Andrea Drábková (OBCHŮDEK NIKOLKA) ID 410574
|
|
mimibazar.cz/obchudeknikolka
|
Oblast: Brno |
Telefon: 608972847 |
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
|
Registrace: 9. 1. 2012 |
Naposledy: 27. 6. 2022, 8:01
|
|
|
|
|
Alena S. (alixixi)
ID 195630
, mimibazar.cz/alixixi
(14. 12. 2017, 6:30)
|
Já bohužel paní nemohu vůbec doporučit Prodávat své zboží ji zřejmě jde dle hodnocení,ale co se týče nákupu,tak jednání opravdu hrozné Objednala bundu,na poště nevyzvedla (zřejmě úmyslně) a když jsme chtěla balík odeslat znovu a domluvit se s ní,aby se nevrátila,najednou si to rozmyslela,že ji asi nebude sedět. Peníze vráceny,ale paní nechápu,rozmýšlet měla před nákupem,zbytečně blokovala 15dní sezónní zboží,které jsem mohla prodat jiné zájemkyni,teď už půjde do slevy pod nákupní cenu a já tratím. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Andrea Drábková (OBCHŮDEK NIKOLKA)
ID 410574
(upraveno 14. 12. 2017, 14:21)
|
Také bohůžel nemůžu doporučit. Po vrácení balíku zaviněné poštou - což nebyla moje chyba jsem již nechtěla investovat do dalšího poštovného, jsem obj. stornovala. Bohužel mi hned bylo uděleno negativní hodnocení. Je to škoda, sama prodávám a bohužel i s tím se musíme jako obchodníci smířit, že zboží bude někdy vráceno. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Alena S. (alixixi)
ID 195630
, mimibazar.cz/alixixi
(14. 12. 2017, 14:38)
|
jaké storno? Vy jste si balík nevyzvedla a 15dní byl uložený na poště,vrátil se mi a za to máte negativ. Vrácení zboží ve 14ti denní lhůtě pokud nesedí je samozřejmostí a úplně jiný případ. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
Andrea Drábková (OBCHŮDEK NIKOLKA)
ID 410574
(14. 12. 2017, 14:57)
|
Neustále mě osočujete, že jsem balík nevyzvedla úmyslně. Po balíku jsem se ptala kde je. Na poště jsem se byla ptát taky. Vysvětlovala jsem Vám , že mám jiné starosti než hlídat práci pošty, kdy jsem nedostala oznámení. Balík byl uložený dle mého 10dní. Psala jste , že jste odesalala 28.11. a 8.12. jsem byla na pošte. Nezlobte se dalších 140Kč platit nechci. A při Vašem jednání bych byla zvědavá jak mi vracíte peníze bez řečí, i kdybych budnu převzala. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
|
Andrea Drábková (OBCHŮDEK NIKOLKA)
ID 410574
(14. 12. 2017, 14:58)
|
SMĚRNICE EVROPSKÉHO PARLAMENTU A RADY 2011/83/EU ze dne 25.října 2011 o právech spotřebitelů, uvádí v článku 40: ... V případě kupních smluv by lhůta pro odstoupení od smlouvy měla skončit 14 dní ode dne, kdy spotřebitel či třetí strana jiná než přepravce, která byla určena spotřebitelem, získá zboží do fyzického držení, přičemž před získáním zboží do fyzického držení by měl mít spotřebitel možnost uplatnit právo odstoupit od |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
|
Alena S. (alixixi)
ID 195630
, mimibazar.cz/alixixi
(14. 12. 2017, 19:51)
|
nedala jste přepravci vůbec šanci aby vám balík předal,prostě jste ho nechala na poště než se vrátí zpět At si každý udělá svůj názor,dle mého je toto nespolehlivé jednání , vrácení zboží po převzetí balíku je úplně jiná a samozřejmá věc. Pletete jablka s hruškama!!! Nepřevzetí objednaného zboží je věc druhá-za to máte negativ,mám právo se vyjádřit k obchodu,tak jsem se vyjádřila a tímto je to pro mne uzavřené,peníze už musíte mít dávno |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
|
|
|
Andrea Drábková (OBCHŮDEK NIKOLKA)
ID 410574
(14. 12. 2017, 20:40)
|
Tady je psané, že možnost odstoupení od smlouvy je 14dní ode dne, kdy se zasilka převezme od přepravce. Proto je to tam zmíněno ten přepravce. Jabka s hruškama si nepletu. To spíš převpravce nedal šanci mě. Shrunutí je, že je možné do 14dní odstoupit od obchodu. |
ODPOVĚDĚT
|