typ, jaky potrebujete., ale jak jsem jiz psala, predni kolecko jsme vubec nepouzili. jinak byl v provozu celkem casto, ale vubec to neni znat. je garazovany a opecovavany. ted trochu pocapocakany od bahna, coz bych samozrejme vyprala. manzel me ovsem upozornil, ze pravdepodobne predni kolecko nema aretaci, jede jen vpred, tak nevim, jak by byl ovladatelny jako kocarek. nemam to vyzkousene. ale za kolem je ovladatelny uplne super, tak myslim, ze by mel jit ovladat slusne i jako kocarek. pokud budete mit zajem, muzeme se dohodnout na castce, kterou bych Vam vratila, za to , ze je pouzivany. Takze, jake je Vase rozhodnuti? Pekny vecer Dasa. |
||
ODPOVĚDĚT |